Hyvin halpoja kaikille annettavia joululahjoja?
Onko vinkkejä?
Jotain mitä vielä ehtisi väkertää?
Hyvin halpoja, mutta kivoja. Joita voisin antaa noin 20 henkilölle. Siinä olisi lahjani.
Olen valmis väkertämään ja käyttää aikaa.
Kommentit (279)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää teetä kauniissa purkissa.
Itse tehtyjä säilykkeitä, kuten marinoituja punasipuleja.
Jouluinen maustekakku.
"Hyvää teetä". Tiedätkös että se ei ole mikään vakio, kun kaikista ei sama ole hyvää.
Tiedätkös, että ei pidä ostaa lahjoja ihmisille, joiden makua ei tunne. Ei varsinkaan syötäviä/juotavia lahjoja.
Tunnen kyllä ihmiset, joille nämä lahjat tulisi 😃
T. Ap
kannettavia, eli kaikille annettavia tietokoneita.
Vierailija kirjoitti:
kukaan ei halua halpaa lahjaa
Ilonpilaaja.
Onneksi lahjojen saajat ovat erilaisia ihmisiä. Ymmärtävät oleellisen.
Tosin joukossa yksi, joka on yhtä huonosti kasvatettu kuin sinä, ja tulee olemaan hurjan pettynyt.
Mä ostin kirppikseltä sellasseet koriste tikkaat jotka on olleet heinäladossa. Tuo hyvää puun tuoksua huoneeseen ja ovat nätin näköiset.
Oikein pitkä ja paksu kynttilä ja mukaan purkki vaseliinia.
Tämä ei oo halpa mutta itse tehtyä, jos haluaa sellaisen. Me saatiin yksi vuosi isot kylpypyyhkeet, joihin oli päihin itse virkattu kivat isot pitsireunat. On muuten vieläkin pyyhkeet kesällä käytössä, oli kivat.
Kestokassi. Kangaskaupasta saa edullisia paloja, jossei kotona oo kangasta
Eräs työkaveri kertoi vuosia sitten, että heidän suvussaan on perinteenä antaa jollekin sukulaiselle isoäidillä olleet tekohampaat lahjaksi, Sitten seuraavana jouluna ne lahjoitetaan jollekin muulle sukulaiselle. Kertoi vielä, että ne olivat silloin kiertäneet sukulaisten kesken jo 14 vuotta.
Autoon jääskrapa lisättynä itse tehdyllä kädensuojahupulla. En kyllä tiedä, miten se tehtäisiin, mutta väkertäjä varmaan sen keksii:)
Vierailija kirjoitti:
Heijastin on tarpeellinen ja hyvä lahja, itse tehty vielä hienompi!
Voisko sitä kaupan tylsähköä heijastinta tuunata, lisätä hapsuja tai muuta koristetta lahjan saajan maun mukaan? Musikaaliselle tuunata nuotin näköisen? Tulisi paremmin käyttöön.
Mistä heijastimateriaalia saa?
Vierailija kirjoitti:
Kaikille työkavereille kondomit. Turvallista vipinää pikkujouluihin.
Kellokallen kumiin voit nastalla koristella hymynaaman. Tykkää varmasti kun on tuunattu. Spriitussi käy jos ei ole nastaa.
Vierailija kirjoitti:
Joku aineeton juttu mikä ei maksa itsellesi kuin vaivan. Jalkahieronta tai muu vastaava, lupaudut illaksi lapsenvahdiksi, ulkoilutat koiria, seuraava siivous, lumien luonti jne.
En mä haluais ketään tuttavaa tai sukulaista siivoamaan kotini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen visioinut tekeväni pyykkietikkaa. Etikkaa ja hippasen eteeristä öljyä johonkin pulloon. Pullon etikettiä voi askarrellapaskarrella tai sitten virittää joku lappunen juuttinarulla korkin juureen. Pullo on enemmän se juttu.
Joku voi kyllä pettyä, kun hieman hölskyvä pullo paketissa ja avatessa huomaa sen olevankin etikkaa.
Suoraan roskiin menisi, koska tuoksuista menee keuhkot tukkoon.
Ihania nämä roskiin laittajat. Allerginen itsekin mutta antaisin itselle sopimattoman lahjan edelleen toiselle jolle sopii.
Vierailija kirjoitti:
Eräs työkaveri kertoi vuosia sitten, että heidän suvussaan on perinteenä antaa jollekin sukulaiselle isoäidillä olleet tekohampaat lahjaksi, Sitten seuraavana jouluna ne lahjoitetaan jollekin muulle sukulaiselle. Kertoi vielä, että ne olivat silloin kiertäneet sukulaisten kesken jo 14 vuotta.
Teillä on huumorintajuista väkeä. Respect!
Ihan kaikille sopivia lahjoja ei vaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä ei varmaankaan ole kovin läheiset lahjansaajat. Onko välttämätöntä ostaa/tehdä mitään lahjaa? Ihmisillä on krääsää muutenkin kaikki nurkat täynnä.
Tämä.
Jos vaikka joku työkaveri antaisi minulle joululahjan, ensimmäinen ajatus olisi "Voi v*ttu, pitääkö munkin ostaa tolle lahja? Ja jos ostan yhdelle, pitääkö mun ostaa kaikille?"
Joku kulutustavara, kuten suklaa, kynttilä, paperiservetit tms. on vielä aika harmiton, koska sen voi käyttää pois tai vaikka heittää roskiin, jos ei ole käyttöä, mutta älkää antako kenellekään puolitutuille MITÄÄN, minkä oletatte säästettävän. Todella harva haluaa nurkkiinsa miljoonaa erilaista mukia tai koriste-esinettä.
Karkeasta langasta virkattu pesukinnas.
Vierailija kirjoitti:
Joku aineeton juttu mikä ei maksa itsellesi kuin vaivan. Jalkahieronta tai muu vastaava, lupaudut illaksi lapsenvahdiksi, ulkoilutat koiria, seuraava siivous, lumien luonti jne.
Jalkahieronta 20 hengelle? Justiinsa.
Jätä lahjat antamatta. Sano, ettei sinullekaan tarvitse mitään lahjaa hankkia, niin olette sujut.
Kaikille työkavereille kondomit. Turvallista vipinää pikkujouluihin.