Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Petri näkyy sarjassa valitettavasti vielä pitkään. Täytyy kuitenkin toivoa, että Kalle ja Petri sentään eroavat ennen Petrin sarjasta poistumista. Jokuhan kertoi tällä palstalla aikaisemmin bonganneensa netistä kuvan kauppakeskuskuvauksista, joissa Kalle oli hirveissä beigessä housuissa ja ilman sormusta.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin oletin Sampon ryhtyvän stuertiksi tai edes hakevan jonkun lentoyhtiön koulutukseen. Lentoemäntää tai stuerttia sarjassa ei ole tainnut koskaan ollakaan.
Vain koska hän on bi? Kyllä niitä heteroita stuerttejakin on, trust me. Logiikallasi, niin missä on rekkakuski lepsot?😁
Lari ja Sami ovat olleet Kallen parhaat miehet.
Vierailija kirjoitti:
Lari ja Sami ovat olleet Kallen parhaat miehet.
Myös sun suosikit? Lari pani Kallen systerin paksuksi.
Nyt olen kyllä vajonnut todella alas. Näin jotain ihmeellistä unta, jossa Salattujen elämien todellisuus muuttui Gilleadiksi ja unen päähenkilönä oli ilmeisesti jo viisi lasta synnyttänyt Eva, joka kuitenkin olisi halunnut pitää itse nuorimman lapsensa kun sai vihdoin pojan, jolle antoi nimen Niklas. Niklaksen biologinen isä oli ilmeisesti Lasse. Lasse kuitenkin suostui antamaan pojalle ensimmäiseksi etunimeksi Evan toivoman nimen, vaikka itse olisi halunnut lapsen nimeksi Sakari. Lapsen koko nimi oli sitten Niklas Sakari Sievinen.
"Menneisyys palaa" voi viitata moneen asiaan. Jonkun hahmon menneisyys alkaa tulemaan takaisin, joku hahmo palaa sarjaan tai palaminen voi meinata myös, että joku palaa tulessa.
Kallen miehethän on jo epätodollisia lottovoittoja. Samin jälkeen kaikki rikollisia. Lauri vainosi Sabrinaa, tappoi siskon perheen ja melkein Kallen. Sampo huijasi rahat ja manipuloi. Petri tuo Suomeen huumeita. Mitä seuraavaksi? Sarjamurhaaja vai voidaanko Tero laskea sellaiseksi.
Lari voisi palata tai sitten selvitä, että Sami Kosonen onkin elossa ja tutkinut salaisessa ja vaarallisessa peiteoperaatiossa jo useamman vuoden näiden huumerikollisten toimia, joihin Petrikin on nyt sekaantunut.
Luulen et Petri kuolee. Haukannu liian suuren palan isojen poikien peleistä. Tai sitten aletaan räiskimään perheenjäseniä. Linda otti taas esille liigan pomon. Sitä vaivaa ettei se asia selvinnyt.
Eetu ja Nella erosi. Mietin poistuuko Eetu vai palaavatko joskus yhteen. Ei ole tainnut näyttelijä pahemmin päivitellä.
Vaikka todennäköisesti Noel aiheuttaakin Mikinkin kuoleman ja kaikki muu olisi suuri yllätys niin olisihan se siltikin parempi, että Miki joutuisi vankilaan pahoinpitelystä, virka-aseman väärinkäytöstä, rikollisten suojelusta ja korruptiosta, ilmeisesti jotain unohtuikin. Aika pitkä tuomio olisi tulossa.
"Menneisyys palaa" voisi tosiaan viitata vaikka sellaiseen että Noel kaappaa Mikin ja Susun jonnekin mökkiin esim ja sytyttää sen palamaan. Yksi juttu mikä voisi myös olla on että Aaron muisti palautuu, Mariannasta tulee hullu tai esim se Jirin paluu.
Tasan viikon kuluttua julkaistaan MTVKatsomo+:ssa jo Rantabaarin uuden kauden ensimmäiset jaksot.
Mielenkiintoiset nimet näillä jaksoilla
4604.Joanna ja tuntematon päämäärä
4605.Henrik ja tunteeton päämäärä
4606.Nyt on kokakuu
Mä oon ajatellut, että Jorassic park on jora = joraaminen.
"Menneisyys palaa" veikkaan liittyvän jotenkin Noeliin. Ehkä tosiaan Noel kaappaa Mikin ja Susun.
4604.Joanna ja tuntematon päämäärä voisiko liittyä jotenkin Joannan lähtöön ja eikä kuulosta siltä, että olisi menossa Balille, kun kerran lukee tuntematon päämäärä
Easter eggejä uusissa jaksoissa. Hanin, Kallen ja Petrin trivial pursuit hetkessä kysyttiin Syksyn sävel voittajaa. Hani ei tiennyt ja veikkasi Juice Leskistä. Oikea vastaus oli Mikko Alatalo 😄 Ismo myös tokaisi jotain oluttakin on, joka kuulosti ihan siltä vanhalta mainokselta, jossa Kovero on. Joku liittymämainos taisi olla.
Voisin jopa uskoa että päätösjakson nimi viittaa Aaron muistin palautumiseen.
Eetu päätyy turbaani päässään sairaalan ainoaan sänkyyn. Jere putosi Moosen ikkunasta monta kerrosta, eikä käynyt kuinkaan. Eetu menettää varmaan muistinsa.