Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä niitä hyviä miehiä löytää?

Vierailija
18.11.2023 |

Mistä niitä hyviä miehiä löytää? Siis sinkkuja? 40+

Kommentit (175)

Vierailija
41/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät naiset kyllä löytää hyviä miehiä.

Ei muuten ole helppoa. Hyvät miehet eivät tyrkytä itseään kuten huonot. 

Vierailija
42/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako ap:lle ;

- 183cm / 105kg - harteikas mutta ei kovakuntoinen

- Tulot niin että listoilla on ollut jo pitkään

- ok talo ja mökki löytyy. Uusi täyssähköauto

- ei juuri harrastuksia mutta seuraan politiikkaa

- en pidä tosi-tvstä, enempi Yle Teema henkisesti

- en uskovainen

- kaksi lasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- en uskovainen

- kaksi lasta

En oo ap mut vastaan silti koska ihan sama tilanne, hyviä sitoutumishaluisia miehiä vaikea löytää. Muuten kaikki kuulostaa oikein hyvältä (itekin verolistoilla, kaikki kunnossa muun elämän suhteen myös) mutta meidän yhteensopivuus vois jäädä siihen et mulla on urheiluharrastus missä tykkään käydä 5krt viikossa (kamppailulaji) niin toivoisin et toinenkin urheilisi aktiivisesti. Sillä on musta iso merkitys moneen elämän osa-alueeseen, näin paljon ei tietysti tarvitse

Vierailija
44/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
45/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltit miehet on kotona pääosin. Joskus harrastavat rientoja mutta ei yleistä. Kilttimies ei tee aloitteita ja tämä on hyvä naisten tietää. Voi olla myös ujo. Vaaditaan naisen aktiivisuutta tässä asiassa. Voit silloin tällöin bongata kaupassa kilttimiehen ostamassa linnun ruokaa.

Vierailija
46/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitku naisia yrittää lähestyä esim facebookissa niin korkeintaa saa 1 viestiin vastauksen sitten toinen hiljenee eikä vastaa enää, tällästä tämä on

Vierailija
47/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen on hyvä mies?

Kiltti, kunnollinen, päihteetön, haluaa yhteisen elämän kanssani. 

Miten päihteettömyys liittyy kunnollisuuteen ja kiltteyteen?

Vierailija
48/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista löytää hyvä mies vanhanakin, mutta paljon todennäköisemmin sen löytää nuorena. Hyvät miehet pääsääntöisesti pariutuvat viimeistään n. 25-vuotiaina. Itselleni oli aikoinaan selvää, että kumppani on löydyttävä siihen ikään mennessä. Löysinkin ja olen edelleen naimisissa hänen kanssaan.

Vierailija
49/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen on hyvä mies?

Kiltti, kunnollinen, päihteetön, haluaa yhteisen elämän kanssani. 

Miten päihteettömyys liittyy kunnollisuuteen ja kiltteyteen?

Ei kai niin tuossa listassa annettukaan ymmärtää.

Vierailija
50/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä on normaalit naiset jotka ei skitsoile joka asiasta. Ja naiset jotka ei ole some koukussa.

Tuo somen kautta eläminen on kyllä yksi suurimmista turnoffeista.

Vierailija
51/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittajalle 32.

En näe mitään ongelmaa ominaisuuksissasi. Luulisi seuraa löytyvän. 

Paljon on aina kiinni siitä osuvatko kiinnostuksen kohteet ja huumorintaju yksiin. 

Sosiaalisesti taitamattomalla ajattelin lähinnä näitä tuppisuita, jotka eivät ole mitään mieltä mistään, eivät ole koskaan ajatelleetkaan mitään mistään ja ahdistuvat, jos kysyt heidän vointiaan tai melipidettään. 

No minulla ei ole mielipidettä temptation islandista tai tanssii tähtien kanssa "viihteestä"

Vierailija
52/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hyvä mies, ja kuulun tuohon 40+ ikäluokkaan.

Omat harrastukset: maalaus, bodaus käsipainoilla, saunominen ja suihkussa käyminen, autoilu, kalastus, retkeily ja pyöräily. Diggaan 60-luvun musiikkia. Motto: paras on ainoastaan vain kyllin hyvää. Viinaksia joskus lääkkeeksi.

Vierailija
53/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltit miehet on kotona pääosin. Joskus harrastavat rientoja mutta ei yleistä. Kilttimies ei tee aloitteita ja tämä on hyvä naisten tietää. Voi olla myös ujo. Vaaditaan naisen aktiivisuutta tässä asiassa. Voit silloin tällöin bongata kaupassa kilttimiehen ostamassa linnun ruokaa.

Mä tiedän tuon asian. Siinä on vaan se ongelma, että kiltit naiset ovat samanlaisia. Passiivisia, ujoja eivätkä uskalla tehdä ainakaan ihan selkeitä aloitteita. Mä esimerkiksi olen jo 3 vuotta ollut ihastunut yhteen kiltin oloiseen mieheen, mutta se ei tunnu sitä tajuavan (tai ei usko sitä todeksi?) enkä osaa riettaasti flirttailla. Enkä uskalla sanoa suoraan. Eli mitään ei tapahdu. Kumpikaan ei uskalla mitään.

Vierailija
54/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, supliikki, auringossa paahtunut, tumma kikkaratukka, lihaksikas, aikaa kävellä ympäriinsä espadrilloissa ja sortseissa, ei työssäkäyvä vaan etsii vielä omaa juttuaan, äidinkieli jokin muu kuin suomi, mites näistä lähtökohdista?

Vierailija
55/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen hyvä mies, ja kuulun tuohon 40+ ikäluokkaan.

Omat harrastukset: maalaus, bodaus käsipainoilla, saunominen ja suihkussa käyminen, autoilu, kalastus, retkeily ja pyöräily. Diggaan 60-luvun musiikkia. Motto: paras on ainoastaan vain kyllin hyvää. Viinaksia joskus lääkkeeksi.

Minkä takia mainitset suihkussa käymisen harrastuksenasi?

Vierailija
56/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"165cm, hintelä mutta silti pallomahainen, luihunaamainen ja kaljuuntunut, pienituloinen ja pätkätöissä, epävarma naisten kanssa, hiljainen ja taitamaton sosiaalisissa tilanteissa, ja seksissä haluaa naisen vievän?"

Kelpaisiko sulle sitten puolestaan nainen, joka on

183cm ja roteva, keskivartalolihava mutta pienet rinnat ja littana takapuoli, ohuet lyhyet hiukset, ei meikkaa eikä käytä koruja, tosikkoluonteinen ja työskentelee teurastajana, ei osaa flirttailla ja seksissä makaa vain paikallaan?

Ai eikö 😳😳😳? Oletpa pinnallinen, pitäisikö vähän laskea rimaa...

Vierailija
57/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- en uskovainen

- kaksi lasta

En oo ap mut vastaan silti koska ihan sama tilanne, hyviä sitoutumishaluisia miehiä vaikea löytää. Muuten kaikki kuulostaa oikein hyvältä (itekin verolistoilla, kaikki kunnossa muun elämän suhteen myös) mutta meidän yhteensopivuus vois jäädä siihen et mulla on urheiluharrastus missä tykkään käydä 5krt viikossa (kamppailulaji) niin toivoisin et toinenkin urheilisi aktiivisesti. Sillä on musta iso merkitys moneen elämän osa-alueeseen, näin paljon ei tietysti tarvitse

Minkä takia toisenkin pitää urheilla? En ymmärrä, se on sun harrastus..

Vierailija
58/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- en uskovainen

- kaksi lasta

Tuolla painolla olet selkeästi lihava, kun et kerran ollenkaan harrasta liikuntaa. Onko elämä pelkkää työtä jos kerran mitään muuta et tee? Tuohon päälle lapset, niin rankka "ei kiitos", kuulostaa että elämä kanssasi olisi sohvalla lojumista ja sun lasten jälkien siivoamista (koska sä ilmeisesti olet aina töissä, tai vielä pahempaa, vain makaat sohvalla). 

Vierailija
59/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä istuskelen kotona muna kädessä sohvalla ja juon kaljaa öyh! Minä olen kunnon mies röyh

Vierailija
60/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mistä kunnollisen naisen löytää joka haluais tavata ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi