Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin tänään kaupassa ihmisen, joka on kuollut vuosia sitten

Vierailija
17.11.2023 |

Hän kuoli vuonna 2017. Menin ihan tolaltani kun näin hänet kaupassa. Eläessään en tuntenut tuota ihmistä hyvin, mutta tiesin hänet. Jopa takissa oleva erään firman logo oli niin yhdistettävissä tuohon ihmiseen! Näinkö haamun? :0 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Helly Hansen logo? 

Vierailija
22/28 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

KRP:n Peite-Seppo oli työkeikalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Glitch in the matrix. Normisettiä.

Ei kun pelottavaa. Olin kerran lenkillä ja ohitin kahdesti saman taukopaikan lyhyen ajan sisällä. Siis ihan muutaman minuutin sisällä. Ei todellakaan kiva fiilis

Vierailija
24/28 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kun pelottavaa. Olin kerran lenkillä ja ohitin kahdesti saman taukopaikan lyhyen ajan sisällä. Siis ihan muutaman minuutin sisällä. Ei todellakaan kiva fiilis

Ai niin ja kerran katosin kahdeksi tunniksi koulumatkalla. Kävelin mielestäni ihan normaalisti kotiin, muistin koko matkan mitä matkan varrella oli ja tapahtui mutta kun kotiin pääsin ja katsoin kelloa niin 25min kävely olikin kestänyt kaksi tuntia.

Vierailija
25/28 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

I see dead people! 😱

Hi im Duke Nukem and im going to kick some alien ass !

Vierailija
26/28 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vainajan lapsi tai sukulainen joka töissä samassa firmassa...

No olisin varmaan tunnistanut, koska tiedän hänen lapsensa ja sukulaisensa. Yksi niistä on puolisoni. 

Vierailija
27/28 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaiettu tosiasia on se, että on varsin yleistä hallusinoida kuolleista läheisistä. Aivoille on käsittämätöntä ettei jotain ihmistä yhtäkkiä ole.

Vierailija
28/28 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niin ja kerran katosin kahdeksi tunniksi koulumatkalla. Kävelin mielestäni ihan normaalisti kotiin, muistin koko matkan mitä matkan varrella oli ja tapahtui mutta kun kotiin pääsin ja katsoin kelloa niin 25min kävely olikin kestänyt kaksi tuntia.

Jos tuolla tavalla katoaa aikaa, niin sitä on ollut siinä välillä aluksella. Olet itse luvannut siellä käydä/tehdä tähteläisten kanssa yhteistyötä, et vain muista sitä. Nämä jutut on tosi kiinnostavia👽

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi