Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvin halpoja kaikille annettavia joululahjoja?

Vierailija
18.11.2023 |

Onko vinkkejä?

Jotain mitä vielä ehtisi väkertää?

Hyvin halpoja, mutta kivoja. Joita voisin antaa noin 20 henkilölle. Siinä olisi lahjani.

Olen valmis väkertämään ja käyttää aikaa.

Kommentit (279)

Vierailija
61/279 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen visioinut tekeväni pyykkietikkaa. Etikkaa ja hippasen eteeristä öljyä johonkin pulloon. Pullon etikettiä voi askarrellapaskarrella tai sitten virittää joku lappunen juuttinarulla korkin juureen. Pullo on enemmän se juttu.

Joku voi kyllä pettyä, kun hieman hölskyvä pullo paketissa ja avatessa huomaa sen olevankin etikkaa.

Suoraan roskiin menisi, koska tuoksuista menee keuhkot tukkoon. 

En minä sinulle ole lahjaa antamassa, älä huoli.

Vierailija
62/279 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen visioinut tekeväni pyykkietikkaa. Etikkaa ja hippasen eteeristä öljyä johonkin pulloon. Pullon etikettiä voi askarrellapaskarrella tai sitten virittää joku lappunen juuttinarulla korkin juureen. Pullo on enemmän se juttu.

Joku voi kyllä pettyä, kun hieman hölskyvä pullo paketissa ja avatessa huomaa sen olevankin etikkaa.

Huh! Kylläpä helpotti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/279 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh! Kylläpä helpotti!

Keksi nyt vähän jotain parempää kun on näköjään tarve tulla rääpimään. 

Vierailija
64/279 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh! Kylläpä helpotti!

Ei tarvitse kun tuokin näköjään toimi :) 

Vierailija
65/279 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee itse suklaat tms muut herkut ja anna nätissä itse askarrellussa rasiassa. 

Miksi? Kaupat on pullollaan makeisia. Itse klähmityt "herkut" jää syömättä.

Vierailija
66/279 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh! Kylläpä helpotti!

Perus kiusaajan mentaliteetti, onnea valitsemallasi tiellä.

Vierailija
67/279 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh! Kylläpä helpotti!

Keksi nyt vähän jotain parempää kun on näköjää

Aika heikosti menee, jos ottaa av-palstan höpinät noin tosissaan. Kannattaisiko hommata itsetunto? 

Vierailija
68/279 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suihinotto

Antille penaali

Vierailija
69/279 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku aineeton juttu mikä ei maksa itsellesi kuin vaivan. Jalkahieronta tai muu vastaava, lupaudut illaksi lapsenvahdiksi, ulkoilutat koiria, seuraava siivous, lumien luonti jne. 

Vierailija
70/279 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patalappuja tarvitsee kaikki.

Virkkaa, kudo tai ompele.

Vierailija
71/279 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee itse suklaat tms muut herkut ja anna nätissä itse askarrellussa rasiassa. 

Itse en tykkää itsetehdyistä  "herkuista"- voi olla epähygieenisissä oloissa tehtyjä.😒

Sama täällä, kaikki itsetehdyt herkut lentää suoraan biojätteeseen. Olen todella tarkka elintarvikehygieniasta, en kyläillessäkään ikinä syö mitään itsetehtyjä kermakakkuja yms.

Kaikenlaisia fobioita sitä ihmiset itselleen kehittelee!😄. Etkai kuvittele että ne tehtaissa tai leipomoissa tehdyt on hygieenisempia? Rottia ja tuholaisia niissäkin pyörii kun kukaan ei ole näkemässä. Viljoja kuljetetaan isoissa tankeissa, onko niitä pesty jokaisen kuorman välissä? Traktorin kauhalla lastataan, hydrauliöljyt tippasten. Suklaissa saa olla lainkin mukaan

Lähtökohtaisesti leipomoiden ym. tuotteet kuitenkin hygieenisemmin valmistettuja kuin ns. perus-sunnuntaileipureilla. Leipomoissa ei pyöri lemmikkejä tai muksuja räpeltämässä niitä tuotteita ja niissä elintarviketiloissa tehdään myös säännöllisesti valvontaa.

Suurimman osan ruuasta ja leipomuksista teen itse kotona alusta asti. Jotain pakkaamattomia paistopistetuotteita tai irtokarkkeja, joita ihmiset pääsevät itse räpeltämään en todellakaan osta. Tomaatit, salaatit yms. ostan myös mieluiten valmiiksi pakattuina < ovat vähemmän klähmittyjä.

Vierailija
72/279 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suurimman osan ruuasta ja leipomuksista teen itse kotona alusta asti. Jotain pakkaamattomia paistopistetuotteita tai irtokarkkeja, joita ihmiset pääsevät itse räpeltämään en todellakaan osta. Tomaatit, salaatit yms. ostan myös mieluiten valmiiksi pakattuina < ovat vähemmän klähmittyjä."

No jätä ostamatta. Eihän tässä maailmassa muuta hygieenistä ole kuin sinun tekemäsi ruoat.

Vierailija
73/279 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kynttilät? Sukat, lapaset. Hattu, kaulaliina.

kahvikakku.

Kynttilää ja reseptistä riippuen kahvikakkua lukuunottamatta nuo eivät ole hyvin halpoja.

Vierailija
74/279 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva keittörätti sopii kaikille!

En suosittele sellaista lahjaa ammattisiivoojalle.

Vierailija
75/279 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku aineeton juttu mikä ei maksa itsellesi kuin vaivan. Jalkahieronta tai muu vastaava, lupaudut illaksi lapsenvahdiksi, ulkoilutat koiria, seuraava siivous, lumien luonti jne. 

Luppoajalla ei tarvitse miettiä, mitä tekisi, kun alkaa täyttää 20:n ihmisen toiveita...

Vierailija
76/279 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä ei varmaankaan ole kovin läheiset lahjansaajat. Onko välttämätöntä ostaa/tehdä mitään lahjaa? Ihmisillä on krääsää muutenkin kaikki nurkat täynnä. 

On hyvin läheiset. T.ap

Vierailija
77/279 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei halua halpaa lahjaa

Vierailija
78/279 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivo pataleipää. Pakkaa tuorekelmuun, ja koristele leveällä lahjanauhalla. Kaikkia et tietenkään ehdi samaan aikaan leipoa, mutta tee erissä, ja anna vaikka parikin viikkoa enne joulua ekat. Jos on tarkoitus antaa lahjat vasta aattona, niin sitten on tietty hankalampaa. Jotkut ei tykkää itse leivotuista jutuista, mutta mun mielestä ne on ihania. Toinen vaihtoehto on tehdä itse joulukukka asetelmia. Kirppikseltä vaikka erilaisia koreja ja kulhoja mihin voi tehdä. Halvalla saa näyttäviä kun tekee itse. Havuja, ja pieniä joulukuusen palloja ja muuta sopivaa koristeeksi. Leveää kangasnauhaa koron ympärille. Vaikka paristotoimiset pienet jouluvalotkin käy koristeeksi, jos halvalla löydät.

Vierailija
79/279 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piparkakkutalo, tai isolla piparkakku muotilla tehty sydän, jonka koristelet kuorrutteella ja karkeilla. 

Vierailija
80/279 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itse tykkäisin niistä paperista taitelluista tähtikoristeista, joita näkee kuvissa nykyään paljon.

Itse en osaa askarrella yhtään mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi