Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas sairauslomalle. Samaa kokeneita, kohtalontovereita?

Vierailija
17.11.2023 |

Olen viisikymppinen ja mulla on vain noin 10 vuotta työkokemusta. Syynä fyysiset sairaudet, joiden takia joutunut olemaan sairauslomilla, kuntoutustuella ja työttömänäkin. Tosin nopeasti sen jälkeen kun sairauslomat on päättyneet niin olen työllistynytkin, mutta aina on sitten taas hajonnut joku paikka.

Edellisen kerran olin saikulla viisi vuotta sitten, mutta silloin 3 vuotta putkeen isojen leikkausten takia. Sen jälkeen olen saanut olla töissä ja nauttinut elämästä kunnes nyt taas äkisti kroppa "romahti". Nyt näyttää siltä että taas edessä pitkä saikku, ja iso leikkaus. Nyt tuntuu ekan kerran ettei pää kestä. Aiemmin ei ole ollut jaksamisen kanssa ongelmia, vaikka isoja kipuja onkin ollut. Elämä on kuitenkin ollut aina ihanaa. Toki nyt on vakituinen työ ja se auttaa paljon, se on ja pysyy ja sinne voi sitten taas palata. Mutta silti.

Joka on samassa tilanteessa tietää tämän tunteen, kun olet jo ehtinyt melkein unohtaa mitä terveyshuolet on ja sitten putoaa taas korkealta. Kun haluaisi vaan elää normaalia elämää, käydä töissä, liikkua ja harrastaa, mutta aina tulee jotain. Olen kiitollinen että välissä on hyviä aikojakin, mutta aina sitä tuntuu putoavan vain korkeammalta, pohjalle.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osaa sanoa muuta kun voimia toivottaa.

Vierailija
2/6 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Kai täältä taas ylös nousee, vaikka nyt on taas päinvastainen fiilis..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet poissa yli vuoden voidaan sinut neuvotella talosta ulos valitettavasti. 

Vierailija
4/6 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet poissa yli vuoden voidaan sinut neuvotella talosta ulos valitettavasti. 

Tässä tapauksessa ei onneksi sitä tarvitse pelätä. Harmittaa silti. Ap

Vierailija
5/6 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ollaan parhaillaan neuvottelemassa ulos, mutta ihan ymmärrettävää se on, jos ei pysty tekemään työtä johon on palkattu.

Vierailija
6/6 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa päähän, kun joudun sairaita tukemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme