Hyvin halpoja kaikille annettavia joululahjoja?
Onko vinkkejä?
Jotain mitä vielä ehtisi väkertää?
Hyvin halpoja, mutta kivoja. Joita voisin antaa noin 20 henkilölle. Siinä olisi lahjani.
Olen valmis väkertämään ja käyttää aikaa.
Kommentit (279)
Entäs tällaiset joulukuusen koristeet? Valkoisesta massasta piparkakkumuotilla, pintaan saa elävän kuvioinnin esim. pitsiliinalla painamalla.
https://www.meillakotona.fi/artikkelit/keveat-kuin-lumihiutaleet-tee-it…
shampoo ja suihkusaippua on käyttölahja. sen voi laittaa johonkin koriin ja paketoida kauniisti.valmiit kosmetiikkasetit marketeista on suht edullisia, kahvipaketti tai teepaketti on käyttölahja kortin kera. tee itse joulukortit ja anna joku käyttölahja siihen kylkeen. esim.teepaketti on kevyt kantaa.
pyyhe, lakana ja pussilakanasetti on myös käyttötavaraa. kalenteri. kynät ja muistivihkot on edullisia. tavoittelen myös itse edullisia lahjoja jotka ei ole romua ja kuluu käytännön elämässä. ensiapulaukku olis hyödyllinen lahja.
Miksi ihmeessä pitää antaa velvollisuuslahjoja!?
Me on jo vuosia sitten sovittu että lahjoja ei tarvitse ostaa ja se päätös on pitänyt. Ei tarvitse stressata mokoman takia.
Kerroin (kysyttynä) lapsenlapselle, että haluaisin pannunalusen tai vaikka kaksi. Vihjasin, että esim. vanerineliön (n.15 x 15) päälle voi liimata tasaisia puukiekkoja/koristekiviä/kaakelin sirpaleita tms.
Nyt tämä mummo jännittyneenä odottaa jouluaattoa...
Jouluna voi aina jakaa piparia <3 kukapa ei tykkäisi hyvälle tuoksuvasta maukkaasta piparista?
Vierailija kirjoitti:
Kerroin (kysyttynä) lapsenlapselle, että haluaisin pannunalusen tai vaikka kaksi. Vihjasin, että esim. vanerineliön (n.15 x 15) päälle voi liimata tasaisia puukiekkoja/koristekiviä/kaakelin sirpaleita tms.
Nyt tämä mummo jännittyneenä odottaa jouluaattoa...
Minulla on ollut monena vuonna ihan tarkat pyynnöt joululahjoiksi: ne ovat yleensä kahdesta kymmeneen euroon maksavia pieniä toiveita, mutta minulle tärkeitä. Yksi joulu pyysin kivistä huhmaretta, ja se on ollut jos ei nyt päivittäisessä käytössä niin viikottain käytössä jo usean vuoden ajan. Parsintatti oli hyvä lahja, tarpeellinen, ja sitä käytän aina etenkin näin syksyisin, kun jostain syystä alkaa löytyä reiällisiä villasukkia. Nyt tarvitsisin sellaisen kauhanlepuuttajan hellan viereen. Näitä ei tietenkään yleensä ihmiset tarvitse eikä halua, että mikään yleinen ohje tää ei ole.
Kannattaa kysyä, mitä halutaan tai tarvitaan.
En ostaisi mitään sellaista, mikä jää nurkkiin pyörimään. Hassua, mutta vessapaperia käyttävät kaikki tuntemani ihmiset. Kyllä mieltä enemmän lämmittäisi vessapaperipaketti kuin joku itse askarreltu eriparinen joulukoriste.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä pitää antaa velvollisuuslahjoja!?
Me on jo vuosia sitten sovittu että lahjoja ei tarvitse ostaa ja se päätös on pitänyt. Ei tarvitse stressata mokoman takia.
Niinpä. Nämä velvollisuuslahjat ovat niitä kaikkein turhimpia lahjoja, kun hankitaan joku avaimenperä tai heijastin ihan vain siitä syystä, että pakko on jotain antaa.
Vierailija kirjoitti:
En ostaisi mitään sellaista, mikä jää nurkkiin pyörimään. Hassua, mutta vessapaperia käyttävät kaikki tuntemani ihmiset. Kyllä mieltä enemmän lämmittäisi vessapaperipaketti kuin joku itse askarreltu eriparinen joulukoriste.
Varsinkin jos se on jotakin hyvää vessapaperia eikä kaikkein halvinta ja karkeinta. 😀
Hyvää teetä kauniissa purkissa.
Itse tehtyjä säilykkeitä, kuten marinoituja punasipuleja.
Jouluinen maustekakku.
Vierailija kirjoitti:
Suihinotto
Voi kuinka toivon että lopultakin joku antaisi sen sinulle niin saisit sen kokea ja lakkaisit siitä jauhamasta JOKA IKISESSÄ KETJUSSA SAATANA.
Vierailija kirjoitti:
shampoo ja suihkusaippua on käyttölahja. sen voi laittaa johonkin koriin ja paketoida kauniisti.valmiit kosmetiikkasetit marketeista on suht edullisia, kahvipaketti tai teepaketti on käyttölahja kortin kera. tee itse joulukortit ja anna joku käyttölahja siihen kylkeen. esim.teepaketti on kevyt kantaa.
pyyhe, lakana ja pussilakanasetti on myös käyttötavaraa. kalenteri. kynät ja muistivihkot on edullisia. tavoittelen myös itse edullisia lahjoja jotka ei ole romua ja kuluu käytännön elämässä. ensiapulaukku olis hyödyllinen lahja.
Ei mitään pyyhkeitä tai lakanoita, jollei ole aivan varma lahjan saajan mausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään pyyhkeitä tai lakanoita, jollei ole aivan varma lahjan saajan mausta.
Eikä kyllä mitään shampoita tai kosmetiikkaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Jouluinen maustekakku.
"Hyvää teetä". Tiedätkös että se ei ole mikään vakio, kun kaikista ei sama ole hyvää.
"Hyvää joulua"
Täysin ilmainen ja kaikille sopiva lahja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee itse suklaat tms muut herkut ja anna nätissä itse askarrellussa rasiassa.
Itse en tykkää itsetehdyistä "herkuista"- voi olla epähygieenisissä oloissa tehtyjä.😒
Sama täällä, kaikki itsetehdyt herkut lentää suoraan biojätteeseen. Olen todella tarkka elintarvikehygieniasta, en kyläillessäkään ikinä syö mitään itsetehtyjä kermakakkuja yms.
Kaikenlaisia fobioita sitä ihmiset itselleen kehittelee!😄. Etkai kuvittele että ne tehtaissa tai leipomoissa tehdyt on hygieenisempia? Rottia ja tuholaisia niissäkin pyörii kun kukaan ei ole näkemässä. Viljoja kuljetetaan isoissa tankeissa, onko niitä pesty jokaisen kuorman välissä? Traktorin kauhalla lastataan, hydrauliöljyt tippasten. Suklaissa saa olla lainkin mukaan hyönteisten osia jonkun verran. Teestä on löydetty rotan jätöksiä jne jne. Tuhansia esimerkkejä löytyy. Kauppojen paistopisteiden myyjät voi olla ripulitaudissa kun paistavat leipiä ja pullia. Voivat kaivaa nenäänsä välillä.
Olen visioinut tekeväni pyykkietikkaa. Etikkaa ja hippasen eteeristä öljyä johonkin pulloon. Pullon etikettiä voi askarrellapaskarrella tai sitten virittää joku lappunen juuttinarulla korkin juureen. Pullo on enemmän se juttu.
Joku voi kyllä pettyä, kun hieman hölskyvä pullo paketissa ja avatessa huomaa sen olevankin etikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen visioinut tekeväni pyykkietikkaa. Etikkaa ja hippasen eteeristä öljyä johonkin pulloon. Pullon etikettiä voi askarrellapaskarrella tai sitten virittää joku lappunen juuttinarulla korkin juureen. Pullo on enemmän se juttu.
Joku voi kyllä pettyä, kun hieman hölskyvä pullo paketissa ja avatessa huomaa sen olevankin etikkaa.
Suoraan roskiin menisi, koska tuoksuista menee keuhkot tukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jouluinen maustekakku.
"Hyvää teetä". Tiedätkös että se ei ole mikään vakio, kun kaikista ei sama ole hyvää.
Tiedätkös, että ei pidä ostaa lahjoja ihmisille, joiden makua ei tunne. Ei varsinkaan syötäviä/juotavia lahjoja.
Saaristolaisleipää
Kesällä kuivaat vihtoja, ilahduttavat tuoksullaan joulusaunassa