Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko poikkeus, kun olen 40v nainen ja elämän aikana ollut vain 3 seksikumppania?

Vierailija
17.11.2023 |

Ilmeisesti 3 seksikumppania elämän aikana on 40v naiselle vähäinen määrä? Olen ollut 3 kertaa avoliitossa, jokaisessa vuosia, enkä ole koskaan harrastanut seksiä kenenkään muun kanssa kuin avopuolisoideni. Olen ollut myös sinkkuna yhden pidemmän vuosien jakson, enkä harrastanut sinä aikana kertaakaan seksiä. Itse olen aina ollut tyytyväinen tilanteeseeni, mutta olenko poikkeus? 

Sinkkuaikana kävin gynegologilla ja hän halusi väkisin teettää sukupuolitautitestit, vaikka kuinka sanoin etten ole suhteessa. Hänen mielestään se ei ole synonyymi etteikö olisi seksielämää, vaikka itse niin sanoin. Edellisten testien jälkeen en siis ollut pariin vuoteen harrastanut seksiä. Gynegologi ei uskonut. Olin silloin kolmekymppinen. 

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä ja olen 46v. En koe itseäni mitenkään poikkeavaksi.

Vierailija
2/63 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vain yksi, mieheni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 52v ja elämäni aikana ollut kolme seksikumppania. Kaksi ennen nykyistä miestäni ja olemme olleet yhdessä n. 25 vuotta.

Vierailija
4/63 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nykyaikana poikkeus, mutta kukin tyylillään sen mukaan miten haluaa :)

En kyllä ymmärrä miks oot ollu sukupuolitautitestejä vastaan. Ois parisuhteessakin voinu käydä huono tuuri ja olla oireettomana joku.

Vierailija
5/63 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on seksikumppani? Oon ottanut 5 mieheltä suihin

yhdyntäseksiä vain yhden kanssa (myös anaali)

Vierailija
6/63 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit pannu aikanas. Nyt enää dildottelua luvassa.

N50

Vierailija
7/63 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyää yliarvostetaan koko seksiä. Pitää olla muka kymmeniä / satoja kumppaneita ja kylmää jyystämistä tuntemattomien kanssa. Eivät kaikki naiset ole sellaisia. Se ei ole niin maailman tärkein asia meille kaikille. 

Vierailija
8/63 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt alkanut kaduttaa, ettei enemmän? Vai miksi kysyt?

Vierailija
9/63 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kyllä aika outoa ettet ole nahkalompakkoasi aktiivisemmin käyttänyt, onhan sen valuutassa aina hyvät kurssit.

Vierailija
10/63 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11/63 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 66 v. ja ollut kaksi kumppania.

Vierailija
12/63 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyää yliarvostetaan koko seksiä. Pitää olla muka kymmeniä / satoja kumppaneita ja kylmää jyystämistä tuntemattomien kanssa. Eivät kaikki naiset ole sellaisia. Se ei ole niin maailman tärkein asia meille kaikille. 

No se on kyllä tullut vallan hyvin selväksi ettei naisia kiinnosta seksi, kun taas kiimaiset sikamiehet on aina vonkaamassa. Silti kun naisen kanssa tulee väittely kummalla helpompi saada seksiä niin nämä faktat unohtuu ja on naisillakin niin kovin vaikeaa olevinaan.

Vierailija
13/63 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paavo, minkä sun saldo naisissa on?

Vierailija
14/63 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloinkaan, eikä missään muussakaan asiassa kannata eikä pidä korvata laatua määrällä.

Vierailija
15/63 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 4. Kaksi aviomiestä. Olen 55 v. 

Vierailija
16/63 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 4. Kaksi aviomiestä. Olen 55 v. 

Jatkan: 

Kaksi muuta olivat alle 21 v. 

Vierailija
17/63 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vähintään 3 seksikumppania on kokeiltu jo siinä vaiheessa kun ripille pääsee. Olet omituinen friikki, tilastopoikkeus.

Vierailija
18/63 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yleisenä huomiona että gynekologeja kannattaa uskoa. Itsellänikin oli papilloomavirus, jonka poistumista seurattiin noin vuosi, vaikka kumppaneita juuri nuo 3. Ei sitä ikinä tiedä, mitä on saanut.

Vierailija
19/63 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on seksikumppani? Oon ottanut 5 mieheltä suihin

yhdyntäseksiä vain yhden kanssa (myös anaali)

Niin, lasketaanko suihinotto?

Sama

Vierailija
20/63 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloinkaan, eikä missään muussakaan asiassa kannata eikä pidä korvata laatua määrällä.

Edelleen sitä mieltä, että kukin tyylillään, mutta jäin miettimään tässä kommentissa, että miten sitä laatua voi arvioida jos on ollu vaan muutama kumppani?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi