Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä teitä ällöttää toisten kodeissa? Nyt saa avautua!

Vierailija
18.11.2023 |

Ystävä kutsui tänään luokseen lounaalle. Kaunis ajatus, mutta ruokahalu katosi täysin, kun olin ottamassa aterimia ja aterinlaatikko oli täynnä ruuanmuruja. Kiva sieltä sotkun keskeltä ottaa "puhtaat" aterimet! 🤢 Pöydän lähettyvillä kävellessä tuntui murut myös sukanpohjissa. En tiedä onko sitten sellainen asia, johon hän ei itse niin kiinnitä huomiota, mutta vieraana kyllä ei houkutellut syömään tuo ympäristö.

Mitkä (pienet ja isot) asiat teitä ällöttää toisten kodeissa? 

Kommentit (1773)

Vierailija
361/1773 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koiran kuolalammikot ja menkkatiplut lattioilla.

Haiseva kissanhiekkalaatikko ja jalkoihin tarttuva kissanhiekka,

Märkä haiseva käsipyyhe vessassa.

Tälläisia ystäviä sinulla.. Onneksi olkoon.., 😁

Krro mikälaisia ystäviä sinulla on, niin tunnistaa millainen olet... 👍🤭

Vierailija
362/1773 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhumattomuus ja vakavahenkisyys. Siis ei ällöttä mutta ihmetyttää kun kutsutaan vieraaksi ja sitten ei puhuta mitään. 

Niin kutsuttu Kaurismäki-syndrooma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/1773 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirat sohvalla ärsyttää. Jos niiden on pakko olla sisällä, niin sitten omassa punkassaan lattialla. Ärsyttää myös kahvipöydässä, kun koira kerjää vieressä kuola valuen. Ei tule mentyä toista kertaa kylään, jossa koiraa ei kouluteta.

Tämä. Ällöttää myös kuolaavat ja pitkäkarvaiset koirat. Meillä on rescue joka on varmaan oppinut kerjäämään entisessä elämässään, mutta mitään sille ei anneta pöydästä, ei koskaan. Luovuttaa kyllä kun tajuaa, ettei taaskaan saa mitään. Koira ei myöskään hypi ketään vasten eikä nuole kenenkään naamaa.

Vierailija
364/1773 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatikostako tai lattialtako meinasit sitten heillä syödä?

Vierailija
365/1773 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Likainen vessa. Lavuaarissa esim. partakarvoja ja pölyä. Vessanpöntössä jarrutusjäljet ja pölyä. Tämän vielä kruunaa vessanpöntön kansi joka on auki. HYI, mielummin kusen housuuni. Likainen keittiö, likaisia astioita tiskipöydällä ja pintoja ei ole pyyhitty, likaiset kaapinovet. Yäk. 

Kusetko pyttyyn ,kun kansi on kiinni ?

Sivukommentointina: kansi avataan kun käydään kus****  ja pissalla. Kun pönttö vedetään, huuhdellaan, niin kansi on silloin silloin kiinni ja se jätetään kiinni.

Vierailija
366/1773 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekko-tekstiilit tekee kodista kuin kodista ummehtuneen ja ahdistavan

Vierailija
367/1773 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan se minä ja mun koti ..? 🤔

Vierailija
368/1773 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ällötä, mutta pistään silmää, kun koti on muuten niin suitsait putsattu ja kiillotettu. Liesituuletin sitten pesty vuonna kivi ja kuokka tai ei sitten ollenkaan. Se keltainen mähmä mikä valuu paksulti.. nam.

Lavuaarien alaosa, miten se unohdetaankin aina pyyhkiä. Ymmärrän pikasiivouksen, mutta jos ei säännöllisesti pese, niin sieltäkin alkaa valua keltainen mähmä ajan kuluessa.

Itse istun pyörätuolissa, että katsanto on hieman toinen.

Vierailija
369/1773 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei ällötä kenenkään koti. Toisten koti on sellainen kuin on. Pääasia on se, että huomaat itse olevasi sellainen ihminen, joka arvostaa toisia sellaisina kuin ovat. Se toisen persoona tärkein, en itse ole menossa toisten kotiin sen vuoksi, että miltä näyttää? Kun ei voi tietää koskaan, että onko heillä muita vaikeuksia elämässään tai muita enemmän mielenkiinnon kohteita ja kiirettä ym. Paras aloitus olisi ehkä, että tapasin mielenkiintoisen perheen, tai ystävän ym. Tai mitä muuta hyvää heissä huomasin? En ymmärrä tätä negatiivisuuden viestintää? Samalta kuulostaa, että onko jollain jotkut merkkivaatteet tai muuta materiaa? Tekeekö se jostain ihmisestä oikeasti enemmän rakastettavan? Kun me rakastamme vain niitä ihan hassuja, nöyriä ihmisiä, jotka eivät koskaan kehu itseään. Osaavat aina niin hyvin toisille olla mukavia ja ystävällisiä toisia kohtaan. Onko tämä piirre unohtunut meidän yhteiskunnasta täysin? 

Vierailija
370/1773 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan mennä raflaan syömään, ei kotina koska liian aikaa viemää ja muutenkin. 

Vierailija
371/1773 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissa keittiön tasoilla.

Kissa on siisti eläin

Ei missään nimessä pöydällä kissaa, inhottaa. 

Vierailija
372/1773 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Likainen vessa. Lavuaarissa esim. partakarvoja ja pölyä. Vessanpöntössä jarrutusjäljet ja pölyä. Tämän vielä kruunaa vessanpöntön kansi joka on auki. HYI, mielummin kusen housuuni. Likainen keittiö, likaisia astioita tiskipöydällä ja pintoja ei ole pyyhitty, likaiset kaapinovet. Yäk. 

Eipä oo noin sottapyttyjä ystävinä. Itse siivoan kunnolla muutenkin ja varsinkin silloin jos kutsun jonkun. 

Vierailija
373/1773 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likainen tiskiharja jossa ruuanjämät kiinni. Ei kiitos en halua syödä astioista jotka on niillä tiskattu. 

Likainen keittiöpyyhe roikkuu näkösällä. 

Likaiset hanat joihin ei halua koskea. 

Vierailija
374/1773 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likainen keittiö tai wc.

Vierailija
375/1773 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjottavat laitetaan pöytään ja niitä sitten lapset käy klähmimässä kun äiti sanoo, että pitää odottaa. Ota siinä sitten iloisesti pikkumuksun koskettelemaa bakteeripesää. Vain kahvia kiitos

Joo hyi että. Miehen lapsi räki ja aivasteli sipsikulhoon niin että otti siis ihan käteensä ja aivasteli ja yski sinne suoraan. Mies oli vihainen minulle kun sanoin että en halua niitä sipsejä syödä enään että syökää te. "no se on kipeänä,älä viitsi olla lapsellinen". Hyi hitto. 

Vierailija
376/1773 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää jos ei siivoa, pyykkää tai vaihda lakanoita kuin joskus ja jouluna. Vessa on kuin koko kompanjan ripulitaudin jäljiltä. Joskus joillain miespuolisilla kavereilla nähnyt näitä. 🤢🤮

Vierailija
377/1773 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa ääripäässä ällöttää täydellisen siisti koti, jossa tuntuu, että suunnilleen saastuttaa kodin pelkällä omalla läsnäololla. Joku mt-ongelma tuo liika siisteyskin. Kodikkuutta pitää olla, koska koti on koti, ei mikään näyttelytila.

Vierailija
378/1773 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan/koirankarvat ruoka tai tiskipöydällä. Pskainen jääkaapin ovi ja se kahva! Hyi ie. Kuivunut menkka/veritahra lakanois. Käyneen näköinen viikkokausia käytössä ollut käsipyyhe. Nämä ihmiset ei pese käsiään virtsalla käynnin jälkeen. Sitten p'lluisilla ja esinahkaisilla käsillään lähmivät  kaikkea.

Vierailija
379/1773 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lattiakaivoa ei ole siivottu vuosiin, jos koskaan.

Vierailija
380/1773 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on ihana!

Kädet pestään vain näön vuoksi, eikä kunnolla. Sama asia kun jättäisi vain pesemättä! Oikeastaan melkein kaikki pesee kätensä tosi huonosti. Suihkussakin käydään minuutissa ja haistaan samalle kuin sinne mentäessä. Sama kun jättäisi vain käymättä! Hampaatkin pestään miten sattuu. Sama kun jättäisi vain pesemättä! Kotonahan näitäkin tehdään, eli liittyy aiheeseen. Oikeastaan kaikki muut ihmiset ja kodit ällöttää, paitsi minä. 😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän