Kuinka usein on soveliasta 43-vuotiaan sinkkunaisen käydä baarissa?
Yksi jo aikuinen lapsi, joten ei tarvitse miettiä lapsenvahtia. Olen työelämässä eli on rahaa käydä baarissa. Mietin vain, että onkohan tässä mennyt vähän lujaa eron jälkeen kun melkein joka viikonloppu ollut baarissa tai käynyt keikoilla (selvinpäin kun autolla yksin matkassa). :D Erosin siis kesäkuun alussa.
No onko tuolla oikeastaan väliä. Nytkin juon viiniä ja mietin, että menisikö tänään baariin. Viimeksi olin kaksi viikkoa sitten. Menen baariin pitämään hauskaa ja tapaamaan ihmisiä. Mitään panoseuraa on turha täältä tuppukylän ainoasta baarista etsiä. Vakipano mulla kyllä on, että eipä ole tarvetta millekään kännisille yhden illan jutuille. Kaiken lisäksi mulla on nyt menkat. :D
Sinkku 43
Kommentit (47)
Yli 40-vuotias joka käy baareissa on todella nolo.
Hyvä että menet! Itse en rohkene yksin baariin illalla lähteä, olen myös 43-v nainen. Tosin ottaisin kyllä muutaman alkoholijuoman. Ehkä olisi tosin hyvä sun välillä käydä muuallakin, vaikka isomman kaupungin museoissa, elokuvissa, hankkia joku harrastus... yllättävän nopeasti alkaa se pelkkä baari kyllästyttää, varsinkin jos on se yksi ja sama baari aina.
Vierailija kirjoitti:
Jos tulot ovat keskiluokkaisia, olutpubit ovat hienostunut tapa.
Suomessa on miljoonia naisia laidasta laitaan niin köyhiä, keskiluokkaisia kuin rikkaitakin. Mikä tekee juuri yksittäisestä naisesta niin mielenkiintoisen muihin naisiin verrattuna?
Ps. Vain alempi sosiaaliluokka juo kaljaa.
43-vuotias saa tehdä mitä haluaa ja olla välittämättä muiden mielipiteistä.
Vierailija kirjoitti:
Yli 40-vuotias joka käy baareissa on todella nolo.
No se on sun nolo mielipiteesi. Ihan vain tiedoksi, että käytiin exän kanssa ihan pariskuntanakin baarissa ja tiedän monia 40+ pariskuntia, jotka käy baarissa yhdessä tai kavereiden kanssa. Ei olla niin lapsellisia, että kuvitellaan baareissa olevan yläikäraja.
Sinkku 43
Vierailija kirjoitti:
Kesäkuussa eronnut ja on löytynyt jo vakipanot ja kaikki?? Itse olen eronnut 5 vuotta sitten ja mietin vielä, että onkohan vielä liian aikaista millekään.
Eroille on aina syynsä,tämä on yksi kymmenistä,vakipano liiton ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että menet! Itse en rohkene yksin baariin illalla lähteä, olen myös 43-v nainen. Tosin ottaisin kyllä muutaman alkoholijuoman. Ehkä olisi tosin hyvä sun välillä käydä muuallakin, vaikka isomman kaupungin museoissa, elokuvissa, hankkia joku harrastus... yllättävän nopeasti alkaa se pelkkä baari kyllästyttää, varsinkin jos on se yksi ja sama baari aina.
En mä yksin lähde vieraiden paikkakuntien baareihin tms. kuin korkeintaan katsomaan jonkun keikan. Ei ole kiva olla yksin koko iltaa. Paikallisessa on aina joku tuttu josta saa juttuseuraa. Kyllä mulla nyt muutakin on elämässä kuin baarissa käyminen. Tykkään liikkua luonnossa ja valokuvata. Lisäksi opiskelen töiden ohessa niin se vie aikaa. Ei ole lähikunnissa mitään kauhean kiinnostavia museoita enkä viitsi pelkän museon takia lähteä esim. Tampereelle. Elokuvissa käyn aika harvoin, katson mielummin kotona elokuvia ja sarjoja. Kirjoja luen jos opiskeluilta ehdin.
Sinkku 43
Voi käydä niin usein kun haluaa, mutta kuka haluaa vapaaehtoisesti käydä baarissa muuten kuin etsimässä seuraa. Jos haluat vielä lapsia niin sitten voisi olla baarissa etsimässä seuraa vaikka kolme kertaa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesäkuussa eronnut ja on löytynyt jo vakipanot ja kaikki?? Itse olen eronnut 5 vuotta sitten ja mietin vielä, että onkohan vielä liian aikaista millekään.
Eroille on aina syynsä,tämä on yksi kymmenistä,vakipano liiton ulkopuolella.
Älä tee yhtään mitään typeriä johtopäätöksiä. Mä olin koko 10 vuotisen parisuhteen ajan uskollinen ja tuo vakipano tuli vasta eron jälkeen elokuun alussa.
Sinkku 43
Jääkää te tänne pähisemään keskenänne joksikin aikaa koska mä menen nyt saunaan.
Sinkku 43
Vierailija kirjoitti:
Jääkää te tänne pähisemään keskenänne joksikin aikaa koska mä menen nyt saunaan.
Sinkku 43
Oletko yksinäsi saunassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkku 43
Olin. Mitä sitten? Oli mukavaa istuskella siellä ja miettiä kaikenlaista. Kyllä puukiuas on vain paras. Ei sähkökiukaalla saa samanlaisia löylyjä.
Sinkku 43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkku 43
Olin. Mitä sitten? Oli mukavaa istuskella siellä ja miettiä kaikenlaista. Kyllä puukiuas on vain paras. Ei sähkökiukaalla saa samanlaisia löylyjä.
Sinkku 43
Sinkku 43, mitä tarkoitat: "Mitä sitten?" :)
Mitä järkeä mennä baariin juomaan ylihintaista olutta?
Kannattaa käydä jos siltä tuntuu. Se on ihan normaalia tuossa iässä ja eron jälkeen. Kyllä sen sitten myöhemmin huomaa kun ei enää huvita käydä missään, nauti tuosta aktiivisuudesta niin kauan kuin jaksat sitä. Kaikelle on aikansa, kokemusta on..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkku 43
Sinkku 43
Sinkku 43, mitä tarkoitat: "Mitä sitten?" :)
Niin kysyin, että mitä sitten vaikka kävin yksin saunassa? Olisiko mulla sitten pitänyt olla seuraa?
Sinkku 43
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa käydä jos siltä tuntuu. Se on ihan normaalia tuossa iässä ja eron jälkeen. Kyllä sen sitten myöhemmin huomaa kun ei enää huvita käydä missään, nauti tuosta aktiivisuudesta niin kauan kuin jaksat sitä. Kaikelle on aikansa, kokemusta on..
No ei se kaikilla hiivu vaan jotkut käy myöhemmälläkin iällä. En osaa ajatella itseäni niin, että kovin helposti lopettaisin keikoilla käymisen. Ensi vuodelle tiedossa jo kaksi keikkaa.
Sinkku 43
Kävin paikallisessa ja kyllä oli juttuseuraa. Enkä ollut vanhin siellä vaan oli useampi mua vanhempi eikä ollut vain nuoret omissa porukoissa ja vanhemmat omissa . :D
Sinkku 43
Ai mikä? Ei mulla ole mitään hätää eikä mun elämä hirveää ole. Ei mua kukaan pakota yhtään mihinkään.
Sinkku 43