Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö naiset osaa laittaa puhelimiinsa estoa päälle, jos mies lähettelee törkeitä viestejä ja ehdotuksia?

Vierailija
18.11.2023 |

Tätä ihmettelen.

Kommentit (169)

Vierailija
81/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Hirviniemen touhu on ihan pakonomaista seksiaddiktiota. Säälittävää. 

Lisättynä narsistisella oikeutuksella.

Vierailija
82/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja esittää ihan hyvän kysymyksen. Kyllä esim. Facessa olen estänyt kaikki keiden viestejä en halua saada. Enkä niistä sen enempää viitsi numeroa tehdä. Uhkailu olisi tietysti asia erikseen ja siitä varmaan pitäisi poliisille ilmoittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen laittaa estot tai puolustautuu tilanteessa liian kärkkäästi, häneltä viedään mahdollisuudet edetä töissä kostoksi. Varsinkin jos kyseessä on korkeammassa asemassa oleva mies ja piirit ovat pienet.

Olen saanut suoraan kalukuvan ja ehdotteluita esimieheltä. Vastasin lopeta ja olen naimisissa eikä kiinnosta muutenkaan. Hän alkoi vähän kiristämään työjutuissa. Ilmoitin hänelle, että asia selvä, jos tälle linjalle lähdet, kun kieltäydyn, niin löydät itsesi facebookista viestin ja kuvasi kera, niin voit selitellä ystävillesi, vanhemmillesi, vaimollesi ja työkavereillesi ja pomolle tekosi. Se loppu tasan siihen. Sanoin hänelle, jos joskus jatkat, niin en edes ilmoita sinulle, kun laitan noi kaikki eteenpäin.

Vierailija
84/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala tilanne alkaa etukäteen miettimään niitä miehiä keltä saatu huomio on vastenmielistä ja ahdistavaa sekä ne miehet keltä saatu huomio on toivottavaa ja haluttavaa. 

Yhden täsmälleen saman viestin voi tulkita hyvin monella tapaa ja tulkintaan vaikuttaa viestintuojan ulkonäkö ja sosiaalinen status

Vierailija
85/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidit tekevät perheissä kaiken ja silti meillä on näin surkeita miehiä? 

Ei silti vain siksi. Ei perhettä ole tarkoitettu yhden ihmisen pyöritettäväksi ja vastuulle. Mistä luulet että ne pojat velttoon ja vastuuttomaan käytökseen mallinsa ottavat? Olisiko siitä patalaiskasta urvelosta, joka vetäytyy kaikesta arjen vastuusta sohvanpohjalle vetoamalla siihen, että "rasvaa saranat ja vaihtaa renkaat"?

Vierailija
86/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun se on miesten tehtävä. Naisilta ei voi vaatia tekoja, se olisi kohtuutonta. Naisilla on vain oikeuksia, velvollisuudet kuuluu miehille.

Vierailija
87/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki hänen jutut liittyy alapääjuttuihin ja seksiin. Kaikki hänen esittämät hahmot puhuu alapääjuttuja (putous) ja kaikki hänen roolit elokuvissa on jotenkin alapääjuttuja täynnä olevia hahmoja. Sen  elämässä ei ole muuta mielessä alapääjutut ja seksi. Kai se kertoo jotain henkilöstä

Vierailija
88/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen laittaa estot tai puolustautuu tilanteessa liian kärkkäästi, häneltä viedään mahdollisuudet edetä töissä kostoksi. Varsinkin jos kyseessä on korkeammassa asemassa oleva mies ja piirit ovat pienet.

Olen saanut suoraan kalukuvan ja ehdotteluita esimieheltä. Vastasin lopeta ja olen naimisissa eikä kiinnosta muutenkaan. Hän alkoi vähän kiristämään työjutuissa. Ilmoitin hänelle, että asia selvä, jos tälle linjalle lähdet, kun kieltäydyn, niin löydät itsesi facebookista viestin ja kuvasi kera, niin voit selitellä ystävillesi, vanhemmillesi, vaimollesi ja työkavereillesi ja pomolle tekosi. Se loppu tasan siihen. Sanoin hänelle, jos joskus jatkat, niin en edes ilmoita sinulle, kun laitan noi kaikki eteenpäin.

En ymmärrä, miksi et vienyt asiaa eteenpäin. Täysin tuomittavaa ja rikollista käytöstä esimieheltä ja hän pääsi nyt siitä kuin koira veräjästä. Eiköhän hän ole jo uuden uhrin löytänyt.

Vierailija
89/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä estot auta, jos mies lähettelee viestejä eri liittymistä tai prepaid-viestejä. 

Ainoa mikä voi auttaa on salainen puhelinnumero. 

Kyllä mä olen estänyt jokaisen exän yrityksen. Eise niitä prepaid liittymiä jaksa loputtomiin ostella aina uusia. Uuden numeron estäminen on helppoa ja asian voi unohtaa. Itekkään en tajua eikö tavisnainen osaa estää puhelimesta?

Vierailija
90/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis Aloittaja on sitä mieltä että jos joku ajaa  punaisia päin niin vihreillä ajaja on syyllinen kun ei väistänyt?

Tai raiskattu pukeutui liian lyhyeen hameeseen tai oli juovuksissa, niin oma vika kun joutuu rikoksen uhriksi.

Kaupan kassan ryöstäjä syytön kun kauppa oli auki.

Itse asiassa kun aloitit. Vihreät valot eivät oikeuta tahallaan ajamaan kolaria punaisia päin ajaneen kanssa. 

Ja itse asiassa kun hän aloitti. Tämä teema tuo mieleeni raiskausuutiset ja niin sanotun lutkamarssin. Ilmiö lähti liikkeelle, kun  poliisin kommentoitua mediassa, että naisten tulisi välttää liian "huorahtavaa" pukeutumista. Lutkamarssi oli kohtuuttoman raju ja vihamielinen reaktio poliisin mitä ilmeisimmin hyväntahtoiseen ja naisille osoitettuun kehotukseen toimia harkitsevasti ja sit

Aikansa kun tämä kanta hyväksytään niin Suomessakin naiset pukeutuvat Burkhaan, sillä eihän miehellä ole mitään vastuuta teoistaan jos vaikka varvas sattuisi vilahtaa.

Ei tosin koske minua enää kun olen jo 68v.

Vierailija
91/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna Ukkola huomasi että me too on ohi ja nyt sitä sitten vyörytetään julkisuudessa seuraavat viikot? 

Sannan pointti oli hyvä. Louhimiehen paljasti Yle, Rydmanin Hesari ja Hirviniemen Seiska. Jonkun missibimbon puheet on vain Seiskan juoruja? 

Vierailija
92/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisättynä narsistisella oikeutuksella.

Pärstä kun on ruma, niin pakko yrittää jotain kautta!

Vierailija
93/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tule miehiltä viestejä. 

Mutta kun lehtimyyjä soittaa niin sanon, että nyt on kiire, ei ehdi puhua ja laitan puhelun jälkeen eston tolle numerolle. 

Vierailija
94/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kun se on miesten tehtävä. Naisilta ei voi vaatia tekoja, se olisi kohtuutonta. Naisilla on vain oikeuksia, velvollisuudet kuuluu miehille.

Kyllä, miehillä on velvollisuus olla lähettämättä luvatta kalukuvia naisille. Samoin naisilla on velvollisuus olla lähettämättä luvatta römpsäkuvia miehille. Ei tässä ole mitään epätasa-arvoista paitsi se, että vain miehet ei tunnu ymmärtävän tätä hyvin helppoa velvollisuuttaan, joka ei vaadi yhtään mitään.

Vierailija
95/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi estää itseään lähettämästä.

Vierailija
96/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli parasta sarkasmia hetkeen.

Vierailija
97/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis Aloittaja on sitä mieltä että jos joku ajaa  punaisia päin niin vihreillä ajaja on syyllinen kun ei väistänyt?

Tai raiskattu pukeutui liian lyhyeen hameeseen tai oli juovuksissa, niin oma vika kun joutuu rikoksen uhriksi.

Itse asiassa kun aloitit. Vihreät valot eivät oikeuta tahallaan ajamaan kolaria punaisia päin ajaneen kanssa. 

Ja itse asiassa kun hän aloitti. Tämä teema tuo mieleeni raiskausuutiset ja niin sanotun lutkamarssin. Ilmiö lähti liikkeelle, kun  poliisin kommentoitua mediassa, että naisten tulisi välttää liian "huorahtavaa" pukeutumista. Lutkamarssi oli kohtuuttoman raju ja vihamielinen reaktio poliisin mitä ilmeisimmin hyväntahtoiseen ja naisille

Tuskin baari illan päätteeksi kukaan istuu siellä kämpillä kaapu päällä juomassa teetä. Suomessa edelleenkin nämä teot tapahtuu yksityisasunnoissa, eikä kaduilla. (yleensä, ns puskaraiskaukset on harvinaisuus)

Vierailija
98/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehet osaa olla lähettämättä törkyviestejä ja -ehdotuksia? Sieltä ongelmaa lähdetään korjaamaan, mistä se on lähtöisin, ap.

Vierailija
99/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja itse asiassa kun hän aloitti. Tämä teema tuo mieleeni raiskausuutiset ja niin sanotun lutkamarssin. Ilmiö lähti liikkeelle, kun  poliisin kommentoitua mediassa, että naisten tulisi välttää liian "huorahtavaa" pukeutumista. Lutkamarssi oli kohtuuttoman raju ja vihamielinen reaktio poliisin mitä ilmeisimmin hyväntahtoiseen ja naisille

Suomalaiset puetaan jo nyt näkymättömään kaapuun, älä liiku yksin, mieti miten pukeudut, mieti mihin istut metrossa, soita kun pääset kotiin, jne. 

Vierailija
100/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette naiset säälittäviä, jos ette saa miehien häiritseviä viestejä loppumaan ilman poliisia. Missä entisajan justiinat? Ite oon kyllä pistänyt miehille niin tulikivenkatkuiset palautteet, että jos on ollut huonoa käytöstä, ei siitä ole tullut jatkuvaa riesaa. Kuvitelkaa se kaulin käteen ja suorat sanat vaan tiukasti useinkin riittää. 

Kannattaa säästää ne suurimpien kullienkuvat ja lähettää ne vastineeksi. 😂 

Mä oon tästä niin samaa mieltä. Ihmisistä on tullut liian tosikoita ja he ei enää osaa vasta huumorilla. 

Tyhmänä että ymmärtänyt että nainenkin syyllistyy rikokseen näiden kuvien lähettämisestä.

Ehkä oletkin mies joka lähetti näitä kuvia.