Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Itse sanoisin, että Viola ja Mira ovat sarjan parhaimmat vanhemmat ja jotka rakastavat Iloa ja kasvattaa Ilon rakastaiset vanhemmat ja varmaan sarjan lapsi joka ei olisi vahinko ja jopa suunniteltu hedelmöityshoidoilla
Vierailija kirjoitti:
Tuskin tämä valittaja itse on jännittävä. Yksinäinen työtön joka on katkeroitunut ja saa mielihyvää sen takia muiden arvostelusta.
Yksinäinen, kyllä. Katkera, en. Koulukiusattu raukka. T. Trollivalittaja
Pepin näyttelijä tuntuu mainostavan pelkästään Instagramissa, siis ihan koko ajan tuotepostausta jne feikki smailia ja väittää, että käyttää tätä ja tätä tuotetta (vaikka tosi asiassa pelkkä kaupallinen yhteistyö). Möisi varmaan mummonsakin mainoskuvaan jos summasta sovitaan! Peppiä ei ole ikävä Salkkareihin.
Miksi niillä nuorilla naisilla on tummennetut kulmakarvat ja paksut villapipot päässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin tämä valittaja itse on jännittävä. Yksinäinen työtön joka on katkeroitunut ja saa mielihyvää sen takia muiden arvostelusta.
Yksinäinen, kyllä. Katkera, en. Koulukiusattu raukka. T. Trollivalittaja
No tuo kommentti oli tarkoitettu hänelle, joka valittaa ettei joku Atte ole jännittävästi pukeutunut. Taitaa olla se sama joka valittaa tylsistä homoista. Vai oletko sinä juuri kyseessä?
Vierailija kirjoitti:
Itse sanoisin, että Viola ja Mira ovat sarjan parhaimmat vanhemmat ja jotka rakastavat Iloa ja kasvattaa Ilon rakastaiset vanhemmat ja varmaan sarjan lapsi joka ei olisi vahinko ja jopa suunniteltu hedelmöityshoidoilla
Itse sanoisin varmaan Sepon ja Paulan tähän. Ei sillä että Mirassa ja Violassa olisi mitään vikaa. Ovat toimineet mallikkaasti mutta eivät sentään ainoita sarjan top best vanhempia.
Vierailija kirjoitti:
Ketjun säännöt: Sagaa ei saa mainita, Joanna pitää ihannoida. Muuten olet trolli ja sinua on oikein haukkua.
Saga pitää unohtaa ja pitää vain myötäillä kaikkea jaksojen mukaista 😴
Kaksinaismoralistit valittaa liiallisesta negatiivisuudesta, mitä tulee esimerkiksi lavasteisiin tai näyttelijöihin. He kuitenkin itse käyttävät jatkuvasti aikaa puvustuksesta valittamiseen. Miten tuo on muka positiivista ajattelua jos siihen halutaan keskittyä? Eihän sitä asiat tule paranemaan, niin turha valittaa sitten, eikö niin?
Vierailija kirjoitti:
Pepin näyttelijä tuntuu mainostavan pelkästään Instagramissa, siis ihan koko ajan tuotepostausta jne feikki smailia ja väittää, että käyttää tätä ja tätä tuotetta (vaikka tosi asiassa pelkkä kaupallinen yhteistyö). Möisi varmaan mummonsakin mainoskuvaan jos summasta sovitaan! Peppiä ei ole ikävä Salkkareihin.
Peppiä mielummin katsoisin kuin jotain Kajandereita, Joannaa vaikkei ikävä olekaan. Niin surkeat nämä uudemmat hahmot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peppiä mielummin katsoisin kuin jotain Kajandereita, Joannaa vaikkei ikävä olekaan. Niin surkeat nämä uudemmat hahmot.
Peppi ei ollut mielestäni ollenkaan paras, ei nää nykyisetkään ole. Aamu, Inka, Sievisen tytöt oli parhaat.
Älkääkä unohtako minua, joka on täysin syrjitty tässä mukamas hyvän mielen ketjussa! 😡 Tai no, sentään yksi on puolellani ja huomaa minut. Viisain ja paras ystäväni tässä ketjussa. 💕
T. Kikkis-fani
Mä niin toivoin,että Krisu ja Nella ois pussanneet. Nella on vieläkin rakastunut Krisuun.
Mitä te Saran elämästä tiedätte? Keskittykää vaan itseenne! Vai saako Saraa haukkua ja Emmaa taas ei?
Itseäni ei haittaa jos joku valittaa jonkun vaatteista. Nehän on vain roolivaatteet ja osa hahmoa. Kyllähän gaaloissa jaetaan palkintoja parhaasta puvustuksesta. Ne ovat osa sarjojen ja elokuvien kokonaisuutta. Kuten lavastukset ja lavasteet. Kenenkään kehollisia piirteitä ei saisi nostaa haukkumisen kohteeksi. Kuten paino, pituus, ulkonäölliset ominaisuudet. Se on täysin turhaa. Lavastus on osa sarjoja ja sitäkin saa kommentoida. Ihmiset tuppaavat vain ärsyyntymään jos samaa asiaa jankutetaan monta kertaa samalla sivulla ilman jotain järkevää aihekeskustelua.
Myös Jaanan näyttelijän elämästä öyhötettiin paljon, että miksi ei voi palata sarjaan. Sitten kun pohti Emman rakkauselämää, oli Saatanasta seuraava ja ansaitsi paikan Helvetissä.
Tapparan voitonjuhlissa viina virtasi mutta eihän siitä esmes Ismo tai Lasse bonjaa mitään... #tappara #tampere 🧡💙
Tässä ketjussa on ja tulee aina olemaan keskustelijoita, jotka sanoo mielipiteensä miten sattuu. Sille nyt ei voi mitään. Turha siitä on syyttää aina yhtä ja samaa. Olen itse ainakin väsynyt siihen että mä olen aina se sama trolli ja Kalle hullu.
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ei haittaa jos joku valittaa jonkun vaatteista. Nehän on vain roolivaatteet ja osa hahmoa. Kyllähän gaaloissa jaetaan palkintoja parhaasta puvustuksesta. Ne ovat osa sarjojen ja elokuvien kokonaisuutta. Kuten lavastukset ja lavasteet. Kenenkään kehollisia piirteitä ei saisi nostaa haukkumisen kohteeksi. Kuten paino, pituus, ulkonäölliset ominaisuudet. Se on täysin turhaa. Lavastus on osa sarjoja ja sitäkin saa kommentoida. Ihmiset tuppaavat vain ärsyyntymään jos samaa asiaa jankutetaan monta kertaa samalla sivulla ilman jotain järkevää aihekeskustelua.
Gaaloissa jaetaan myös palkintoja parhaasta lavastuksesta. Salkkarit ei sitä voittaisi. Ja joka päivä täällä haukutaan nahkahameet ja beiget takit.
Jaana, Jukka ja Roosa takas! Jaanan makkarat versio 2 voisi tehdä paluun ja ehkä Jaanan ja Ismon välille heräisi kipinä. Ehkä Madam Tellervo voisi taas palata myös? Ja ehkä Jaana on taas pyromaani ja polttaa talon - ja siitä seuraa pitkä yskä.
Joanna ansaitsee koston käytöksestään.