Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa miestä joka järjestää kokoajan draamaa.

Vierailija
31.05.2025 |

Tulee turvaton olo, vie mehut ja kaiken innon.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps. Ei varmaan olekaan parisuhdetta ilman draamaa, olisi liian helppoa. Aina pitää kehittää joku ihastus tai muu vastaava.

Halleluja niille miehille ja naisille jotka päättävät elää yksinkertaisen draamattoman elämän. 

Vierailija
2/18 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero ja eri asunto. Vai haluatko kestää sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse parisuhteessa mutta ilmiö on tuttu. Akkamaista käytöstä ja muutenkaan ei parisuhdeainesta jos käyttää kaiken ajan tuollaiseen. 

Vierailija
4/18 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka se kokoaja on? 

5/18 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä jaksa. Ei ole pakko eli draamailija kierrätykseen. Jos miehen haluat niin löytyy myös niitä jotka eivät järjestä draamaa. 

Tarkista ne asiat joita miehessä haluat nähdä. Jos valitset draaman perusteella niin draamaa tulet saamaan jatkossakin.

M59+

Vierailija
6/18 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIks sellasta pitäs jaksaa?

En minäkään tykkäis juosta pää edellä seinään , eli minä en sitä siis tee.

Vierailija
7/18 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole itse parisuhteessa mutta ilmiö on tuttu. Akkamaista käytöstä ja muutenkaan ei parisuhdeainesta jos käyttää kaiken ajan tuollaiseen. 

Mies käyttäytyy ihan itse huonosti. Ei siihen tarvitse naisia sotkea.

Vierailija
8/18 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä draaman aiheuttaa kylmä ja välinpitämätön puoliso. Kun itse kohtelee toista hyvin ja kunnioittavasti, ei kukaan aiheuta tahallansa draamaa parisuhteessa. 

Vierailija
9/18 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään jaksanut. Oli vielä sellainen, joka iiiiiiiiiiiiinhoaa draamaa ja samalla järjestää sitä jatkuvasti. Ihana rauha eron jälkeen.

Vierailija
10/18 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lukea psykologiaa. Olen käynyt aikanaan usealla parisuhde terapeutilla ja molemmat käänsi syyn sille, joka väitti toisen luovan draamaa. Ihminen joka syyttää toista draaman aiheuttajaksi, ei näe, miten omalla toiminnallaan hän itseasiassa itse aiheuttaa sen draaman. Syytin aikanaan miestäni siitä että hän aiheuttaa draamaan, kunnes tajusin terapeuttien myötä että se olin minä, joka kohteli miestäni väärin. 

Vierailija
11/18 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä draaman aiheuttaa kylmä ja välinpitämätön puoliso. Kun itse kohtelee toista hyvin ja kunnioittavasti, ei kukaan aiheuta tahallansa draamaa parisuhteessa. 

Kokopäiväty olla joku lämmityslamppu toiselle ihmiselle. Kyllä aikuisen pitää pärjätä omillaankin. Mitä se mies sitten tekee kun lapset vievät naisen huomion? Alkaa pettämään vai, kun ei saanut kotona "lämpöä" eli siittää, kun naisella täyspäivätyö, koti ja lapset kontollaan? Ei ikinä suhteeseen vaativan mieslapsen kanssa.

Vierailija
12/18 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun kokemus pohjalla en neuvoisi yhtään ketään missään. t ex deittisi viime kesältä

Vierailija
13/18 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jos aiheuttaa draamaa, hänessä on vikaa ja hänestä pitää hakeutua eroon. Kun nainen luo draamaa, syy on miehessä ja hänestä pitää hakeutua eroon. Itseasiassa naiset usein haluaa toisten naisten eroavan esim. ystäväpiirissä, jos he ovat itse eronneet. He tarvitsevat seuraa kun ovat muuten yksinäisiä. Naiset eivät myöskään pidä, että toinen tuttu nainen menestyy elämässä. Naisille kateus on sisään rakennettua. T. Menestynyt nainen

Vierailija
14/18 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semi-poikaystäväni on draamakuningar omienkin sanojensa mukaan. Välillä käy hermoon, raavas mies kyseessä. Adhd ja sivuoireet. 

Vierailija
15/18 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies jos aiheuttaa draamaa, hänessä on vikaa ja hänestä pitää hakeutua eroon. Kun nainen luo draamaa, syy on miehessä ja hänestä pitää hakeutua eroon. Itseasiassa naiset usein haluaa toisten naisten eroavan esim. ystäväpiirissä, jos he ovat itse eronneet. He tarvitsevat seuraa kun ovat muuten yksinäisiä. Naiset eivät myöskään pidä, että toinen tuttu nainen menestyy elämässä. Naisille kateus on sisään rakennettua. T. Menestynyt nainen

Ei kuulosta naisen kommentilta vai oletko pick me girl?

-sivusta

Vierailija
16/18 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Semi-poikaystäväni on draamakuningar omienkin sanojensa mukaan. Välillä käy hermoon, raavas mies kyseessä. Adhd ja sivuoireet. 

Onko itsediagnosoitu? kunnon tekosyitä p a s k a l l e luonteelle, kaikki neuro ja mt diagnoosit ei ole koko ihminen, se käytös tulee lapsuudesta, ei diagnoosista

Vierailija
17/18 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko itsediagnosoitu? kunnon tekosyitä p a s k a l l e luonteelle, kaikki neuro ja mt diagnoosit ei ole koko ihminen, se käytös tulee lapsuudesta, ei diagnoosista

On jatkotutkimuksissa, sai jo kerran alustavan dg:n. Ja kyllä, olen samaa mieltä. Tunnen aika monta ennestään. Tuttuja juttuja käytöksessä.

Vierailija
18/18 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan komea mies koska jaksat varmasti, muuten olisit jo eronnut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi