Minkä auton ostaisi kun budjetti 22 000 euroa
Kommentit (51)
Eipä tuolla budjetilla kovin kummoista kotteroa saa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikillahan ei varsinaisesti niitä rahahuolia ole, ja autoon on varaa laittaa enemmän kuin se kaksi tonnia.
Itse JOS olisin tuossa kysyjän tilanteessa, niin ostaisin varmaan niin uuden Toyotan kuin mahdollista. Luotettava auto. Korimalli sitten tarpeen mukaan.
Paska riisikuppi!
Tämän ostaisin. Viimeisiä hyviä autoja...
https://autot.tori.fi/vaihtoautot/mercedes-benz/e-sarja/118209733
Volvo v60 joku vähän ajettu hyvillä varusteilla. Luotettava ja mukava sekä sopivan kokoinen ja taipuu moneen.
Juljus kirjoitti:
Tämän ostaisin. Viimeisiä hyviä autoja...
https://autot.tori.fi/vaihtoautot/mercedes-benz/e-sarja/118209733
Samaa mieltä. Ikiliikkujilla olen ajanut aina. Kymmenisen tähtikeulaa on itselläni ollut 30 vuoden ajourani aikana. Viimeiset hyvät mallit tehtiin 2014, sen uudempaa ei suomen oloihin kannata laittaa.
Vaikea kysymys, sillä auton valintaan vaikuttaa niin monia tekijöitä riippuen kysyjän tarpeista.
Ajatko paljon? Pitkiä vai lyhyitä matkoja? Kaupungissa vai maantiellä? Ajatko yksin vai onko iso perhe?
Eli voisi vähän haarukoida olisiko sopiva auto Toyota Yaris vai VW Kleinbus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanon tämän nyt ihan suoraan: jos edes harkitset laittavasi 22 000 euroa automobiiliin, olet täysi ä ä l i ö .
Minä ostaisin max. kymppitonnilla automobiilin ja loput joko niihin iänikuisiin sIjOiTuKsIiN, tai ihan vain typerästi sukanvarteen (koska olen suoraan sanoen vttuuntunut sijoituksiin ja niitä seuraaviin iänikuisiin verojuttuihin.)
On minullakin ollut mahdollisuus ostaa vaikka 50 000 euron automobiili velattomana, reilusti kalliimpikin. Mutta en minä ikimaailmassa laittaisi kymmeniä tuhansia automobiiliin, en, vaikka kuinka rakastankin niitä ja tuliterä automobiili olisi ihana. Se ei vain ole järkevä, ja minä olen.
Jos kirjoitat tuolla tavoin, olet ääliö.
Ja se ei ole pelastettavissa millään rahalla.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuolla budjetilla kovin kummoista kotteroa saa.
Ei varmaan bensalenkkarin unelmaa. Mutta ihan hyvän käyttöauton kylläkin.
Käytettyjen autojen hinnat on kolmessa vuodessa nouseet todella paljon, mutta jos ei mitään isoa ja liian uutta käytettyä katsele, niin saa tuolla ostettua käytetyn auton.
Range Rover Classicin vuosimallia 1969-1980. Pystyrivoitettu maski, vain kaksi ovea ja läpätön bensatankin korkin "päällinen" Kahdeksansylinterinen bensakone. Kaunis.