Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salatut elämät -spekulointiketju

Vierailija
16.11.2023 |

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59562)

Vierailija
19201/59562 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa Joanna on vuosia säästänyt. EI Salkkareissa mene niin justiinsa.

Dahlia asuu sitten Amandan sviitissä vaikka omistaa kartanonkin. Sitä ei voida koskaan näyttää eikä sitä voida mitenkään lavastaa.

Vierailija
19202/59562 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon pahoillani, että oon luullut Saga-fania puhtaasti trollaajaksi. Toki en edelleenkään pidä siitä, jos monta viestiä putkeen vähätellään muita hahmoja tai mua sanottiin kerran tyhmäksi ja vajaaksi ja Saga oli samassa viestissä paras. Se ei kertakaikkiaan tunnu kivalta. Asiakeskustelu kaikista aiheista on toivottavaa.

Saga fani on trolli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19203/59562 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko Nella pyörii mielessä? 🤣

Vierailija
19204/59562 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joonas Nordmanin grillausohjelmassa Joonas roustas Esko Eerikäistä, että "Miten voi olla mahdollista, että sä oot Salkkareissa epäuskottava homo ja oikeassa elämässä epäuskottava hetero?" :D

Vierailija
19205/59562 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sen Iidan muuton ja Jutan mukaan lähdön pointti lopulta edes sitten oli? Saada joku toinenkin tietoiseksi Sampon puuhista ja Kallelle kaveri, jonka kanssa jakaa tieto? Kalle varmaan menee puhumaan sille Atelle myöhemmin, jos ja kun sattumalta näkee kadulla. Ehkäpä Atte keksii jonkun valheen. Eihän ne varsinaisesti käyttäytyneet mitenkään sillä tavalla, että olisi pari. Sisaruksia Atella ei ole, mutta periaatteessa oishan se mies voinut olla kuka tahansa kaveri tai sen lapsen kummi. Vaihtoehtoja on monia. Ellei mulla mennyt olennaista ohi. Toki olisi erikoista muussa tapauksessa että kyseinen mies oli Panulla kylässä yksinään ja on työkaveri. Ei Salkkarit jaksa näin vaativia sumutuksia tehdä.

Ehkä se mies on joku Aten veli tms. Jutan mukanaolo, Iidan esiintuonti ja Lahti vaivaa... Atte on selittömästi Iidan kihlattu. 

Vierailija
19206/59562 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi Aten mies on kyllä tainnut olla muutamassa muussakin sarjassa tai mainoksessa. Ihan kauhean tutun näköinen.

Oliko Aten "mies" sen näköinen että se on se suhteen MIES, eli top mies kun toi Atte on aika neiti. Siis bottom. 

Jos se on tämä niin selkee top. Aten ensikäytös Amandan sängyllä Sampon edessä teki selväksi että on 100 bottom https://i0.wp.com/www.anttihonka.fi/wp-content/uploads/2024/05/img_12_n…

Tämä se on. Hiukset vaan oli eri tavalla roikkumassa "Atte tyyliin" eikä taakse vedettynä.

Törkeätä
19207/59562 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Salkkarit on mennyt entistä ällöttävämpään suuntaan.  Nuo lesbot ja homppelit olivat jo inhottavia, mutta nyt on vielä huumeiden salakuljetusta suuressa määrin ja vielä laitettu Esko näyttelemään salakuljettajaa Kolumbiasta, joka on hänen oikea syntymämaansa. Annetaan ymmärtää, kuinka helposti poliisit on lahjottavissa. Hyi saakeli.

moi

Vierailija
19208/59562 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka Mira ja Viola, Ilo eivät ole sarjassa, mutta ovat tällä hetkellä ainut sateenkaariperhe ja Ilo taitaa olla ensimmäinen hahmo joka on myös hedelmöityshoidolla oleva hahmo

Vierailija
19209/59562 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon pahoillani, että oon luullut Saga-fania puhtaasti trollaajaksi. Toki en edelleenkään pidä siitä, jos monta viestiä putkeen vähätellään muita hahmoja tai mua sanottiin kerran tyhmäksi ja vajaaksi ja Saga oli samassa viestissä paras. Se ei kertakaikkiaan tunnu kivalta. Asiakeskustelu kaikista aiheista on toivottavaa.

Saga fani on trolli

Nyt minä suutun!! Täällä te paremmat katsojat jaksatte spekuloida päivästä toiseen näistä turhista suhdesopista. Saga kun tuotaisi sarjaan niin Noelin juonet ei kauan jatkuisi 😡

Vierailija
19210/59562 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saga fani on trolli

Nyt minä suutun!! Täällä te paremmat katsojat jaksatte spekuloida päivästä toiseen näistä turhista suhdesopista. Saga kun tuotaisi sarjaan niin Noelin juonet ei kauan jatkuisi 😡

Miksei saisi spekuloida? Ei ole meidän vika jos Saga ei tule sarjaan. 

Vierailija
19211/59562 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupuliini kirjoitti:

Tuo Salkkarit on mennyt entistä ällöttävämpään suuntaan.  Nuo lesbot ja homppelit olivat jo inhottavia, mutta nyt on vielä huumeiden salakuljetusta suuressa määrin ja vielä laitettu Esko näyttelemään salakuljettajaa Kolumbiasta, joka on hänen oikea syntymämaansa. Annetaan ymmärtää, kuinka helposti poliisit on lahjottavissa. Hyi saakeli.

Mikä niissä homoissa on? Pitäiskö mun homona inhota heteroita?

Vierailija
19212/59562 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saga fani on trolli

Miksei saisi spekuloida? Ei ole meidän vika jos Saga ei tule sarjaan. 

Koska juonikuviot on surkealla tasolla. Ei ole muuta katsottavaa kuin Dahlian kohtaukset. Sagan mahdollinen paluu on monen tekijän summa. Tuskin on käsikirjoittajat ajatelleet jatkoa.

Vierailija
19213/59562 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä että lavasteet voisi purkaa kartanon tieltä. Dahlia on ainut kiinnostava hahmo. Pitäisi olla muita saman tasoisia ja uudet lavasteet. Taalasmaan keittiöstä tehtiin ruma uimahallin tiski. Sellainen on yhdentekevää. Salla vaan kailottaa siellä.

Vierailija
19214/59562 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on Salatut elämät -spekulointiketju. Et sinä tai kukaan muukaan voi tulla tänne sanelemaan, että voidaan puhua vain Sagasta tai haukkua koko sarja mutta mistään muusta ei saisi puhua. Tuskin se kuitenkaan on sinullekaan mikään yllätys, että Salkkareita yhä katsotaan aktiivisesti ja siitä halutaan keskustella. Missä muuallakaan sitä voi tehdä anonyymisti jos ei tässä ketjussa? Yritä luovia mukana tai mene toiseen ketjuun. Yritin ihan mukavuuttani saada aikaan keskustelua Sagasta, että kaikki huomioitaisi mutta kukaan ei sanonut mitään. 

Vierailija
19215/59562 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka Mira ja Viola, Ilo eivät ole sarjassa, mutta ovat tällä hetkellä ainut sateenkaariperhe ja Ilo taitaa olla ensimmäinen hahmo joka on myös hedelmöityshoidolla oleva hahmo

Mikäli Atella on suhde sen miehen kanssa, niin he ovat sateenkaariperhe, johon kuuluu kaksi isää ja n. 6-vuotias tyttö. Toki eivät tule sarjaan jäämään. Sillä miehellä ei ollut edes mitään nimeä. Pelkästään lopputeksteissä oli "Mies" ja "Lapsi" merkittynä.

Vierailija
19216/59562 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sen Iidan muuton ja Jutan mukaan lähdön pointti lopulta edes sitten oli? Saada joku toinenkin tietoiseksi Sampon puuhista ja Kallelle kaveri, jonka kanssa jakaa tieto? Kalle varmaan menee puhumaan sille Atelle myöhemmin, jos ja kun sattumalta näkee kadulla. Ehkäpä Atte keksii jonkun valheen. Eihän ne varsinaisesti käyttäytyneet mitenkään sillä tavalla, että olisi pari. Sisaruksia Atella ei ole, mutta periaatteessa oishan se mies voinut olla kuka tahansa kaveri tai sen lapsen kummi. Vaihtoehtoja on monia. Ellei mulla mennyt olennaista ohi. Toki olisi erikoista muussa tapauksessa että kyseinen mies oli Panulla kylässä yksinään ja on työkaveri. Ei Salkkarit jaksa näin vaativia sumutuksia tehdä.

Itse veikkaan, että Atella on ihosyöpä. Leikatun luomen tutkiminen on nyt vaan jostain syystä kestänyt kauan kun on ollut ruuhkaa. Kalle pyytää Attea sairaalaan ja joutuu kertomaan huonot uutiset. Silloin kun Atte meni lääkärille olin kyllä ihan varma, että Atella on sukupuolitauti.

Vierailija
19217/59562 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäli Atella on suhde sen miehen kanssa, niin he ovat sateenkaariperhe, johon kuuluu kaksi isää ja n. 6-vuotias tyttö. Toki eivät tule sarjaan jäämään. Sillä miehellä ei ollut edes mitään nimeä. Pelkästään lopputeksteissä oli "Mies" ja "Lapsi" merkittynä.

Eli näkyivät vain kertaluonteisesti? 

Vierailija
19218/59562 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia Lasse kutsuu itseään Nadjan vaariksi, vaikka ei ole mitää sukua ihan eri asia linda kutsuu mummiksi, kun Ilo on myös violan poika

Vierailija
19219/59562 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aten oletettu miesystävä on Panun työkaveri, lentokapteeni. Oli Panun luona kahvilla. Ketään muita ei ollut paikalla. Sampo on luvannut viedä uuden miesystävänsä näytille ja Attekin sitä haluaa. Että eiköhän tossa kohtaa käry käy. Ihan varmasti Panu tietää työkaverinsa perheen. Kenties käy se tilanne, jossa Panu lopulta menee nyrkein uhkailemaan kahden kesken tätä Attea. Panu ainakin mainitsi miehelle että Sampolla ja Ainolla on ollut rankkaa...

Vierailija
19220/59562 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyllä varmaan jotkut kartellin äijät tulee ja kidnappaa Kallen :D Jotain tämmöstä ihan saletisti käy.

Ketju on lukittu.