Tamperelainen erotiikkaliike on erikoistunut naisten nautintoon: dildot laitettiin pois, naiset ei halua peniksiä
Naisten erotiikkaliike ei peniksiä esittele
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/2b9459a3-fbd7-40dd-8c05-e0822f6d204b
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
miksi miehet, kertokaa, miksi teitä vetuttaa, ettei se kalu olekkaan se suurin nautinto naisille, ei se aito eikä feikki? Olis kiva tietää mistä viha nousee..
"Viha" on oma tulkintasi. Nainen, joka saa yhdynnässä orgasmeja, haluaa enemmän seksiä. Nainen, joka ei saa, "antaa" miehelle silloin tällöin. Arvaa kumpi on mukavampaa? Itse ainakin tykkään, että myös vastapuoli nauttii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi miehet, kertokaa, miksi teitä vetuttaa, ettei se kalu olekkaan se suurin nautinto naisille, ei se aito eikä feikki? Olis kiva tietää mistä viha nousee..
"Viha" on oma tulkintasi. Nainen, joka saa yhdynnässä orgasmeja, haluaa enemmän seksiä. Nainen, joka ei saa, "antaa" miehelle silloin tällöin. Arvaa kumpi on mukavampaa? Itse ainakin tykkään, että myös vastapuoli nauttii.
Jos mies haluaa että nainenkin nauttii aidosti seksistä, kannattaa panostaa muuhunkin kuin yhdyntäkeskeisyyteen. Klitoriksessa on enemmän hermo päitä kuin peniksessä, ihan vinkkinä. Saisitko itse orkun ilman että penistä stimuloidaan..
Vierailija kirjoitti:
Kelle on kelle ei. Olen ollut koko ikäni naimisissa naisen kanssa, jolle kaluni on ollut aina suurin nautinto. Saanut tuhansia orgasmeja yhdynnöissä ja nauttinut koko rahalla. Just äskettäin kiusoittelin, että hän on varmaan joutunut "kärsimään" nuorempana, kun kaluni ollut hänen pilluunsa liian iso ja kova. Ei kuulemma ollut kärsinyt. Joten ei ole vetuttanut kumpaakaan, ei minua eikä vaimoa. Jotain muuta näyttää vetuttavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies haluaa että nainenkin nauttii aidosti seksistä, kannattaa panostaa muuhunkin kuin yhdyntäkeskeisyyteen. Klitoriksessa on enemmän hermo päitä kuin peniksessä, ihan vinkkinä. Saisitko itse orkun ilman että penistä stimuloidaan..
Lisää vääriä oletuksia. Kyse ei ole siitä, etteikö suuseksi tai sormileikit sujuisi. Melkein kaikille olen hoitanut niin monta orgasmia, kuin ovat kyenneet saamaan. Joillain se on yksi kerrallaan ja joillain niin monta kuin uskallan "antaa". Joillain orgasmiin on mennyt alle minuutti ja joillain tunti.
Eniten seksiä ovat halunneet ne, jotka saavat yhdynnässä. He eivät myöskään ole halunneet esimerkiksi suuseksiä, vaan ovat lähes vaatineet saada heti munaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisää vääriä oletuksia. Kyse ei ole siitä, etteikö suuseksi tai sormileikit sujuisi. Melkein kaikille olen hoit
Ei ole totta. En saa yhdynnässä, mutta haluan useasti päivässä ja saan paljon orgasmeja!
Eiköhän voi todeta että kaikki ihmiset ovat erilaisia ja saavat tyydytystä eri tavalla ja myös sama ihminen erilailla eri aikoina. Esimerkiksi vaimo nauttii sekä satisfyerista, nuolemisesta sekä panemisesta. Saa jokaisella näillä tavoilla erilaisen orkun. Satisfyerillä nopean ja nopeasti ohimenevän, nuolemalla isomman ja pitkäkestoisen ja panemalla saa suihkulähde orgasmin joka vie jalat täysin alta ja sen jälkeen hommat loppuu siihen. Voi siis saada nämä kaikki kolme samalla seksikerralla ja nauttii jokaisesta. Välillä nauttii myös erilaisista dildoista, joiden kanssa saa myös orkkuja, välillä isompia välillä pienempiä. Mutta suihkulähdeorkku tulee vain aidoilla kullilla sopivassa asennossa.
Edistystä! Kun se on saapunut myös tänne, perän pohjille, peräpohjolaankin..Hienoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on juurikin näin. Dildot on vain heteromiesten toiveuni siitä minkälaisen lelun nainen haluaa. Naisen nautintonappula tykkää ihan muunlaisista leluista.
Ei todellakaan voisi vähempää kiinnostaa, millaista tavaraa kukakin alapäähänsä survoo. Eikö näitä voisi pitää omana tietonaan?
Tässähän se hyvin tuli esille. Kyse kun on survomisesta vain miesten kuvitelmissa. Naiset yleensä tykkää ihan muusta.
Vierailija kirjoitti:
Tampere on Suomen kommunistisin kaupunki, joten naisistakin enemmistö siellä lepakoita. Tuskinpa tekopenis fistauksen rinnalla miltään tuntuu.
Väärin! Vahvasti sulla on väärää tietoo:
- kepulaisetpersut muuttaneet sinne eniten
- ed.ovat keski-suomen ja pohjammaan ihmisiä
- pelkästään oikeistonedustajia-/kasvatus niillä
- kommunismi? se on kuollut n.30v sitten jo
- lapissa ne viimeiset..jos ei oo 'jo kuolleet' nekin
- tampere on yliopistokaupunki
- enemmistö korkeakoulun opiskelijoista: naisia
- ks.edellä (kepupersut= ei koulutettua väkeä)
- naiset nuoria opiskelijoita = sexdrive parhainta
..ja keneltä?
se on sitten pois. (Sulta varmaa kun nillität täällä, r#nkkariparka - muuta takas sinne maalle.. ) ok?
En ole ikuna ymmärtänyan se ht mitä nainen saa jostain dildosta, itse en sillä mitään saa, enkä orgasmia pelkällä kalullakaan, mutta tuntuuhan se hyvältä kun mies nai.
Miksi joidenkin on vaikea hyväksyä sitä klitorista ja sen tarkoitusta.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikuna ymmärtänyan se ht mitä nainen saa jostain dildosta, itse en sillä mitään saa, enkä orgasmia pelkällä kalullakaan, mutta tuntuuhan se hyvältä kun mies nai.
Jos sulle ei tunnu, ei tarkoita sitä, etteikö toisilla naisilla dildot tunnu. Tietänet varmaan, että klitoriksen haarat kulkee molempia sivuja emättimen reijän ympäri. Mitä paksumpi penis tai dildo, sen enemmän tulee klitoriksen haaroihin venytystä ja painetta ja sen enemmän ne kohdistuu myös klitoriksen huippuun. Kalun tai dildon hierominen tai edestakainen pumppaus vielä lisää klitorikselle kohdistuvia ja välittyviä paineita. Tunnettu tosiasia on, että sormettaminen tai dildottaminen yhdistettynä klitoriksen nuolemiseen on äärettömän nautinnollista naiselle ja tehokas tapa tuottaa orgasmit.
Samaa tekee toki paksu kalukin, venyttäessään emätintä ja klitoriksen haaroja. Suuri venytys myös vetää klitoriksen huipun lähelle paksun kalun kovaa vartta ja jos on korkea häpykumpu, kuten vaimollani, niin lähärissä,nainen sylissä tai päällä jää klitoris korkean häpykummun ja kovan kullinvarren väliin puristuksiin. Siten ei tarvitse kauaa kirnuta tai naisen grindata,että orgasmi tulee. Puristus on klitalle niin tiukka, ettei sinne mahdu sormia väliin, saati tarvitse laittaa.
Joten voisitko jo ymmärtää, ettet sinä ole KAIKKI naiset, eikä sinun anatomiasi ole mikään yleinen totuus. Voisit myös vähän edes ottaa selvää klitoriksen laajuudesta ja mitä vaikutusta milläkin on ja mikä hyväilee mitäkin osaa vulvassa ja emättimessä. Naiminen ja seksi on mahdotonta, ilman, että klitoris saisi hyväilyä osakseen. Onnistuu kyllä sekin jotenkin, jos naidaan anaaliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sulle ei tunnu, ei tarkoita sitä, etteikö toisilla naisilla dildot tunnu. Tietänet varmaan, että klitoriksen haarat kulkee molempia sivuja emättimen reijän ympäri. Mitä paksumpi penis tai dildo, sen enemmän tulee klitoriksen haaroihin venytystä ja painetta ja sen enemmän ne kohdistuu myös klitoriksen huippuun. Kalun tai dildon hierominen tai edestakainen pumppaus vielä lisää klitorikselle kohdistuvia ja välittyviä paineita. Tunnettu tosiasia on, että sormettaminen tai dildottaminen yhdistettynä klitoriksen nuolemiseen on äärettömän nautinnollista naiselle ja tehokas tapa tuottaa orgasmit.
Kuules pappa, sinä et tiedä muiden naisten venytyksistä etä klitoriksista mitään, ja SINÄ puhut kuin kaikki olisivat kuin vaimosi! En ole väittänyt kaikkia naisia itseni kaltaiseksi koskaan missään.
Jos sanon etten saa dildosta mitään, niin kenestä silloin puhun? Itsestäni!
Ja minä saan orgasmin ja squirttaan vain jos mieheni panee ja samalla hyväilee hellästi klitorista.
Ja ei se ole pieni munkaan miehen kalu, että siitä ei johdu.
Väittäisin silti, että useammat naiset ovat kaltaisiani, sillä se nyt on moneen kertaan tutkittu, että vain pieni osa saa sillä pelkällä naimisella, olkoon vaginassa ja sen seinillä vaikka pikku-ukkoja hyppimässä.
Osa naisista ei saa millääm konstilla, vaikka sinä julistaisit oppejasi kuinka.
Ei edes itsekseen.
Vierailija kirjoitti:
Se on juurikin näin. Dildot on vain heteromiesten toiveuni siitä minkälaisen lelun nainen haluaa. Naisen nautintonappula tykkää ihan muunlaisista leluista.
Missä tällainen on toiveunta muualla kuin ammattikoulun tupakkapaikalla? Ainakin suurimmat osat tuntemistani miehistä menevät todella kiusaantuneiksi tällaisia juttuja kuullessaan.
Minä pidän peniksistä ja panemisesta ja paras seksilelu on dildo ilman vibraa. Ja seksi on parasta miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
No näinhän se on. Jos mies ostaa seksiliikkeestä naiselle lahjan, se on tekopenis. Naiset itse ostaa satisfyerin.
Satisfyer maksaa reilun satasen. Se on erittäin kallis ostos. Tekobenis maksaa kympin. On täysin selvää että mies, joka on yleensä kuitenkin tyttöystäviensä kanssa kokenut noita leluja, ei halua laittaa rahaa sellaiseen hankintaan joka ei välttämättä ole laadultaan hyvä.
Noissa leluissa on niin paljon laadullisia eroja, että erotiikkalelujen laatuun pitäisi oikeasti vaatia jonkinlaista lakia. Nyt laki tarkastaa pelkästään jonkinlaisia sähkökytkentöjä, mutta ei varsinaista lelun työn laatua. Esimerkiksi eräs pehmovibra oli muuten ihan hyvä, mutta valutyössä sen moottori oli noin millin syvällä muovissa eikä lelun keskellä. Puolen vuoden käytön aikana siihen tuli myös kosketushäiriöitä, eli se ei toiminut kuin tietyssä asennossa (eli se ei toiminut käytännössä lainkaan.)
On täysin järjetöntä maksaa erotiikkalelusta täysi hinta, kun se ei toimi kuin alle puoli vuotta! Kyseinen vibra oli halpa, mutta jos ajatellaan sitä että tehdas tuottaa tuollaisia useita tuhansia ja kaikki maksavat sen kympin siitä, ja sen jälkeen joutuvat ostamaan uuden, se raha on kuitenkin asiakkaalta pois!
Kun tehtaiden laaduntarkkailijat suoltavat tuollaista markkinoille, siinä menee kaikilta luotto. Toinen hyvä esimerkki on reilun 8 vuoden takaa. Lelun olisi pitänyt olla lämpiävä ja naisen suunnittelema "käden asentoa" matkiva kaareva ruutusalmiakkikuviota muistuttava tyydytin, jossa oli kolmion kärjessä moottori. Ihan hyvä laite, ladattava ja kaikkea, ja kallis kuin mikä. Muistaakseni silloinen hinta oli 150€ mikä on erotiikkalelulle äärimmäisen kova hinta. Mutta kun oli paljon kehuja, niin tuli ostettua. Lataus kesti useamman tunnin kerrallaan, ja sitä ehti käyttää 20 minuuttia, jonka aikana sen moottori oli menettänyt paljon tehoa ja sitten sammui! Aivan täysin susi!
Vierailija kirjoitti:
Ei ketään miestä vetuta se ettei penis ole suurin nautinto joillekin naisille. Älä laita sanoja miesten suuhun.
Oma avovaimo silloin tällöin hoitelee itsensä satisfyerillä ja siihen menee ruhtinaalliset 30 sekuntia. Seksiä hän ei halua, eikä osaa fantasioida, ei tee aloitteita, eikä osaa pitää minua hyvänä vaikka olisin neuvonut mitä tehdä. Mutta ei se kannettu vesi kaivossa pysy, kun hänellä ei ole mitään haluja seksiin tai nautintoon toisen ihmisen kanssa. Seksiä oli joskus aikoinaan kerran kahdessa kuukaudessa. Nyt on ollut kahdesti vuodessa. Siinä on asia mikä vetuttaa kun elämä on mennyt tuollaisen frigidin kanssa täysin pilalle ja nyt loppuelämän joutuu viettää kädellä kun mahdollisuudet saada seksistä nauttiva nainen on käytännössä jo nollissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ketään miestä vetuta se ettei penis ole suurin nautinto joillekin naisille. Älä laita sanoja miesten suuhun.
Oma avovaimo silloin tällöin hoitelee itsensä satisfyerillä ja siihen menee ruhtinaalliset 30 sekuntia. Seksiä hän ei halua, eikä osaa fantasioida, ei tee aloitteita, eikä osaa pitää minua hyvänä vaikka olisin neuvonut mitä tehdä. Mutta ei se kannettu vesi kaivossa pysy, kun hänellä ei ole mitään haluja seksiin tai nautintoon toisen ihmisen kanssa. Seksiä oli joskus aikoinaan kerran kahdessa kuukaudessa. Nyt on ollut kahdesti vuodessa. Siinä on asia mikä vetuttaa kun elämä on mennyt tuollaisen frigidin kanssa täysin pilalle ja nyt loppuelämän joutuu viettää kädellä kun mahdollisuudet saada se
Tiesitkö, että kaltaisiasi naisia on pilvin pimein. Ukko kömpii ilman mitään niskaan, ähkii ja joo ehkä pieraisee ja nukkuu. Nainen ei IKINÄ saa mitään, kuin olla panomattona.
Zemppiä sulle kuitenkin, itse haluan paljon seksiä, mutta ukko aina kännissä niin eipä paljon jalosta, ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan voisi vähempää kiinnostaa, millaista tavaraa kukakin alapäähänsä survoo. Eikö näitä voisi pitää omana tietonaan?
Vielä vähemmän kiinnostaa se mikä ei sinua kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
12 yläpeukkua, ja sitten 8 alapeukkua, mutta eihän totuus muutu siitä muuksi, vaikka alapeukuttaisitte miehet maailman tappiin!