Syöttekö vitamiineja? Mitä? Onko vaikutusta?
Oletteko huomanneet, että olisitte pirteämpiä tms?
Kommentit (29)
Normaalin terveään olotilaan ei kuulukaan tuntua juuri miltään. Veikkaan, että vitamiinien puutos voi tuntua ja näkyä kropassa kokonaisvaltaisesti.
Syön D-vitamiinia 100ug päivässä, pitää kaamosmasennuksen loitolla. Toimii eikä aiheuta sivuvaikutuksia.
Huomasin jossakin vaiheessa iho-oireita eli suupielet halki ja ihottumia jotka hävisivät kun aloin syödä yhden C-vitamiinipillerin päivässä. En ollut tajunnut että kun olen vältellyt happamia mehuja aamulla niin jää C-vitamiinit vähille.
Kalkkia syön siksi, että allergian vuoksi jää maitotuotteet käyttämättä ja muuten aiheutuisi puutosta.
Vierailija kirjoitti:
Käytän mietoa monivitamiinia, jossa on vitamiineja 100% päivän tarpeesta. Otan lisäksi vielä kalaöljyä, D-vitamiinia 25g, C-vitamiinia 500mg ja maitohappobakteeritabletteja.
Syön mitä milloinkin ja tosi epäsäännöllisesti. Flunssassa en ole ollut 7 vuoteen. Koronassakaan en ole tietääkseni ollut, tai sitten se on ollut oireettomana.
Laitoin kyllä tuon D-vitamiiniin 25 mikrogramman yksikkömerkin. Ei näköjään toimi tällä sivustolla. :(
JOKAISEN tulisi ottaa D-vitaminilisää talven aikana, koska emme pysty saamaan sitä tällöin tarpeeksi auringosta.
Kaikkien suomalaisten olisi hyvä syödä D-Vitamiinia purkista nyt talviaikaan.
Synteettinen E-vitamiini on aikoinaan tehdyn tutkimuksen mukaan aiheuttanut syöpää.
Olen ottanut vitamiineja jo vuosikausia. Aloitin D-vitamiinilla ja siihen tuli vähitellen lisäksi monivitamiini, B, C
Kalsium. d-vitamiini tabletti, magnesium ja sinkki.
Viimeksi olen ollut flunssassa 12 vuotta sitten.
Vireystasossa ei ole muutoksia.
en syö purkista kun tutkimukset ei puolla niiden terveysvaikutuksia.
syön kyllä tarkoituksella ruuan kanssa salaattia jossa on 20 eri marjaa, vihannesta ja kasvista.
luomuna suuri osa noista.
Monivitamiini, C, B12 ja foolihappo. Kaksi jälkimmäistä siksi, koska lääkitykseni kuluttavat näitä kropasta.