Miljonääri J-P Kukkosen vaimo: naiset yrittävät häpeilemättä iskeä miestäni
Miksi naiset ovat näin räikeästi rahan ja statuksen perään? Miehiä se ei kiinnosta ollenkaan parinvalinnassa, mutta nainen suostuu aivan minkälaisen sian kelkkaan tahansa, jos on rahaa ja mainetta. Otetaanko vaikka Trump esimerkiksi (en sano että Kukkonen on mikään sika kuitenkaan).
Kommentit (123)
Sama mun miehen kanssa. Olin käväisemässä työpaikalla niin avoimesti flirtti lensi ja minihame heilahti vaikka huomasivat, että olen paikalla. Raha kiinnostaa aina. Kun tapasin mieheni hän ei ollut varakas eikä naiset kyllä yrittäneet iskeäkään.
Raha kiinnostaa aina ja helppo elämä.
Mieheni oli ollut pitkään sinkkuna ja iskuyritykset olivat loppuneet pikkuhiljaa. Sitten kun me aloimme seurustelemaan ja menimme naimisiinkin, ne alkoivat uudelleen. Jopa itse kerran kuulin, miten hänen työpaikallaan pari naista ihmettelivät minua, että tuoko se nyt, tuohan on yhtä vanhakin.
Ei kaikki naiset ole. Vain tietyntyyppiset. Itse tienaan hyvin, en ole materialisti eikä ole mitään tarvetta miesten rahoille. Jotkut etsii rikasta miestä ja jotkut miehet tykkää että vaimo voi elää tämän rahoilla. Antaa kaikkien kukkien kukkia ja jokaisen etsiä sopiva puoliso :) Varattujen yrittäminen ei kyllä mielestäni ole koskaan ok.
Ei raha kiinnosta naisia. Tuossakin artikkelissa nainen vakuuttaa että olisi umpirakastunut tähän mahtavaan persoonana vaikka toinen olisi työtön tyhjätasku ja rahalla ei ole mitään väliä.
Silti tietysti ei ole osannut kuvitellakaan tällaista.luksus ja prinsessaelämää, vaikka eihän se tietenkään ole tärkeää, kun on niin mahtava persoona miehellä että umpirakastuu sen takia.
Sama persoona hurmaa nähtävästi muutkin naiset baareissa ja pikkujouluissa.
Voi miten ihana pari ja aitoa rakkautta saaavikaupalla <3
Olen nainen ja minua ei ole koskaan rikkaat miehet kiinnostaneet. Tietysti halusin miehen joka on koulutettu ja tienaa itse omat rahansa kuten minäkin. Muuten ei ole mitään väliä. En todellakaan yrittäisi iskeä miestä vain sen takia että hänellä on rahaa. Ehkä se johtuu siitä että opin jo lapsuudessa ettei raha tuo onnea. Vähävaraiset kaverini olivat onnellisempia kuin me, keskiluokkaa paremmin tienaavien vanhempien lapset.
Kyllähän rikkaisiin naimisiin pääsy on jokaisen tytön toivelistalla. Ennemmin rikas menestyjä kuin köyhä luuseri, ihmisluonto kun on mitä on.
Juha-Petteri Kukkonen rakastui ja käytti 700 000 euroa neljässä kuukaudessa
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/55ede13b-3096-42cd-bc9e-74a03e…
Miljonääri tapaa naisen, rakastuu, kolmen kuukauden päästä naimisiin ja hassasi lähes miltsin 4 kuukaudessa vaimonsa hemmotteluun. Ei tuolla menolla kovin kauaa miljonäärinä pysy.
Ettei olis vaan tulossa uusi Helena ja MIkko rendez-vous vai onko se Déjà vu?
Rahat loppumassa, kun pitää jo mennä ip.lehteen esitteleen onnea?
Vierailija kirjoitti:
Ei raha kiinnosta naisia. Tuossakin artikkelissa nainen vakuuttaa että olisi umpirakastunut tähän mahtavaan persoonana vaikka toinen olisi työtön tyhjätasku ja rahalla ei ole mitään väliä.
Silti tietysti ei ole osannut kuvitellakaan tällaista.luksus ja prinsessaelämää, vaikka eihän se tietenkään ole tärkeää, kun on niin mahtava persoona miehellä että umpirakastuu sen takia.
Sama persoona hurmaa nähtävästi muutkin naiset baareissa ja pikkujouluissa.
Voi miten ihana pari ja aitoa rakkautta saaavikaupalla <3
Niin ne aina sanoo sen jälkeen kun miljunääri on kierroksessa, ja eikun shoppailemaan sitten...
Vierailija kirjoitti:
Raha kiinnostaa aina. Jos Kukkonen olis keskolla yövuorossa trukkikuskina, niin ei sitä iskettäis häpeilemättä eikä Kukkosella olis totakaan vaimoa kertomassa ettei osannut odottaa tällaista luksuselämää. Kyllä se osasi odottaa mitä on tarjolla, koska jos on rahaa, niin se näkyy. Ei silloin kaupasta lähde ostoskoriin aletuotteita ja halpisjuustoja jne. Niin se vaan on.
Kaveri sai miljoonaperinnön ja elämä muuttui täysin. Ei ollut ikinä naisia, mutta nyt niitä on. Hän sanoi sen itsekin, että nyt kelpaa sittten tai oikeastaan mun lompakon sisältö kelpaa ja muu on siihen bonusta. Hän ei vaan mene siihen lankaan, mutta tuuppailee naisia ja heittelee niitä sitä mukaan veks. Raha kiinnostaa aina ,mutta ei kaikkia. Ne naiset kyllä huomaa, kun raha on se juttu. Ne keitä raha ei kiinnosta, niin ne ei myöskään yritä iskeä.
Siis miten aikuinen ihminen voi olla noin naiivi? X"""DDDDD Minä tykkään monista halpistuotteista, enkä tajua minkä hem.metin takia pitäisi ostaa kalliimmalla samaa kamaa vain siksi, että on varaa???????
Kukkosen vaimoa ei kukaan mies koskaan yritä iskeä, vai eikö ole vaimosta "sama asia"?
Ainakin itseäni miehet ovat yrittäneet iskeä lukuisia kertoja, vaikka puolisoni on ollut vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Juha-Petteri Kukkonen rakastui ja käytti 700 000 euroa neljässä kuukaudessa
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/55ede13b-3096-42cd-bc9e-74a03e…
Miljonääri tapaa naisen, rakastuu, kolmen kuukauden päästä naimisiin ja hassasi lähes miltsin 4 kuukaudessa vaimonsa hemmotteluun. Ei tuolla menolla kovin kauaa miljonäärinä pysy.
Miten hel....vetissä saat 700 000:sta lähes miljoonan???? X""DDDD Siihen miljoonaan kun on sellainen pikkuraha kuin 300 000 euroa matkaa XDDDDDDDD 300 tonnia ei ole valtava määrä rahaa, mutta tässä tapauksessa se on merkittävä summa. 700 tuhatta EI OLE lähes miljoona XDDDDDDDDDD
Kannattaa muistaa, että miehen rikkaus on hyvin ohimenevää tuollaisella elämäntyylillä vaikkei avioehtoa olekkaan. Harvasta miljonääristä rahan näkee päälle päin.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa, että miehen rikkaus on hyvin ohimenevää tuollaisella elämäntyylillä vaikkei avioehtoa olekkaan. Harvasta miljonääristä rahan näkee päälle päin.
Siis vaikka avioehto onkin.
Minä en ole ollut ikinä rahan perään. Exäpä taisi olla minun kanssani rahan vuoksi, vaikkei sitä minullakaan ole.
Mä en ollut koko Kukkosesta kuullutkaan ennen tän pvän juttua Iltsikassa.
N45
Jos rahaa levittelee niin kai sitä kaikenlaisia ylimääräisiä loisia parveilee ympärillä.
Raha kiinnostaa aina. Jos Kukkonen olis keskolla yövuorossa trukkikuskina, niin ei sitä iskettäis häpeilemättä eikä Kukkosella olis totakaan vaimoa kertomassa ettei osannut odottaa tällaista luksuselämää. Kyllä se osasi odottaa mitä on tarjolla, koska jos on rahaa, niin se näkyy. Ei silloin kaupasta lähde ostoskoriin aletuotteita ja halpisjuustoja jne. Niin se vaan on.
Kaveri sai miljoonaperinnön ja elämä muuttui täysin. Ei ollut ikinä naisia, mutta nyt niitä on. Hän sanoi sen itsekin, että nyt kelpaa sittten tai oikeastaan mun lompakon sisältö kelpaa ja muu on siihen bonusta. Hän ei vaan mene siihen lankaan, mutta tuuppailee naisia ja heittelee niitä sitä mukaan veks. Raha kiinnostaa aina ,mutta ei kaikkia. Ne naiset kyllä huomaa, kun raha on se juttu. Ne keitä raha ei kiinnosta, niin ne ei myöskään yritä iskeä.