Eikö naiset osaa laittaa puhelimiinsa estoa päälle, jos mies lähettelee törkeitä viestejä ja ehdotuksia?
Kommentit (169)
Vierailija kirjoitti:
Siis Aloittaja on sitä mieltä että jos joku ajaa punaisia päin niin vihreillä ajaja on syyllinen kun ei väistänyt?
Tai raiskattu pukeutui liian lyhyeen hameeseen tai oli juovuksissa, niin oma vika kun joutuu rikoksen uhriksi.
Kaupan kassan ryöstäjä syytön kun kauppa oli auki.
Itse asiassa kun aloitit. Vihreät valot eivät oikeuta tahallaan ajamaan kolaria punaisia päin ajaneen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitäpä luulisit, että onko se oikeasti ahdistavaa, vai "ahdistavaa". Kyllä nämä ihan mielellään ne ottaa vastaan ja näköjään tuttu kaava on se että niitä säilytetään vuosi tolkulla puhelimessa. Aika kummallista, luulisi jos ahdistaa niin delete viuhuis nopeasti.
Kannattaa ne säilyttää vastaisuuden varalle, että on pervosetää vastaan mahdollisimmsn paljon todisteita, jos se sattuu jatkamaan toimintaansa. Yleensähän ne jatkaa. Miehelle ei-sanassa on kaksi kirjainta liikaa.
Olen ihan varma, että Aku olisi lopettanut jos sanoo että nyt loppuu tai viestit lähtee jakoon. Lähes varma että jos nyt luettaisiin tässä noita viestejä niin se EI ei ole EI vaan jotain lopetaa... hyi sua...
Vierailija kirjoitti:
Kaunista, niin kaunista. X julkaisee tissikuvan, x saa törkyviestin, x ärähtää, iltapäivälehdet tekee lööpin ja sama taas uudestaan ensiviikolla. Huomiohuoraamista kauneimmillaan.
Näin se piiri pyörii ja eurot kilahtavat tilille...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis Aloittaja on sitä mieltä että jos joku ajaa punaisia päin niin vihreillä ajaja on syyllinen kun ei väistänyt?
Tai raiskattu pukeutui liian lyhyeen hameeseen tai oli juovuksissa, niin oma vika kun joutuu rikoksen uhriksi.
Itse asiassa kun aloitit. Vihreät valot eivät oikeuta tahallaan ajamaan kolaria punaisia päin ajaneen kanssa.
Ja itse asiassa kun hän aloitti. Tämä teema tuo mieleeni raiskausuutiset ja niin sanotun lutkamarssin. Ilmiö lähti liikkeelle, kun poliisin kommentoitua mediassa, että naisten tulisi välttää liian "huorahtavaa" pukeutumista. Lutkamarssi oli kohtuuttoman raju ja vihamielinen reaktio poliisin mitä ilmeisimmin hyväntahtoiseen ja naisille osoitettuun kehotukseen toimia harkitsevasti ja siten pyrkiä ennaltaehkäisemään heidän joutumistaan uhkaaviin tilanteisiin. Poliisin kommentin kuitenkin katsottiin sotivan naisten itsemääräämisoikeutta vastaan, jota mikään sosiaalinen normisto ei saisi nykymaailmassa rajoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti osa naisista on halunnut ja haluaakin sellaisia viestejä. Jos ne viestit eivät olisi omien kokemusten mukaan toimineet, niin Hirvipää ei olisi niitä jatkuvasti lähetellyt.
Eiksi ni?
Juu ja rahansa hävittävä peliriippuvainen pelaa, koska se toimii ja rahaa tulee ovista ja ikkunoista, eiku....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitäpä luulisit, että onko se oikeasti ahdistavaa, vai "ahdistavaa". Kyllä nämä ihan mielellään ne ottaa vastaan ja näköjään tuttu kaava on se että niitä säilytetään vuosi tolkulla puhelimessa. Aika kummallista, luulisi jos ahdistaa niin delete viuhuis nopeasti.
Kannattaa ne säilyttää vastaisuuden varalle, että on pervosetää vastaan mahdollisimmsn paljon todisteita, jos se sattuu jatkamaan toimintaansa. Yleensähän ne jatkaa. Miehelle ei-sanassa on kaksi kirjainta liikaa.
Olen ihan varma, että Aku olisi lopettanut jos sanoo että nyt loppuu tai viestit lähtee jakoon. Lähes varma että jos nyt luettaisiin tässä noita viestejä niin se EI ei ole EI vaan jotain lopetaa... hyi sua...
Ymmärrän. Lopeta-sanassa on vielä enemmän kirjaimia.
Täytyy tunnustaa, että sellaista suodatinta en ole löytänyt, joka poistaisi vain törkyviestit. Niitä voi tulla yllättäen, tai niitä voi lähettää joku sellainen, jolla on aivan asiallisiakin asioita työstä tai muista tärkeistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja itse asiassa kun hän aloitti. Tämä teema tuo mieleeni raiskausuutiset ja niin sanotun lutkamarssin. Ilmiö lähti liikkeelle, kun poliisin kommentoitua mediassa, että naisten tulisi välttää liian "huorahtavaa" pukeutumista. Lutkamarssi oli kohtuuttoman raju ja vihamielinen reaktio poliisin mitä ilmeisimmin hyväntahtoiseen ja naisille osoitettuun kehotukseen toimia harkitsevasti ja sit
Lutkamarssin keskeinen viesti on niin sanotun raiskauskulttuurin vastustus. Väite on, että meillä olisi raiskauskulttuuri, joka hyväksyy raiskauksenja seksuaalisen häirinnän, ja jopa suosii sitä. Tämä on raivostuttava ja häpeällinen väite. Suomessa ja muissa länsimaissa raiskauson vakava rikos ja siitä rangaistaan. Yleinen mielipide Suomessa kannattaa vielä kovempia tuomioita. Vaikka feministit viime uudenvuoden jälkeisessä keskustelussa muuta väittävät, niin juuri kantasuomalaiset miehet ovat kaiken aikaa olleet mukana vaatimassa kovempia rangaistuksiaraiskauksista. Lutkamarssi on mauton ja miesvihamielinen demonstraatio, joka yrittää väittää kummallisella tavalla, että Suomessa naisten elämä olisi jotenkin erityisen turvatonta.
Aku on sairas ja käyttää hyväkseen asemaansa alalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossainhan ne on joka tapauksessa säilytettävä, miksei sitten puhelimessa?
Ei niitä enää sen jälkeen tarvitse missään omassa puhelimessa säilyttää, kun on siirretty johonkin "arkistoon", vaikka poliiisille.
Vierailija kirjoitti:
Itsellekin tullut näitä joltakin ja vielä keräilen itseäni ennen kuin vien poliisille. Sama henkilö syyllistynyt vakavampaankin, tosin.
Oikeus kyllä näkee, milloin on tarkoituksen hakuista viestien keräilyä ja kun estot voi laittaa päälle, jos ei viestejä halua ottaa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle? Joku mulkunkuvia lähettelevä urpo on 39-vuotiaanakin keskenkasvuinen, ei mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja itse asiassa kun hän aloitti. Tämä teema tuo mieleeni raiskausuutiset ja niin sanotun lutkamarssin. Ilmiö lähti liikkeelle, kun poliisin kommentoitua mediassa, että naisten tulisi välttää liian "huorahtavaa" pukeutumista. Lutkamarssi oli kohtuuttoman raju ja vihamielinen reaktio poliisin mitä ilmeisimmin hyväntahtoiseen ja naisille osoitettuun kehotukseen toimia harkitsevasti ja sit
Voi voi poliisi raukkaa. Snif.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossainhan ne on joka tapauksessa säilytettävä, miksei sitten puhelimessa?
Ei niitä enää sen jälkeen tarvitse missään omassa puhelimessa säilyttää, kun on siirretty johonkin "arkistoon", vaikka poliiisille.
Ok, älä sinä sitten säilytä. Minä säilytän vastaisuuden varalle. Onpa historiaa lähettää poliisille ja rikollisen vaimolle, jos ei-sana ja hiljaisuus ei mene perille.
Usein nämä lähestyvät naista antaen vaikutelman, että ovat naisesta kiinnostuneita seurustelumielessä. Juttelevat mukavia pitkäänkin ennen kuin menevät ns asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja itse asiassa kun hän aloitti. Tämä teema tuo mieleeni raiskausuutiset ja niin sanotun lutkamarssin. Ilmiö lähti liikkeelle, kun poliisin kommentoitua mediassa, että naisten tulisi välttää liian "huorahtavaa" pukeutumista. Lutkamarssi oli kohtuuttoman raju ja vihamielinen reaktio poliisin mitä ilmeisimmin hyväntahtoiseen ja naisille
Ilmiö lähti liikkeelle viisi vuotta sitten torontolaisen poliisin kommentissa mediassa eli lutkamarssi oli kopiotu maasta jossa kulttuuri on vähän eri kuin meillä täällä pohjolassa.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy tunnustaa, että sellaista suodatinta en ole löytänyt, joka poistaisi vain törkyviestit. Niitä voi tulla yllättäen, tai niitä voi lähettää joku sellainen, jolla on aivan asiallisiakin asioita työstä tai muista tärkeistä.
Mun halpispuhelimessa estetyt viestit menee automaattisesti omaan kansioon, josta häviää itsekseen, jos sinne tulee enemmän viestejä kuin mahtuu. Kun estää numeron, samalla estää viestitkin. Ei mun usein tarvitse viestejä estää, mutta toiminto on tuttu, koska puhelinmyyjät estän. Estäminen yleensä tapahtuu numeron estämisellä ja puhelimesta riippuu, millä nimellä toiminto löytyy. Kaikissa puhelimissa on kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Hirviniemen touhu on ihan pakonomaista seksiaddiktiota. Säälittävää.
Akuhan on ihan samanlainen kuin vaikka Harvey Weinstein. Käyttänyt valta-asemaansa väärin näyttäviä nuoria ja jopa alaikäisiä naisia seksuaalisesti hyväksikäyttääkseen.
Tai voisiko naiset pukea säkin päälleen niin miehet välttyisivät kiusaukselta?