Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisikos tuota rajojen vahtimista jo siirtää puolustusvoimille?

Vierailija
18.11.2023 |

Niillä olisi vähän kättä pidempää.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketäs sä sinne rajalle laittaisit? Varusmiehiä?

Ammattisotilaita Suomessa on noin 15 000, joista yli puolet hallinnollsissa konttorirottatehtävissä nyt (ja sodanaikana myös) ja lopuista koulutustehtävissä

Vierailija
2/16 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on jo nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti, jos rajavartiolaitos katsoo virka-apupyynnön tarpeelliseksi. Toistaiseksi ei ole katsonut.

Vierailija
4/16 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti, jos rajavartiolaitos katsoo virka-apupyynnön tarpeelliseksi. Toistaiseksi ei ole katsonut.

Jep, virka-apupyyntö lähtee heti, kun tarvitaan lisää laukkujen kantajia.

Vierailija
5/16 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te tiedätte, mitä kulissien takana tapahtuu. Ei meidän siviilien tarvitse ammattilaisten puolesta pyörää keksiä.

Puolustusvoimiin ja rajavartiostoon luotan. Virkamiehiinkin aika hyvin. Hallitukseen en niinkään, mutta nuo edelliset pelastaa.

Vierailija
6/16 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut armeija-aikana niin Haminan satamaa kuin parkanolaista turvesuotakin valvomassa eli eikös ne olekin aina varusmiehet jotka sinne lähetetään?

Vierailija
7/16 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Politiikot puhuivat itsensä pussiin ,eivät maininneet kertaakaan jou ja muita vast kes.Onko  Rantanen tai muu Häkkänen?

Vierailija
8/16 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ollut armeija-aikana niin Haminan satamaa kuin parkanolaista turvesuotakin valvomassa eli eikös ne olekin aina varusmiehet jotka sinne lähetetään?

Jaa mun käsittääkseni "oikeaan" sotaan ei, koska varusmiehillähän on koulutus kesken. Eli olisikohan nuorimmasta päästä reserviläisiä, joille käsky ensimmäisenä käy?

Vierailija
9/16 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukkujen kantajia?reput jätkillä.Pyyhälsivät bussiin.

Vierailija
10/16 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajamiehillä on kyllä 9mm murkulan lähettävä kädenjatke viimeiseen mahdollisuuteen.  Uskottavampi kun lyllertävä hampurilaista mussuttava varusmies.

Vierailija
11/16 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laukkujen kantajia?reput jätkillä.Pyyhälsivät bussiin.

No jos et ole kuullut tätä legendaarista tositarinaa, niin silloin kun Ruotsi järjesti rajallemme tätä porukkaa, niin uutiskuvissa nähtiin varusmiehiä, jotka kantoivat heidän laukkujaan bussiin tms.

Vierailija
12/16 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammattisotilaita Suomessa on noin 15 000, joista yli puolet hallinnollsissa konttorirottatehtävissä nyt (ja sodanaikana myös) ja lopuista koulutustehtävissä

Miksei? Sehän olisi äärimmäisen hyvää harjoitusta varusmiehille ja vahva signaali tunkeutujille, että olemme valppaana.

Vierailija
13/16 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Las vegasissa kymmenen koulupojan jengi,kiusaajat potki kuoliaaksi valkoisen koulupojan.  Suomen uutiset

Vierailija
14/16 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa mun käsittääkseni "oikeaan" sotaan ei, koska varusmiehillähän on koulutus kesken. Eli olisikohan nuorimmasta päästä reserviläisiä, joille käsky ensimmäisenä käy?

Jos nyt ei annettaisi palstan iikoreille aiheesta enempää tiedustelutietoa. 😆 Siis ei täällä ole mitään sellaista vielä mainittu, mutta muistetaanpas maanpuolustuksellinen OPSEC eikä tietäjät nyt vastaile näihin juttuihin enempää. 💪🏻 Hyvin on tuumattu nämä asiat ja se saa tälle palstalle riittää. 

Vierailija
15/16 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei? Sehän olisi äärimmäisen hyvää harjoitusta varusmiehille ja vahva signaali tunkeutujille, että olemme valppaana.

Ja mitä sinä idioottivajakki kuvittelisit niiden varusmiesten tekevän siellä rajalla? 

Ja mitä ihmettä muutenkaan puolustusvoimat tekisivät siellä muka paremmin kuin raja?

Vierailija
16/16 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä sinä idioottivajakki kuvittelisit niiden varusmiesten tekevän siellä rajalla? 

Ja mitä ihmettä muutenkaan puolustusvoimat tekisivät siellä muka paremmin kuin raja?

Eihän rajamiehillä ole kunnollisia aseita, autoja, panssarivaunuja, miinoja jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi