Äitiystoppahousuja ei löydy kaupasta.. vai löytyykö?
Niin.. miten on, talvimammat - löytyykö mistään toppahousuja kasvavalle masulle? Toki saa mainita nettiosoitteista, missä semmosia myydään. Löysin yhden urlin itsekkin mut aattelin et jos helpommalla pääsis ja kävis ostaan kaupasta. Kaupunki, mistä etsin, on Oulu.
Kommentit (24)
koska joku aika sitten näin mainoksen Nivalan putiikista, joka myi äitiystoppapöksyjä.
Mä oon tehny saman kierroksen kuin Nasu, ja antanut myös vihaista palautetta kauppiaitten kautta valmistajille! Muurrrrrrrr! Miksi ihmeessä on unohdettu raskaana olevat - me ei siis ilmeisesti liikuta ollenkaan raskausaikana.. niinpä nii. Kyllä ärsytti kun yksikin nuori miespuolinen myyja huulipyöreenä ihmetteli, että ei kukaan ole koskaan aiemmin edes meiltä kysellyt ulkoiluhousuja raskaana oleville... just joo eipä varmaan.
Olen nyt sit koittanut sinnitellä omilla talviulkoiluhousuilla niin, että vetskaria vaan auki ja masutuubi ja joku kireä fleecepusero siihen päälle pitelemään housuja ylhäällä...
yhdet nettikaupasta, siis niin, että en ole itse ostanut, mutta panin merkille, että myynnissä on.
Siis jos olet kokoa XS(=34), saatat saadat pöksyt hintaan 30,00 euroa, mikä on mielestäni kohtuullinen hinta. Muuten ovat 69,90 tai jotain eli aikas kallista. Missy Mom on nettikaupan nimi. En ole kovin hyvä näissä linkkijutuissa mutta Maria-merkkiset ovat jne.
http://misudesign.workspace7.smilehouse.com/PublishedService
Enni 5+6
kevyttoppapuvun eli sellaisen air-tex-puvun ja siinä toppamallissa oli niin joustava vyötärö housuissa, että mahtuvat ongelmitta vielä nyt 36. raskausviikolla. Housut pitävät lisäksi tuulta ja vettä ja kun mahan kadottua kiristää vyötärön nyörin, ne menee normaalistikin. Myös takki mahtuu edelleen. Ennen noita housuja minäkin kärvistelin lasten kanssa ulkona ja tuuli puhalsi jalkoihin ja perätuhtoon. Kaupoissa en ole nähnyt sopivia. Tosin mietin myös Anttilan kuvaston D-mitoitettuja housuja, hinta oli alle 20 euroa. Jos niistä ois tilannut pari numeroa liian isot?!
en ole mikään pienimahainen odottaja, vaan kolmas on tulossa 36. viikolla ja maha on ollut ihan kohtuullisen iso koko ajan. Air-texin syyshousut siis ne tuulihousut ei ole mahtuneet aikoihin jalkaani.
Mie meinasin laittaa kohta puoliin (nyt rv37+4) omat mammatoppikset myyntii huuto.nettiin, mutta voisin myydä ne tietty muutenkin.
Kysessä Embian mustat toppahousut, M-koko. Aivan ihanat olleet jalassa, nousevat hyvin mahan päälle ja ovat lämpöiset.
www.toukka.com nettikaupassa maksavat näköjään 78.10e, mutta myisin ne huomattavasti halvammalla!!!
Ilmoittele, jos kiinnostaa niin annan sähköpostiosoitteen!
tikru
Itselläni on tuollaiset toppahousut ja ovat kyllä mielestäni hyvät. Tulisi vaan sellaisia ilmoja että niitä tarvitsisi :0 Itselläni menossa rv17 ja noissa on kyllä hyvin tilaa isollekin masulle..
Kannattaa valita noista koko hieman yläkanttiin, koska Missy Momin koot ovat aika pieniä. Itse käytän äitiyshousuista normaalisti kokoa M/L ja noista toppahousuista otin XL, ja ovat ihan sopivat. Siis opivan väljät, että mahtuu ohuet housut allekin :)
Itse ostin äitiystoppikset pari vuotta sitten Jasminista, Stockan 4. kerroksesta. Olivat kyllä kovalla käytöllä. Luulisi sieltä saavan edelleen. Eli Oulusta ainakin löytyy.
Soitin eilen liikkeeseen ja sieltä sanottiin ettei heillä ole myytävänä. Koitan tällä hetkellä kiertää kauppoja ja ostaa jotku kympin housut - jos vaikka ompelija tuunais niihin resorit vyötäisille.
Minä olisin erittäin kiinnostunut noista housuistasi! Voitko laittaa tähän osoitteesi? Itselläni on vain etunimi.sukunimi osoite, jota en mielelläni käyttäisi....
Soitin Tua Rintamäki-liikkeeseen ja sieltä löytyypi toppiksia -20% alennuksella, yksittäiskokoja. :)
Eli vetskari mahan edestä vaan auki ja olkainten avulla pysyy pökät ylhäällä. Ja niillä on käyttöä raskauden jälkeenkin. Itse ajattelin käydä urheiluliikkeessä katsastamassa. En siis ole itse vielä testannut, ajatus vaan tuntuu toimivalta.
Mulla on tarjoustalosta ostetut naisten toppikset kokoa 44, mustat. Maksoi 12,90 ¿ ja faijan vanhat henkselit. Hyvin on toiminu. Eikä tarvi enää kun pari viikkoa toimiakkaan.
Täplä:
Eli vetskari mahan edestä vaan auki ja olkainten avulla pysyy pökät ylhäällä. Ja niillä on käyttöä raskauden jälkeenkin. Itse ajattelin käydä urheiluliikkeessä katsastamassa. En siis ole itse vielä testannut, ajatus vaan tuntuu toimivalta.
Ite löysin kokoa 42 olkaimelliset toppikset halpahallin alesta joulun alla hintaan 4¿... ja varmasti on käyttöä loppu talveksi... La kun on ihan pian..
Tuollaisen kanssa olen käyttänyt ihan omia lasketteluhousujani ja hyvin sopii ja istuu päälle :) Samoin omat tavalliset farkut edelleen käytössä noiden kanssa. Vaatii vain mamma-paidan tai jonkin pidemmän paidan kaveriksi jotta vyötärö jää peittoon. Kätevä idea :)
http://www.babyidea.fi/aidille/bellybelt/
Etsin täältä pääkaupunkiseudulta mielestäni tosi monet paikat, mutta tuloksetta. Olisi ollut todella käyttöä niille (tai edes jollekin vähän kollegehousua paksummille ja tuulta pitävämmille talvihousuille), kun neljää lasta kuitenkin piti ulkoiluttaa... Mutta ei, aivan toivotonta.
Kyselin myyjiltä, aina sama vastaus (" Ei sellaisia ole edes mallistossamme!" ), joka lopulta vaan ärsytti :) Siis mielestäni mitään ihan mammamallisia toppiksia ei myydä. Annoinkin palautetta moniin liikkeisiin ja toivoin, että asiasta annettaisiin vihjeitä valmistajille. Samalla tavallahan noita voisi toppahousujakin tehdä kuin jotain muitakin, resorilla tms. vaan antaisi sitten kasvavalle mahalle tilaa...
Itse pärjäilinkin sitten vaan " patenteilla" , eli housujen vetoketju ja nappi auki kuljin pihalla noiden kanssa :) Onneksi oli vähän pidempi takki, niin kukaan ei tiennyt pientä salaisuuttani :) Esim. sellaiset henkselilliset toppahousut oli hyvät, kun ne henkselit kuitenkin pitivät housuja ylhäällä, vaikka vetskari olikin auki ja sieltä masu pullotti välistä. Mutta mitkään edustusvaatteethan tuollaiset eivät todellakaan ole...
Nasu 39+3