Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvin halpoja kaikille annettavia joululahjoja?

Vierailija
18.11.2023 |

Onko vinkkejä?

Jotain mitä vielä ehtisi väkertää?

Hyvin halpoja, mutta kivoja. Joita voisin antaa noin 20 henkilölle. Siinä olisi lahjani.

Olen valmis väkertämään ja käyttää aikaa.

Kommentit (279)

Vierailija
81/279 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille työkavereille kondomit. Turvallista vipinää pikkujouluihin.

Vierailija
82/279 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää teetä kauniissa purkissa.

Itse tehtyjä säilykkeitä, kuten marinoituja punasipuleja.

Jouluinen maustekakku.

"Hyvää teetä". Tiedätkös että se ei ole mikään vakio, kun kaikista ei sama ole hyvää.

Tiedätkös, että ei pidä ostaa lahjoja ihmisille, joiden makua ei tunne. Ei varsinkaan syötäviä/juotavia lahjoja. 

Tunnen kyllä ihmiset, joille nämä lahjat tulisi 😃

T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/279 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannettavia, eli kaikille annettavia tietokoneita.

Vierailija
84/279 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kukaan ei halua halpaa lahjaa

Ilonpilaaja.

Onneksi lahjojen saajat ovat erilaisia ihmisiä. Ymmärtävät oleellisen.

Tosin joukossa yksi, joka on yhtä huonosti kasvatettu kuin sinä, ja tulee olemaan hurjan pettynyt.

Vierailija
85/279 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin kirppikseltä sellasseet koriste tikkaat jotka on olleet heinäladossa. Tuo hyvää puun tuoksua huoneeseen ja ovat nätin näköiset.

Vierailija
86/279 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein pitkä ja paksu kynttilä ja mukaan purkki vaseliinia.

Vierailija
87/279 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei oo halpa mutta itse tehtyä, jos haluaa sellaisen. Me saatiin yksi vuosi isot kylpypyyhkeet, joihin oli päihin itse virkattu kivat isot pitsireunat. On muuten vieläkin pyyhkeet kesällä käytössä, oli kivat.

Vierailija
88/279 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestokassi. Kangaskaupasta saa edullisia paloja, jossei kotona oo kangasta

Vierailija
89/279 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs työkaveri kertoi vuosia sitten, että heidän suvussaan on perinteenä antaa jollekin sukulaiselle isoäidillä olleet tekohampaat lahjaksi, Sitten seuraavana jouluna ne lahjoitetaan jollekin muulle sukulaiselle. Kertoi vielä, että ne olivat silloin kiertäneet sukulaisten kesken jo 14 vuotta.

Vierailija
90/279 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoon jääskrapa lisättynä itse tehdyllä kädensuojahupulla. En kyllä tiedä, miten se tehtäisiin, mutta väkertäjä varmaan sen keksii:)

Vierailija
91/279 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heijastin on tarpeellinen ja hyvä lahja, itse tehty vielä hienompi!

Voisko sitä kaupan tylsähköä heijastinta tuunata, lisätä hapsuja tai muuta koristetta lahjan saajan maun mukaan? Musikaaliselle tuunata nuotin näköisen? Tulisi paremmin käyttöön.

Mistä heijastimateriaalia saa?

Vierailija
92/279 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikille työkavereille kondomit. Turvallista vipinää pikkujouluihin.

Kellokallen kumiin voit nastalla koristella hymynaaman. Tykkää varmasti kun on tuunattu. Spriitussi käy jos ei ole nastaa.

Vierailija
93/279 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku aineeton juttu mikä ei maksa itsellesi kuin vaivan. Jalkahieronta tai muu vastaava, lupaudut illaksi lapsenvahdiksi, ulkoilutat koiria, seuraava siivous, lumien luonti jne. 

En mä haluais ketään tuttavaa tai sukulaista siivoamaan kotini.

Vierailija
94/279 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen visioinut tekeväni pyykkietikkaa. Etikkaa ja hippasen eteeristä öljyä johonkin pulloon. Pullon etikettiä voi askarrellapaskarrella tai sitten virittää joku lappunen juuttinarulla korkin juureen. Pullo on enemmän se juttu.

Joku voi kyllä pettyä, kun hieman hölskyvä pullo paketissa ja avatessa huomaa sen olevankin etikkaa.

Suoraan roskiin menisi, koska tuoksuista menee keuhkot tukkoon.

Ihania nämä roskiin laittajat. Allerginen itsekin mutta antaisin itselle sopimattoman lahjan edelleen toiselle jolle sopii.

Vierailija
95/279 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs työkaveri kertoi vuosia sitten, että heidän suvussaan on perinteenä antaa jollekin sukulaiselle isoäidillä olleet tekohampaat lahjaksi, Sitten seuraavana jouluna ne lahjoitetaan jollekin muulle sukulaiselle. Kertoi vielä, että ne olivat silloin kiertäneet sukulaisten kesken jo 14 vuotta.

Teillä on huumorintajuista väkeä. Respect!

Vierailija
96/279 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikille sopivia lahjoja ei vaan ole. 

Vierailija
97/279 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä ei varmaankaan ole kovin läheiset lahjansaajat. Onko välttämätöntä ostaa/tehdä mitään lahjaa? Ihmisillä on krääsää muutenkin kaikki nurkat täynnä. 

Tämä.

Jos vaikka joku työkaveri antaisi minulle joululahjan, ensimmäinen ajatus olisi "Voi v*ttu, pitääkö munkin ostaa tolle lahja? Ja jos ostan yhdelle, pitääkö mun ostaa kaikille?"

Joku kulutustavara, kuten suklaa, kynttilä, paperiservetit tms. on vielä aika harmiton, koska sen voi käyttää pois tai vaikka heittää roskiin, jos ei ole käyttöä, mutta älkää antako kenellekään puolitutuille MITÄÄN, minkä oletatte säästettävän. Todella harva haluaa nurkkiinsa miljoonaa erilaista mukia tai koriste-esinettä. 

Vierailija
98/279 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkeasta langasta virkattu pesukinnas.

Vierailija
99/279 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku aineeton juttu mikä ei maksa itsellesi kuin vaivan. Jalkahieronta tai muu vastaava, lupaudut illaksi lapsenvahdiksi, ulkoilutat koiria, seuraava siivous, lumien luonti jne. 

Jalkahieronta 20 hengelle? Justiinsa.

Vierailija
100/279 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä lahjat antamatta. Sano, ettei sinullekaan tarvitse mitään lahjaa hankkia, niin olette sujut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan