Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salatut elämät -spekulointiketju

Vierailija
16.11.2023 |

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59562)

Vierailija
18341/59562 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt olen kyllä vajonnut todella alas. Näin jotain ihmeellistä unta, jossa Salattujen elämien todellisuus muuttui Gilleadiksi ja unen päähenkilönä oli ilmeisesti jo viisi lasta synnyttänyt Eva, joka kuitenkin olisi halunnut pitää itse nuorimman lapsensa kun sai vihdoin pojan, jolle antoi nimen Niklas. Niklaksen biologinen isä oli ilmeisesti Lasse. Lasse kuitenkin suostui antamaan pojalle ensimmäiseksi etunimeksi Evan toivoman nimen, vaikka itse olisi halunnut lapsen nimeksi Sakari. Lapsen koko nimi oli sitten Niklas Sakari Sievinen.

Sitten uni jatkui niin, että osallistuin Kalle Laitelan kanssa Tanssii tähtien kanssa-ohjelmaan, mutta kumpikin pelkäsi käsikosketusta niin paljon, että käytimme molemmat tanssiessa suojakäsineitä. En myöskään suostunut pukeutumaan liian paljastaviin asuihin, joten käytin aina asujen alla löysiä legginssejä ja pitkähihaisia paitoja. Sitten kompastuin tummansinisen asun liian pitkään helmaan ja Antti Kaikkonen, siis ohjelman historian ehkä huonoin osallistuja melkein tukehtui nauruun. Sitä ennen oli tosin ilmeisesti tarkastanut Kalle Laitelan auton omistajatiedot.

Vierailija
18342/59562 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaan, että joanna lähtee jo ennen päätösjaksoa siihenkin 4604.Joanna ja tuntematon päämäärä voisi viitata ja seuraavan jakson nimi Henrik ja tunteeton päämäärä liittyä siihen, että joanna on lähtenyt ja nyt uskon, että Joanna ei ole lähdössä Balille Miran luokse selvittämään välejään vaaan lähtee ihan muualle 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18343/59562 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä veikkaan, että joanna lähtee jo ennen päätösjaksoa siihenkin 4604.Joanna ja tuntematon päämäärä voisi viitata ja seuraavan jakson nimi Henrik ja tunteeton päämäärä liittyä siihen, että joanna on lähtenyt ja nyt uskon, että Joanna ei ole lähdössä Balille Miran luokse selvittämään välejään vaaan lähtee ihan muualle 

Mitä vittya sä ny sepität. Kaikki on jo kuullut tän. Mikä vammanen paska sä olet?

Vierailija
18344/59562 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura Kiviranta on Petrin lakimies.

Vierailija
18345/59562 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jekekdkfkekekekfkcnxndnekeriigigkfkebebebrbfbxnzkxlrkekkwösözmxnfkdkdkejrbeb

Vierailija
18346/59562 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laura Kiviranta on Petrin lakimies.

😂

Vierailija
18347/59562 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lari voisi palata tai sitten selvitä, että Sami Kosonen onkin elossa ja tutkinut salaisessa ja vaarallisessa peiteoperaatiossa jo useamman vuoden näiden huumerikollisten toimia, joihin Petrikin on nyt sekaantunut. 

Laita jo korkki kiinni jankkaaja.

Vierailija
18348/59562 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkolavasteet roskiin ja Mustavaara-sarja tilalle!

Vierailija
18349/59562 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lari ja Sami ovat olleet Kallen parhaat miehet.

Myös sun suosikit?  Lari pani Kallen systerin paksuksi.

Sentään Lari oli silloin sinkkumies. 

Vierailija
18350/59562 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vaan mietin jos kerran linda ja Marianna saivat tietää joannan ja Henrikin suhteesta ja eikä tarvi salailla niin mihin sitten Joanna käryää ratista jakson nimi olisi viitannut siihen suhteeseen vai käykö niin joanna saa jostain huumeita jos kerran henrik on mukana huumebisneksessä ja nimi voisi viitata enemmän kiinni jäämisestä huumeisiin.

Osaatko käyttää pilkkuja? 

Vierailija
18351/59562 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen koko ajan tiennyt Petrin olevan paha mies tai vähintäänkin epäilyttävä tyyppi, enkä ole koskaan oikein hyväksynyt Kallen ja Petrin suhdetta. Olen asiasta myös näille palstoille kirjoittanut, mutta yllättävän harva on lopulta samaa mieltä ollut.

Itse halusin toivoa parempaa. Mikäänhän ei varsinaisesti ole viitannut taustaan aikaisemmin. Eikä se hahmoa vieläkään ole muuttanut muuten kuin tietenkin joutuu valehtelemaan, kun käy vähän juttelemassa Nikkisen ja Ekholmin kanssa hallilla. Muuten tilanne on sama kuin ennen.

Vierailija
18352/59562 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linda taisi virallisesti varmistaa, että Viola ja Mira ovat rakastuneita ja onnellisia perheenä Ilon kanssa. Eli eikö ne ovat toisensa avopuolisoja jos heillä on kämppä ja Mira on lindan miniä taas, vaikka he eivät ole avioliitossa. Lindakin oli onnellinen, että he ovat taas yhdessä ja Ilolla on kummatkin äidit taas

Vierailija
18353/59562 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikin rooli liigassa on hämmentävä. Yhtäkkiä oli tiukalla linjalla. Ei halua olla tekemisissä minkään kanssa, mutta ei tietenkään vasikoi Akia ja Henrikiä. Aki kuitenkin sai rahalla Mikin tiedustelemaan laitokselta, ettei ole mitään peiteoperaatiota käynnissä Akiin liittyen/ilmeisesti niihin huumeisiin liittyen. Tässä kävi selväksi myös että Aki ja Henrik myöntää lainoja korkeilla koroilla. Petrillekin antoivat lainan 300% korolla, koska katukaupassa niistä huumeista saa suuren summan rahaa. Luulenpa ettei kaikki mene nappiin ja kosahtaa iso velka Petriä kohtaan.

Vierailija
18354/59562 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava täyttä spekulaatiota mutta olisihan se soppa jos Jp liittyy tähän myös. Meinaan siis et Jp ja Petri liittyvät jotenkin toisiinsa. 

Vierailija
18355/59562 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnitin myös huomioni Jutan mainintaan Kallelle, että näki Iidaa pitkästä aikaa ja voi tästä eteenpäin nähdä useammin, kun Iida muuttanut töiden perässä Lahteen. Onko se Lahti ja Tampere nyt niin kovin suuri ero. Voihan Iida olla esimerkiksi kihloissa Aten kanssa mutta lapset on Aten entisestä suhteesta. Siis jos Iidalla nyt on jotain tekemistä Aten kanssa. 

Vierailija
18356/59562 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, kukaan ei ollut kommentoinut Taalasmaiden keittiöitä. Odotin paljon paljon pahempaa. Alkuperäiset kalusteet olivat uudelleen maalattuina ja kunnostettuina. Vihreävalkoinen lopputulos. Mulla tuli jostain syystä mieleen Emmerdale ja se näytti ihan persoonalliselta. Toki oli pyhäinhäväistys tuhota alkuperäinen keittiö ja olohuone koskaan.

Vierailija
18357/59562 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konstalla instansa mukaan syksyllä hirveä määrä keikkoja. Elo-joulukuussa 43 keikkaa.. aika selvää, ettei voisi mitenkään olla Salkkareissa samaan aikaan. Kovin haasteellista se ainakin olisi joten eiköhän Mikin ole lähtenyt.

Vierailija
18358/59562 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalla on ilmeisesti ollut häikkää jaksojen kanssa, mukaan lukien mulla. "Daniela ei puhu mutta plussaa" -jaksossa aluksi ei ollut mitään, että Daniela olisi tehnyt raskaustestin, mutta kun kaikkien jaksojen jälkeen laittoi uudestaan, siinä huomasi kun Daniela katsoi raskaustestiä. Mietin jo itse että miten se voi mennä ohi.

Vierailija
18359/59562 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osalla on ilmeisesti ollut häikkää jaksojen kanssa, mukaan lukien mulla. "Daniela ei puhu mutta plussaa" -jaksossa aluksi ei ollut mitään, että Daniela olisi tehnyt raskaustestin, mutta kun kaikkien jaksojen jälkeen laittoi uudestaan, siinä huomasi kun Daniela katsoi raskaustestiä. Mietin jo itse että miten se voi mennä ohi.

Mä oon huomannut, ettei jaksot aina näy. Pitää rämpyttää ja päivittää jotta näkyvät. Ilmeisesti viime yönä ollut enemmän laajoja ongelmia. Mulla jäi eniten auki jaksosta, että mitenkä Daniela päätyi tekemään raskaustestin? Vai menikö mulla jokin merkittävä oire ohi.

Vierailija
18360/59562 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon huomannut, ettei jaksot aina näy. Pitää rämpyttää ja päivittää jotta näkyvät. Ilmeisesti viime yönä ollut enemmän laajoja ongelmia. Mulla jäi eniten auki jaksosta, että mitenkä Daniela päätyi tekemään raskaustestin? Vai menikö mulla jokin merkittävä oire ohi.

Joo se "Daniela ei puhu mutta plussaa" -jakso näkyi ihan normaalisti mutta jostain syystä sitä loppua ei ensin näkynyt. 

Ketju on lukittu.