Miehet, jotka eivät käytä kondomia, koska naisella on e-pillerit. Mielipiteitä?
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kortsuilla on muukin tarkoitus kuin vain raskauden ehkäsy eli etenkin satunnaisessa suhteessa kumi on pakollinen.
Ei nuudelitukat edes tiedä mikä on kortsu, oletko noin naivi
Ei kukaan täysipäinen harrasta seksiä sellaisen kanssa, joka ei tiedä, mikä on kortsu. Ja ihan tiedoksi sinulle, lapsonen: Myös nainen voi huolehtia siitä, että kondomi tulee käyttöön. Tarvittaessa vaikka itse asettaa sen paikoilleen, jos haluaa nuudelipäisen penikan kanssa petipuuhiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Mielestäni turha on itkeä jos nainen pamahtaa paksuksi eikä tee aborttia.Sehän on sen naisen ongelma, mitä se miehelle kuuluu mitä tekee?
Elatusmaksujen merkeissä kuulee, sitähän ne miehet yleisemmin itkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Mielestäni turha on itkeä jos nainen pamahtaa paksuksi eikä tee aborttia.
Sehän on sen naisen ongelma, mitä se miehelle kuuluu mitä tekee?
Ei ole kukaan tullut itkemään vaikka olen DNA päästellyt moneen naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On typerää. Ei kumia, ei seksiä.
Ole hiljaa, ruma typerä lehmä. Äitiskin häpee sua.
🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Mielestäni turha on itkeä jos nainen pamahtaa paksuksi eikä tee aborttia.
Sehän on sen naisen ongelma, mitä se miehelle kuuluu mitä tekee?
Eikai yksikään mies niin hölmö ole, että irtohoidolle oikean nimensä kertoisi? Sehän olisi vastuutonta miestä itseään kohtaan.
Naiset taas olettaa että miehiltä puuttuisi tunteet. Meillä miehillä on niitä paljonkin, kuten esimerkiksi nälkä, vilu ja vitutus.
Kyllä mä käytän irtojutuissa kortsua vaikka nainen sanoisikin syövänsä pillereitä.
Vasta kun on vakisuhde ja luotan naiseen, voidaan jättää kortsut pois.
En myöskään halua tauteja.
Olin jotain 15 vuotta ja piti viikonlopuksi ostaa kortsuja, joten menin R kioskille niitä ostamaan. Ujo poika kun olin niin odottelin kunnes kioski oli ihan tyhjä ennen kuin menin tiskille. Hommaa ei ainakaan helpottanut,että tiskin takana oli todella hyvännäköinen nuori brunette myyjä. En tiedä näytinkö nuorelta tai viattomalta, mutta ostaessani kumeja myyjä kysyi että tiedänkö miten niitä käytetään? Vastasin että hieman hämilläni että en.. Hän aukaisi paketin, otti kumin esille ja rullasi sen peukalonsa päälle ja kysyi ymmärrätkö NYT? Näytin ehkä vähän tietämättömältä sillä hän katsoi ympärilleen ja nappas kädestä kiinni ja vei takahuoneeseen missä hän riisuuntui täysin alasti ja kysyi haluanko nyt kokeilla onnistuuko se kortsun käyttö?? No ei tarvinnut toista kertaa ees kysyä! Myyjä kääntyi heti ympäri ja pyllisti peppua suuntaani nojaten jätskipakastimeen. Sanoi vain,että laittaisin äkkiä kumin päälle ja ottaisin hänet nopeasti takaapäin sillä meillä ei ollut paljoa aikaa. Asiakkaita voisi tulla koska tahansa. No minähän sain äkkiä housuni auki, vedin kondoomin päälle ja otin hänet takaapäin siinä pakastimen päällä. Sen verran uusi ja jännittävä tilanne oli,että laukesin aika nopeasti. Kun vedin kullini ulos hän huudahti hiukan hädissään,että onhan mulla varmasti vielä se kumi päällä??. No tietystihän minulla on ja näytin hänelle peukkuani missä kumi oli hienosti vedetty päälle... juuri niin kuin hän oli näyttänyt. En saanut kuitenkaan enään panna häntä uudestaan. Olisikohan se ollut siksi että hänen mielestä laukesin niin nopeasti? vai mistä?En vielläkään ole asiaa mielestäni saanut..
Joko paljaalla tai ei ollenkaan. Ennemmin vedän händyyn omalla kädellä. Kumin kanssa ei tunne mitään.
Turha sitten vinkua, jos tauti iskee ja pahimmassa tapauksessa saa HIV:n. Mietin vain sitä, että missä menee rikoksen raja jos on ihan omaehtoisesti ja tajuissaan harrastanut suojaamatonta seksiä. Kuitenkin näitäkin tapaksia ollut ja sitten kun kuuluu huhuja ja huhut vahvistuu, että tyypillä onkin HIV niin oikeutta hakemaan. Paljon kovempi tuomiohan siitä tulee verrattuna oman lapsen tappaneisiin vanhempiin tai naisten/lasten r4iskaajiin.
On todella typerää. Pillerit ei ehkäise tauteja. En myöskään luottaisi vieraan naisen sanaan pillereistä.
Vierailija kirjoitti:
Kortsu ei ole ehkäisyväline, mutta e-pillerit on. Sukupuolitauteihin ei muuten kuole, toisin kuin koronaan. Kaupassakäyminenkin on tosiasiallisesti vaarallisempaa terveydelle kuin koitus, koska koronakuolleisuus on Suomessa maailman huippuluokkaa.
Tämä kommentti kertookin miten heikko seksuaalivalistus on. En ihmettele, miksi sukupuolitautien määrä on kasvanut kuin valtionvelka. Vielä ysärillä oli erilaisia turvaseksikampanjoita, ja silloin tehtiin selväksi, että jokainen ITSE kestää seuraukset, jos heitti kumit nurkkaan syystä tai toisesta.
Vierailija kirjoitti:
Joko paljaalla tai ei ollenkaan. Ennemmin vedän händyyn omalla kädellä. Kumin kanssa ei tunne mitään.
Mä valitsen vaikka selibaatin, jos vaihtoehtona olisi vain seksin harrastaminen kumitta. Vanhempi sukupolvi sentään ymmärtää kondomien päälle ja tiesi nuoruudessaan eri kondomimerkkejä toisin kuin nykynuoret ja nuoret aikuiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kortsu ei ole ehkäisyväline, mutta e-pillerit on. Sukupuolitauteihin ei muuten kuole, toisin kuin koronaan. Kaupassakäyminenkin on tosiasiallisesti vaarallisempaa terveydelle kuin koitus, koska koronakuolleisuus on Suomessa maailman huippuluokkaa.
Tämä kommentti kertookin miten heikko seksuaalivalistus on. En ihmettele, miksi sukupuolitautien määrä on kasvanut kuin valtionvelka. Vielä ysärillä oli erilaisia turvaseksikampanjoita, ja silloin tehtiin selväksi, että jokainen ITSE kestää seuraukset, jos heitti kumit nurkkaan syystä tai toisesta.
Enpä tavannut 90-luvulla kumin käyttöön hirveesti halukkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä tavannut 90-luvulla kumin käyttöön hirveesti halukkaita.
Minä tapasin. Siihen aikaan HIV:n saatuaan ja sen kehityttyä AIDSiksi oikeasti kuoli. Kyllä, tänä päivänä on toimivat lääkkeet, mutta se lääkitys on rankkaa. HIV-tartunta, tai kuppa, pitää lisäki haivata ja hoitaa ajoissa. Irtosuhteita harrastavalle kumittomuus on typerää.
En koskisi pitkällä tikullakaan mahdolliseen tautiopesäkkeeseen. Aivokemia ei myöskään kohtaisi yhtään.
Mikään ei saa pöksyjä märemmäksi kuin turvalliselta ja luotettavalta tuntuva kumppani, joka huolehtii molempien seksusaaliterveydestä. Siinä voi jo alkaa keskittyä olennaiseen... :)
On typerää. Ei kumia, ei seksiä.