Tamperelainen erotiikkaliike on erikoistunut naisten nautintoon: dildot laitettiin pois, naiset ei halua peniksiä
Naisten erotiikkaliike ei peniksiä esittele
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/2b9459a3-fbd7-40dd-8c05-e0822f6d204b
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei sinä klitorisnainen. Miksi olet niin hyökkäävä ja ehdoton? Uskaltaako sua kukaan mies edes lähestyä kun olet kuin höyryveturi? Klitoris on oikein ihana juttu, mutta myös kalu/dildo pillussa tuntuu monesta naisesta, myös minusta, oikein ihanalta.
Sitten ihmetyttää tuo sinun asenne miehiä kohtaan. Itse olen 40+, ja tavannut monta oikein ihanaa ja taitavaa miesrakastajaa elämässäni. Jos sulle on sattunut vain niitä surkeita, niin se on sääli, mutta älä kaada kokemuksiasi kaikkien muiden niskaan.
Sinusta tulee sellainen mielikuva, että menet ja puuskutat ja höyryät ja väittelet ympäriinsä. Eikö olisi vähän kivempaa ottaa vähän rennommin? Hengitä syvään, rentouta leukalihakset ja niin poispäin.
"Onko naisesta, joka on keskittynyt vain lahnailuun kouliintunut toisen huomioivaa seksikumppania?" Lue miten kauniisti tuossa ketjussa naisist
Kuten myös miehistä, joilla ei aina seiso kivenkovasti. Silloin sinä et ole ketään puolustamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei sinä klitorisnainen. Miksi olet niin hyökkäävä ja ehdoton? Uskaltaako sua kukaan mies edes lähestyä kun olet kuin höyryveturi? Klitoris on oikein ihana juttu, mutta myös kalu/dildo pillussa tuntuu monesta naisesta, myös minusta, oikein ihanalta.
Sitten ihmetyttää tuo sinun asenne miehiä kohtaan. Itse olen 40+, ja tavannut monta oikein ihanaa ja taitavaa miesrakastajaa elämässäni. Jos sulle on sattunut vain niitä surkeita, niin se on sääli, mutta älä kaada kokemuksiasi kaikkien muiden niskaan.
Sinusta tulee sellainen mielikuva, että menet ja puuskutat ja höyryät ja väittelet ympäriinsä. Eikö olisi vähän kivempaa ottaa vähän rennommin? Hengitä syvään, rentouta leukalihakset ja niin poispäin.
"Onko naisesta, joka on keskittynyt vain lahnailuun kouliintunut toisen huomioivaa seksikumppania?" Lue miten kauniisti tuossa ketjussa naisist
On totta, että palstalla puhutaan rumasti ihmisistä, ja se ei ole mukavaa. Osa typeristä kommenteista on trollausta, enkä itse jaksa niitä huomioida, osa vaan vähäjärkisten (tai ehkä alaikäisten) heittoja. Tuo mainitsemasi ketju mm on sellainen, etten jaksa vaivautua sitä edes avaamaan, koska tiedän jo etukäteen sisällön olevan typerää oksennusta.
Sinulle osoitin edellisen kommenttini, koska sinut tunnistaa niin hyvin. Ja suoraan sanottuna vähän ärsyttää, että moni ihan hyvin alkanut keskustelu täyttyy sinun klitorishöyryämisestä, josta ei loppua tule ja muu keskustelu sitten tyrehtyy. Jos sinulla on pointti, niin sitä ei tarvitse toistaa kymmentä kertaa.
Ei klitoriksesta puhuminen ole typerää, vaan oikein. En omaani suostu höpeämään, en haluaisi että muutkaan naiset siihen suostuisivat, vaikka joku jatkuvasti sitä mollaakin. Niin paljon iloja on oma klitorikseni minulle (ja myös miehelleni) ilonhetkiä suonut, etten suostu sitä mollaamaan.
Eihän täällä mollata kalujakaan. Niiden koosta ja tilavuuksista ja eri mitoista jauhetaan tappiin asti, se se vasta puuduttavaa onkin.
Seksipalstalla puhutaan kai sukuelimistäkin, ja se on normaalia. Mutta normaalia ei saisi olla naisen sukuelintem tai heidän luontaisen tapansa saada se O morkkaus, jatkuvasti.
Siksi kirjoitan. Ja huom, rakastan miehiä, en pahoja mutta hyviä ja sen mainitsen useinkin, varsinkin omani kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei klitoriksesta puhuminen ole typerää, vaan oikein. En omaani suostu höpeämään, en haluaisi että muutkaan naiset siihen suostuisivat, vaikka joku jatkuvasti sitä mollaakin. Niin paljon iloja on oma klitorikseni minulle (ja myös miehelleni) ilonhetkiä suonut, etten suostu sitä mollaamaan.
Eihän täällä mollata kalujakaan. Niiden koosta ja tilavuuksista ja eri mitoista jauhetaan tappiin asti, se se vasta puuduttavaa onkin.
Seksipalstalla puhutaan kai sukuelimistäkin, ja se on normaalia. Mutta normaalia ei saisi olla naisen sukuelintem tai heidän luontaisen tapansa saada se O morkkaus, jatkuvasti.
Siksi kirjoitan. Ja huom, rakastan miehiä, en pahoja mutta hyviä ja sen mainitsen useinkin, varsinkin omani kohdalla.
Eli aiot siis jatkaa samaa vaahtoamista tappiin asti, vaikka se pilaisi normaalin keskustelun. Kyllä täällä samoista asioista puhutaan useinkin, mutta tuo sinun jankuttamisesi menee kyllä yli kaiken. On ihme ettet sitä itse tajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli aiot siis jatkaa samaa vaahtoamista tappiin asti, vaikka se pilaisi normaalin keskustelun. Kyllä täällä samoista asioista puhutaan useink
Joo minä jankutan ja sinä (ilmeisesti mies) puhut asiaa..Mutta huomaatko, että samalla yrität sanoa naiselle, ettei ole toivottavaa puhua klitoriksesta. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Tampere on Suomen kommunistisin kaupunki, joten naisistakin enemmistö siellä lepakoita. Tuskinpa tekopenis fistauksen rinnalla miltään tuntuu.
Kalervo Kummola posseineen on melkoisen kaukana kommunismista 😁
Tämän ketjun luettuaan, täytyy ihmetellä, miten naiset voivat olettaa miehen tietävän, mikä naisesta tuntuu hyvältä? Kahden tunnin tuttavuuden jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun luettuaan, täytyy ihmetellä, miten naiset voivat olettaa miehen tietävän, mikä naisesta tuntuu hyvältä? Kahden tunnin tuttavuuden jälkeen?
Jos luet ketjuja täällä kuinka moni nainen on sanonut saavansa nautintoa nuolemalla tai sormetuksella ja siitä klitoriksesta siis.
Mutta et taida yhäkään sitä uskoa, vaan ehkä ajattelet vain, että kyllä se on se pano joka vie tajunnan. Miten ei joku vieläkään tiedä joitakin yleisiä lainalaisuuksia, siis useimmille.
Naiset jostain syystä tajuavat kyllä minne ne mieht sen kalunsa haluavat työntää, vaikka ihankahdenkin tunnin tuttavuuden jälkeen. Onkohan meillä naisilla joku meedion lahja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli aiot siis jatkaa samaa vaahtoamista tappiin asti, vaikka se pilaisi normaalin keskustelun
Kerroin jo olevani nainen. Pointtini on, että hyökkäävä yhden asian jatkuva jankutus on rasittavaa. No, turha kai tätä on sulle enempää teroittaa. Jotkut kynät pysyvät loppuun asti tylsinä...
1960-luvulla juutalaiset feministit alkoivat keksiä juttuja siitä, miten epätärkeää yhdyntä on ja miten surkea penis on. Tämä kylmän sodan aikainen virnistely elää vielä tänäkin päivänä; kun tänä vuonna joku Pohjois-Amerikassa elänyt suomalaistaustainen sukupuolentutkija kuoli, hänen muistokirjoituksessaan pilkattiin miesten sukuelimiä. Feminismi on siis ideologia, joka ikävä kyllä paremminkin todistaa Freudin peniskateuden oikeaksi kuin vääräksi. Se ei tarkoita sitä, että useimmat naiset kärsisivät siitä, mutta on säälittäviä naisia kuten miehiäkin.
Nainen, joka on sinut naiseutensa kanssa ei näe seksuaalisuutta taisteluna, jossa naisen pitää päästä niskan päälle ja alistaa mies lapsellisella lällätyksellä tai "tieteellisellä" pilkalla ja väheksynnällä.
Seksuaaliset teot voivat myöskin olla arvokkaita, vaikka eivät johtaisi orgasmiin. Ongelma ei taida olla muualla kuin kommunikaatiossa eli ihmisillä on ääneen lausumattomia käsikirjoituksia siitä, että miten seksin pitäisi toimia ja se pakottaa rajaamaan valinnat tuolla tavalla.
Miksi kommunikaatio sitten ei toimi? Oma näkemykseni on se, että usein naiset haluavat miehen tietävän ilman puhetta milloin ja millaista seksiä nainen haluaa ja mies on yrittänyt oppia tämän televisiosta, netistä ja muista lähteistä opittujen käsikirjoitusten kautta eli ensin on suurpiirteistä hivelyä ja lopulta "pitää" edetä yhdyntään. Mies ei uskalla puhua, koska kun mies havaitsee ikkunan olevan auki, mies yrittää edetä nopeasti ennen kuin nainen muuttaa mielensä ja nainen voi muuttaa mielensä, jos mies sanoo jotain väärin. Tutustumisvaiheessa esimerkiksi se, että mies istuu jalat ristissä tai laittaa turvayön taksissa voi viedä naisen halut. Seksissä taas mies voi vaikka käyttää väärää nimitystä naisen ruumiinosasta tai jotain muuta.
Jos mies on miesmalli, hänellä on ehkä liikkumavaraa, mutta useimmissa parisuhteissa mies on se halukkaampi osapuoli ja parisuhde on miehille lohdutuspalkinto, sillä parisuhteeseen naiselle on matalammat kriteerit kuin yhden yön juttuihin ja tällöin jo usein valmiiksi ambivalentti suhtautuminen seksiin ei-niin komean miehen kanssa. Naiselle ajatus siitä, että vain tavallisennäköisen miehen täytyy vielä latistaa tunnelma kysymällä mitä nainen haluaisi voi olla viimeinen korsi. Itse asiassa olen nähnyt palstakeskusteluja, joissa miehet ovat naureskelleet 'autistisille' miesmalleille, jotka ovat esim. kysyneet naiselta, josko tämä haluaisi nuolentaa ja nainen on lähinnä vaivaantunut. Miesmallikin voi siis mokata tilanteen sanallistamalla asioita.
Voivatko naiset todella valittaa, jos eivät saa sanaa suustaan ja kerrottua, että mistä nauttivat? Kai he voivat, jos se asioiden kertominen kerran on hirveää ja vie halut. Toisaalta silloin ongelma ei ole ainakaan miesten käytöksessä. Pahoin pelkään, että mustapilleri on tässä kaiken takana eli kun naiset eivät kiihotu tavallisennäköisistä miehistään, he kääntävät asia niin, että mies ei vain halua opetella, vaikka oikeasti naisia saattaa ällöttää se, että mies joutuu opettelemaan. Tutustumisen suhteenhan tämä asia on hyvin tuttu; kun mies saa tuhannet pakit, "sun pitää vaan kehittää persoonallisuutta ja olla itsevarma bro", vaikka kyse on ulkonäöstä ja geeneistä.
"Kerroin jo olevani nainen. Pointtini on, että hyökkäävä yhden asian jatkuva jankutus on rasittavaa. No, turha kai tätä on sulle enempää teroittaa. Jotkut kynät pysyvät loppuun asti tylsinä..."
Jos haluat toista noin mollata, siitä vaan. Nyt viimeistään en usko sinun olevan nainen. Mutta samapa tuo. Totuushan se meinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli aiot siis jatkaa samaa vaahtoamista tappiin asti, vaikka se pilaisi normaalin keskustelun. Kyllä täällä samoista asioista puhutaan useink
Koksa olen aina oikeassa. Siksi ja se ontotuus. Uskokaa sejo.
Vierailija kirjoitti:
1960-luvulla juutalaiset feministit alkoivat keksiä juttuja siitä, miten epätärkeää yhdyntä on ja miten surkea penis on. Tämä kylmän sodan aikainen virnistely elää vielä tänäkin päivänä; kun tänä vuonna joku Pohjois-Amerikassa elänyt suomalaistaustainen sukupuolentutkija kuoli, hänen muistokirjoituksessaan pilkattiin miesten sukuelimiä. Feminismi on siis ideologia, joka ikävä kyllä paremminkin todistaa Freudin peniskateuden oikeaksi kuin vääräksi. Se ei tarkoita sitä, että useimmat naiset kärsisivät siitä, mutta on säälittäviä naisia kuten miehiäkin.
Nainen, joka on sinut naiseutensa kanssa ei näe seksuaalisuutta taisteluna, jossa naisen pitää päästä niskan päälle ja alistaa mies lapsellisella lällätyksellä tai "tieteellisellä" pilkalla ja väheksynnällä.
Seksuaaliset teot voivat myöskin olla arvokkaita, vaikka eivät johtaisi orgasmiin. Ongelma ei taida olla muualla kuin kommunikaatiossa eli ihmis
Se mistä olen samaa mieltä on tämä:
"Nainen, joka on sinut naiseutensa kanssa ei näe seksuaalisuutta taisteluna, jossa naisen pitää päästä niskan päälle ja alistaa mies lapsellisella lällätyksellä tai "tieteellisellä" pilkalla ja väheksynnällä. "
Muuten kuulostaa katkeralta vuodatukselta. Vähän semmoiselta, jossa yleistät ja väheksyt naisia ryhmänä olettaen olevasi jotenkin heidän yläpuolella. Eli teet juuri samaa, mitä kirjoituksessasi kerrot naisten asenteessa/toiminnassa olevan vialla. Hupaisaa sinänsä.
Kun niin usein täällä lukee feminismi kirouksena, lähes, niin muitettakoon, että se naisen euro on se 80 senttiå yhä vaan, ja täälläkin naisia tapetaan ja raiskataan päivittäin. Kaikenlainen naisten alistus ja väheksyntä on joillekin miehille lähes uskonto. Ja incel kukoistaa.
Että eipä ole feminismi tarpeen, vaan joillekin miehille kirosana.
Outoa. Minusta naisen hormonitoiminnassa on jokin puute, jos ei ikinä ole panohaluja. Onko silloin normaali hormonitoiminta tukahdutettu pillereillä kukaties? Minusta olisi surullista, jos menettäisin panohaluni. Mulle se on tärkeä osa naisen seksuaalisuutta. Nainen siis olen.
No ei ole "panohaluja" sillä se ei minulle orgasmia tuo. Joten koko sana on väärä. Rkastella haluan, ja ettö mies rakastelee minua. Ihan yksinkertaista.
Noi vibrat heikentää klitoriksen tuntoherkkyyttä. Vaiettu aihe.
Vierailija kirjoitti:
No näinhän se on. Jos mies ostaa seksiliikkeestä naiselle lahjan, se on tekopenis. Naiset itse ostaa satisfyerin.
Pakko myöntää.. Olen ihan itse ostanut itselleni molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Noi vibrat heikentää klitoriksen tuntoherkkyyttä. Vaiettu aihe.
Niinkö. Mutta mitä väliä! Eihän sillä klitoriksella ole asaain merkitystä, vain kulli on se joka merkitsee, jokaikiseen ihanaan pisteeseen joka jokaisella naisella on emättimessään. Kyllä miehet tämän tietävät paremmin muin naiset itse.
"Onko naisesta, joka on keskittynyt vain lahnailuun kouliintunut toisen huomioivaa seksikumppania?" Lue miten kauniisti tuossa ketjussa naisista puhutaan, mikset siihen puutu?
Ja keskustelupalstalla on tarkoitus keskustella, eikö?
Enkä kaada mitään kenenkään niskaan...eikä ole pakko lukea jos ei kiinnosta.
Tylsää olis, jos oltaisiin kaikki kaikesta samaa mieltä.
Ja en todellakaan puhu kaikista naisista, vaan ihan eilenkin kirjoitin, miten puhun omasta kokemusestani (eli en nauti mistään dildosta ym, siis minämuodossa.)
Ja on mullakin ollut ihania rakastajia, mutta lukuisia huonoja ja itsekkäitä myös! Mutta oma nykyinen aviomies varmasti mailman paras ikinä! Siksi rakastelemmekin jokapäivä, mikä seikka saa jonkun tai jotkut suuresti vettuilemaan..
Kyllä tällä palstalla naisista puhutaan rumasti ja esineellistetään, tyylin "jos ei saa yhdynnässä, siis pelkässä, ei sellaisella tee mitään ym ym jne.