Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä niitä hyviä miehiä löytää?

Vierailija
18.11.2023 |

Mistä niitä hyviä miehiä löytää? Siis sinkkuja? 40+

Kommentit (175)

Vierailija
21/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen on hyvä mies?

Kiltti, kunnollinen, päihteetön, haluaa yhteisen elämän kanssani. 

Eiköhän juuri tällaisia ole Suomi täynnä, mutta jostain syystä joutuvat jäämään yksin tilastoja paisuttamaan.

Vierailija
22/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä täytän aika monta vaadetta, mutta en voi sietää niitä naisia, jotka itse ovat ihan taviksia näöltään, mutta vaativat itsestään huolta pitävää miestä, jonka kanssa voisi sportata yhdessä. Ihan nounou on, jos kotona on eläintarha. Ei tällaiselle tuulipukunaiselle keksi mitään funktiota. Olen kuitenkin maailmanmies, jolla ei ole intoa istua takkatulen ääressä pelkkä kahvimuki kourassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mistä? Suurin osa tuntuu olevan narsisteja, pelimiehiä, sitoutumiskammoisia jne...

Vierailija
24/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen on hyvä mies?

Eiköhän juuri tällaisia ole Suomi täynnä, mutta jostain syystä joutuvat jäämään yksin tilastoja paisuttamaan.

Tuo viimeinen on aika vaikea täyttää kun ap ei kerro mitään itsestään.

Vierailija
25/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä täytän aika monta vaadetta, mutta en voi sietää niitä naisia, jotka itse ovat ihan taviksia näöltään, mutta vaativat itsestään huolta pitävää miestä, jonka kanssa voisi sportata yhdessä. Ihan nounou on, jos kotona on eläintarha. Ei tällaiselle tuulipukunaiselle keksi mitään funktiota. Olen kuitenkin maailmanmies, jolla ei ole intoa istua takkatulen ääressä pelkkä kahvimuki kourassa.

Aika erikoinen tapa lähestyä asiaa. Kaunis nainenkin voi olla elämäntavoiltaan täysin tavallinen ja viihtyy takkatulen ääressä kahvimuki kourassa. 

Vierailija
26/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen on hyvä mies?

Varmaan onkin, mutta kysymys kuului mistä ne löytää? "Suomi" ei riitä vastaukseksi, aika iso maa loppujen lopuksi :)

Vierailija
27/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mistä? Suurin osa tuntuu olevan narsisteja, pelimiehiä, sitoutumiskammoisia jne...

Juuri näin

Vierailija
28/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika erikoinen tapa lähestyä asiaa. Kaunis nainenkin voi olla elämäntavoiltaan täysin tavallinen ja viihtyy takkatulen ääressä kahvimuki kourassa. 

Mieluummin ottaisin vähemmän kauniin, mutta sellaisen jolla on elämäkin.

Vierailija
29/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen on hyvä mies?

Jätit mainitsematta seuraavat:

- pituus

- vartalotyyppi

- naamakomeus

- ammatti, koulutus, tulotaso ja varallisuus

- itsevarmuus

- sanavalmius ja sukkeluus sosiaalisissa tilanteissa

- seksuaalinen dominanssi

Kelpaako esimerkiksi mies joka on 165cm, hintelä mutta silti pallomahainen, luihunaamainen ja kaljuuntunut, pienituloinen ja pätkätöissä, epävarma naisten kanssa, hiljainen ja taitamaton sosiaalisissa tilanteissa, ja seksissä haluaa naisen vievän?

Jos ei, missä näistä asioista sinulla on vaatimuksia miehelle, ja millaisia?

Nämä ovat minun kokemukseni mukaan asioita jotka lisäävät tai vähentävät miehen "markkina-arvoa

Ei muuten valittamista, mutta tuo taitamattomuus sosiaalisissa tilanteissa voi olla ongelma, koska haluan jutella miehen kanssa ja tuo seksi myöskin. En halua miestä, joka on passiivinen sängyssä eikä koskaan tee aloitetta. Vastavuoroisuus kunniaan. 

Vierailija
30/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aika hyvä mies. Ikää 48v.  En juo viinaa enkä polta tupakkaa. Harrastan kalastusta ja veneilyä. En ole tehnyt rikoksia koskaan, en ole pettänyt koskaan ja luottotiedot on kunnossa.

T: kiltti mies

Muuten kuulostaa hyvältä, mutta tuo "kiltti mies" pelottavalta. 😀

Vierailija
31/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen on hyvä mies?

- pituus

- vartalotyyppi

- naamakomeus

- itsevarmuus

Kelpaako esimerkiksi mies joka on 165cm, hintelä mutta silti pallomahainen, luihunaamainen ja kaljuuntunut, pienituloinen ja pätkätöissä, epävarma naisten kanssa, hiljainen ja taitamaton sosiaalisissa tilanteissa, ja seksissä haluaa naisen vievän?

Nämä ovat minun kokemukseni mukaan asioita jotka

Hieman epäilen vastaustasi. Olisiko kuitenkin niin, että teoriassa kyllä käytännön tilanteessa "kemia" jäisi puuttumaan?

Olen itse

- 174cm

- normaalivartaloinen tai hoikka

- en kasvokomea

- ok ammatissa, AMK, vähän yli keskituloinen, varallisuutta normaalisti omassa ikäluokassani

- suht itsevarma muuten, mutta epävarma naisten kanssa

- sanavalmis ja sosiaalisesti melko taitava

- en seksuaalisesti dominoiva. Molemmat voivat tehdä aloitteita, mutta "mies vie" ei kuulu sanavarastooni

Näillä spekseillä kysyntä on aika lailla nolla.

Vierailija
32/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on normaalit naiset jotka ei skitsoile joka asiasta. Ja naiset jotka ei ole some koukussa.

Vierailija
33/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen on hyvä mies?

- pituus

- vartalotyyppi

- naamakomeus

- itsevarmuus

Nämä ovat minun kokemukseni mukaan asioita jotka

Taitamattomuus sosiaalisissa tilanteissa ei ole sama asia kuin mies jonka kanssa ei ole juteltavaa.

Tunnen montakin ihmistä jotka ovat kahden kesken mahtavia juttukavereita ja sanottavaa riittää, mutta sosiaalisissa tilanteissa he ovat hiljaa.

Naisille on yleensä tärkeää juuri se, että mies osaa briljeerata porukassa.

Vierailija
34/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittajalle 32.

En näe mitään ongelmaa ominaisuuksissasi. Luulisi seuraa löytyvän. 

Paljon on aina kiinni siitä osuvatko kiinnostuksen kohteet ja huumorintaju yksiin. 

Sosiaalisesti taitamattomalla ajattelin lähinnä näitä tuppisuita, jotka eivät ole mitään mieltä mistään, eivät ole koskaan ajatelleetkaan mitään mistään ja ahdistuvat, jos kysyt heidän vointiaan tai melipidettään. 

Vierailija
35/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä on normaalit naiset jotka ei skitsoile joka asiasta. Ja naiset jotka ei ole some koukussa.

Lenkillä, kotona, kirjastossa, hoitamassa vanhempiaan, ystävien luona kahvilla, vaelluksella, vapaaehtoistöissä...

Vierailija
36/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen on hyvä mies?

Ei semmonen silti kelpaa naisille

Vierailija
37/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen on hyvä mies?

Varmaan onkin, mutta kysymys kuului mistä ne löytää? "Suomi" ei riitä vastaukseksi, aika iso maa loppujen lopuksi :)

Ei ne missään hyvien sinkkumiesten salaisessa kerhohuoneessakaan hengaa. Kukin on missä onkin.

Vierailija
38/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sä kysyt tätä somessa?

Vierailija
39/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytäisi kunnollisen naisen joka ei polta, juo kohtuudella on mukava, haluaa läheisyyttä olla vierellä, haluaa tavata nopeasti, ei oikein mistään.

Vierailija
40/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän näitä tulee lisää itä-rajalta. Varmasti saat ihan parhaat valita, ja hän pääsee rajalta läpi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi