Saarikivi Jälkiviisaissa kritisoi kun raja laitettiin kiinni
Noinkin fiksu mies, mutta ei näe yhtään realistisesti tuota tilannetta. Ilmeisesti se vihreys on selkärangassa liian syvällä.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtava Saarikivi kritisoi suoraa Stubbin täydellisen pinnallisen ja nolon laskelmoivan Elämäni biisi -esiintymisen, jota muut panelistit kritisoimatta hehkutti. Ihmetytti kyllä miten panelistin naisjäseniltä oli mennyt näin selvä Stubbin falski ääntenkeräilytemppu ohi ja kritiikittömästi sanoi jopa Perho että koko naisväestö Suomessa olisi siltä istumalta äänestänyt Stubbia. Pitääkö Perho Suomen naisia tyhminä? Vähän pitäisi osata nähdä Stubbin lipevän imagon taakse tässä vaiheessa, mies on pelkkää pintaa ja liitoa, mitä arvoja siellä alla on, eipä näy mitään.
Minä en ole ennenkään kuulunut samaan naisväestöön kuin Perho, mutta nyt vielä vähemmän. En ole katsellut vaalilähetyksiä tai viihdeohjelmia, koska jotkut ehdokkaat kuvottavat minua. Pahin on piiloöykkäri* Stubb ja samaan lastiin tulee Urpilainen. Kaikkia muita voisin kuvitella kuuntelevani,
Joo, Stubbin narsistinen opportunismi on vähintä mitä Suomi nyt kaipaa, hän on tittelinkipeä, jokapaikan häärijä joka selvästikin käy kääntymässä paikoissa, ja häipyy ensihuuman lakattua.
Meillä on länsimainen demokratia ja erilaiset mielipiteet ovat meillä sallittuja. Ei tarvitse itse olla kaikesta samaa mieltä kuin joku muu on.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti käyttää koko omaisuutensa hädänalaisten auttamiseen.Muuten on tekopyhäpaska.
Ei kai se noin mene. Kunhan oikeassa suhteessa vaan tuloihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saarikivi jyrättiin hieman tökeröstikin naisvoimalla. Ei saanut puhua, kun Perho naureskeli päälle ja Karvala oikaisi.
Hiki virtasi.
Perho ja Saarikivi ei taida tulla toimeen keskenään. Perhon yleissivistys ja ylipäänsä kyvyt ei ole riittävät Jälkiviisaisiin, Saarikivi puolestaan alkaa olla kirjon rajoilla, vaikka onkin kyllä hyvä hahmo tuonne. Karvalalla vaihtelee mielialat ja välillä hän on parempi, välillä huonompi.
Kyllä menisi minullakin sukset ristiin Perhon kanssa parissa minuutissa, jos samaan pöytään sattuisimme.
Oli kyllä erittäin kiusallista katsottavaa noiden kahden naisen osalta, ja vaikka en Saarikiven kanssa samaa mieltä aina tai monestikaan ole, niin en ymmärrä tätä hänen persoonaan menevää dissausta täällä?
Mielipidettä voi kritisoida, mutta täällä mennään persoonaan ja luultavasti kuvitellaan omiaan? En näe itse hänen olemisessaan mitään ihmeellistä, mielestäni asiallinen keskustelija ja hävetti nuiden muiden puolesta miten puhuivat päälle eivätkä antaneet Saarikivelle oikein edes suunvuoroa!
Lisänä vielä typerät töräykset Stubbin biisivalinnasta ja miten muka puolet naisista olisi valmiita tuon perusteella äänestämään (ei todellakaan olisi, ei ainakaan minun elinpiirini naiset ole niin tyhmiä kuin tuo Anna Perho ja toinen jolle tuo teki vaikutuksen..). Siihenkin Saarikivi reagoi aivan asiallisesti ja totuudellisesti oikein kysyessään eikö tuntuisi falskilta tuollaiseen halpaan mennä - ei mitään ihmeen kirjolla olemista vaan normaalia älyä!
Sekö sitten on teidän mielestänne ns. normaalia eli EI olla kirjolla tai jotain muuta trendikästä, kun puhutaan päälle ja käyttäydytään 5-vuotiaan malttamattoman lapsen tavoin suorassa lähetyksessä ja ollaan niin tyhmiä, että hehkutetaan kun joku miespuolinen presidenttiehdokas valitsi TV-ohjelmaan jonkun ~voimaannuttavan~ Kaija Koon biisin? :D Oikeasti?
Pitäisi kritisoida enemmän ihmisten tyhmyyttä ja huonoja käytöstapoja, eikä asiallista esiintymistä ja perehtyneisyyttä asioihin. Mielipiteitä voi kritisoida, harva varmaan oli samaa mieltä Saarikosken kanssa tuossa.
Toivottavasti käyttää koko omaisuutensa hädänalaisten auttamiseen.Muuten on tekopyhäpaska.