Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Kamalaa tämä ajan kuluminen. Olin yläasteella sarjan alkaessa ja katsoin sarjaa heti alussa. Jossakin vaiheessa lopetin sarjan katsomisen epämääräiseksi ajaksi ja sitten aloin taas katsomaan. Näin olen tehnyt muutamankin kerran. Nyt itselläni on parin viikon jaksot katsomatta, mutta muuten olen nähnyt nyt 10 vuoden ajan eli keväästä 2014 asti kaikki jaksot. Tämä sarja on tosiaan jatkunut yli puolet elämästäni.
Susu nyt kuitenkin on selvästi Mikin suuri rakkaus ja se oikea nainen Mikille.
Ehkä jo seuraavissa ennakoissa Susu ja Miki palaavat yhteen. Jostakin jaksosta oli jaksokuva, jossa Susu ja Miki istuvat sängyllä.
Itse elin sitä lapsuutta, jossa jaksoja katsoi vielä kaikki ja ulos mentiin ja kotiin tultiin puoli kahdeksaksi. Omat kännykät oli mutta aika harvoin kulki mukana. Äidit sitten huutelivat kerrostalon parvekkeelta, että kotia vähän äkkiä. On muuten tämäkin ihan kuollut ilmiö, kun älylaitteet tulevat osaksi arkea jo ennen alakoulua. Multakin tosin on varmasti jäänyt jaksoja teini-ikäisenä välistä, koska jaksoja ei nähnyt jälkikäteen mistään. Vasta myöhemmin alkoi Katsomon ensimmäiset versiot tulemaan. Aika huonosti sitäkin käytettiin. Nykyään kun kaiken katson nimenomaan Katsomosta.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko Mia palaamassa Cindyn rooliin, eli oliko lyhyempää poissaoloa vai toistaiseksi kirjoitettu poissaolo. Joka tapauksessa Cindystä ei pahemmin puhuta. Luultavasti juuri siksi, että hänen paluunsa joskus on enemmän yllätys, kun sitä ei jatkuvasti muistutella. Eihän nytkään mainita Camillaa koskaan. Puhutaan vain Monicasta ja Magnuksesta. Onko mitään tietoa, voisiko se Monicakin piipahtaa? Irina ei kai kauhean innokas ole ollut palaamaan.
Olen ymmärtänyt, ettei Irina ole sulkenut pois kokonaan vierailun mahdollisuutta. Joku yhden viikon käynti Magnuksen asioilla saattaisi jopa järjestyä, mutta mitään vakkaripaikkaa ei sarjasta kaipaa. Ellei mieli ole muuttunut.
Aaron muisti voisi parantua jos sille näytettäisiin tämä pätkä? 🙄
Suoratoistopalvelut ovat muuttaneet televisio-ohjelmien ja sarjojen katsomisen. En edes muista, milloin olisin edellisen kerran katsonut Salattuja elämiä televisiosta kello 19.30. Olen jo vuosia katsonut jaksot MTVKatsomosta ja sitä ennen tallensin jaksot tallentavalle digiboksille. Ehkä joskus vuonna 2016 tai 2017 katsoin jaksot aina putkeen televisiosta lauantaisin kun viikon jaksot esitettiin uusintana putkeen lauantaisin aamupäivästä.
Veikkaan nyt kuitenkin valtavirtaa vastaan ennen juonipaljastuksia, että Vakoilijat vaikoilevat eivät liity Mikiin, Susuun ja Noeliin vaan Ismo ryhtyy vakoilemaan Kallea tai Kalle vaikoilee Sampoa ja Attea, ja tulee tästä mustasukkaiseksi. Se kädenojennus on anteeksipyyntö ja sopivat olevansa pelkästään kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Budjetillisista syistä ei ole mahdollista ottaa pidemmäksi aikaa uutta asuntoa sarjaan ja studiossa ei puolestaan ole tilaa uudella/uusilla asuntolavasteille. Tällöin vaihtoehtona on laittaa hahmot kimppakommuuneihin tai Amandaan. Noelin ja Danielan hahmojen kannalta on tärkeä, että heillä on asunto. Jolloin heidät pidetään asunnossa asumassa. Kalle ei tarvitse samalla tavalla omaa asuntoa ja käsikirjoittajien mielestä on hauskaa saada Ismo & Kalle kontenttia. Se Mikin ullakkoasunto on ainakin muuttunut parhaillaan. Käykö niin että Jirppa tulee Magnuksen kanssa ja Miki joutuu pakon sanelemana Susun luokse lapsineen ja se lähentyminen tapahtuu siellä?
Varmaan sekin romuttaisi budjetin että vanhoja lavasteita purettaisi uusien tieltä pois. Ihme että Rantabaariin saatiin uudet lavasteet, mutta tähän ei. Kumma juttu.
Mutta... Koska Kallea saamari pannaan!!!
Vierailija kirjoitti:
Mutta... Koska Kallea saamari pannaan!!!
Miks ylipäänsä Kallea juurikin pannaan?
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa tämä ajan kuluminen. Olin yläasteella sarjan alkaessa ja katsoin sarjaa heti alussa. Jossakin vaiheessa lopetin sarjan katsomisen epämääräiseksi ajaksi ja sitten aloin taas katsomaan. Näin olen tehnyt muutamankin kerran. Nyt itselläni on parin viikon jaksot katsomatta, mutta muuten olen nähnyt nyt 10 vuoden ajan eli keväästä 2014 asti kaikki jaksot. Tämä sarja on tosiaan jatkunut yli puolet elämästäni.
Aloitin katsomisen 2010 johonkin 2020 asti kaikki jaksot. Sitten katsoin satunnaisesti ja enkä ole ehkä kokonaista jaksoa pystynyt katsomaan sen jälkeen.
Jotenkin omituinen tilanne kun Joanna ja Henrik juttelevat Aaron valinnassa jossa ei tunnu olevan KETÄÄN? Kauppaa kun näytettiin ulkoapäin niin se oli ihan pimeä, ei mitään ulkovalo, ei valon kajastusta sisältä ja ulkonakin ihan pimeää ja se tilanne oli tosi omituinen. Miks tota ei voinnut järjestää vaikka rappukäytävään hissin eteen? 😁
Viola miettii näkemäänsä unta Mirasta.
Aha! Nyt oli Violan vuoro nähdä unta. Asia selvä! Uni johtaa päätökseen.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/salkkarit-juonipaljastukset-julki-h…;
Viikon juonarit..
Ensi viikolla Salatut elämät -sarjassa Salla on huolissaan avioliittonsa tulevaisuudesta. Eli soitto Ullalle ja Ullan neuvo on jotain tyyliin tie miehen sydämeen käy vatsan kautta ja eikö jotkut lihapullat jo mainittu. Salla vaan ei taida polttaa ainoastaan lihapullia vaan koko keittiön.
Matias odottaa vastausta Erikalle lähettämänsä viestiin. Samaan aikaan Laila toteuttaa suunnitelmansa. Lailan asenne veljensä ihastumiseen oli luokkaa kuin Matias olisi jotenkin perverssi niin todennäköisesti Laila deletoi Matiaksen viestin Erikan puhelimesta ennen kuin Erika näkee sitä. Juonipaljastus muualta.
Eetu ei tiedä, miten pystyy enää luottamaan Nellaan. Onkohan tämä nyt sitä "jäkättäjät jäkättää". Mutta katsokaas tätä Kristianin ilmettä, siinä ei kyllä Evaa mietitä https://im.mtvuutiset.fi/image/8924794/landscape16_9/1024/576/db62b3bb4…;
Tässä kuvassa on taatusti tilanne päällä. Nella ei taida muuttaakaan Eetun luokse https://im.mtvuutiset.fi/image/8924800/landscape16_9/1024/576/11183b787…;
Sampo sopii treffit, joita Kalle lähtee vakoilemaan Hanin kanssa. Vakoilijat vakoilee ei liittynytkään suoraan Susuun ja Mikiin vaan tietenkin Sampo käyttäytyy ylimystisen hyväntuulisesti joka vaivaa Kallea joka kertoo asiasta Hanille ja lähtevät seuraamaan Sampoa. Näkevät kun Sampo tapaa Aten. Hani innoissaan mutta Kalle ei niinkään. Olisiko nyt tiedossa Sampo Atte Kalle kuviota siihen saakka kunnes Petri.
Susu saa tietää Noelin yrittävän saada Danielan raskaaksi. He keksivät Mikin kanssa suunnitelman. Kyllä tämäkin liityy vakoilijat vakoilee kuvioon. Eli ujuttaako Miki mikin johonkin Noelin tavaroihin, kelloon tms. ja vuorostaan kuuntelevat Noelia? Ja tietenkin Noel puhuu ääneen kaiken mitä se ajattelee!? 😁
Dahlia sisuuntuu, kun Vuokko-äiti lähtee baariin. Olisiko niin, että se baari on sattumalta Amanda? Dahlian on pakko lähteä mukaan. Näin myös Vuokko ajautuu Pihlajakadulle, joskin Amandan huoneasukkaan roolissa.
Aki myöntää Henrikille olevansa kiinnostunut Mariannasta. No tähän Henrik on pyrkinyt, ettei Aki vaan vahingossakaan kiinnostu Johannasta. Henrik junaili mahakipunsa että Aki joutui auttamaan Mariannaa. Mitenkähän Joannan maha pidetään piilossa, koko ajan tiskin takana vai kohtaukset kuvattu ennen kuin maha ei ollut vielä näkyvä?
Mulla on semmoinen ajatus, että se Violan uni mirasta päättää hänen lähtönsä Balille ja sen myötä tekee päätöksen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on semmoinen ajatus, että se Violan uni mirasta päättää hänen lähtönsä Balille ja sen myötä tekee päätöksen.
Tätä tarkoitin. Unen kautta esitetään joku viimeinen kohtaus jossa Viola ja Mira ja, ehkä ilo yhdessä. Eli kuvattu jo silloin kun Mira ei ollut vielä poistunut sarjasta. Miraa ei varmastikaan enää nähdä niinku realiissa. Uni auttaa Violaa tekemään päätöksen.
Vierailija kirjoitti:
Itse elin sitä lapsuutta, jossa jaksoja katsoi vielä kaikki ja ulos mentiin ja kotiin tultiin puoli kahdeksaksi. Omat kännykät oli mutta aika harvoin kulki mukana. Äidit sitten huutelivat kerrostalon parvekkeelta, että kotia vähän äkkiä. On muuten tämäkin ihan kuollut ilmiö, kun älylaitteet tulevat osaksi arkea jo ennen alakoulua. Multakin tosin on varmasti jäänyt jaksoja teini-ikäisenä välistä, koska jaksoja ei nähnyt jälkikäteen mistään. Vasta myöhemmin alkoi Katsomon ensimmäiset versiot tulemaan. Aika huonosti sitäkin käytettiin. Nykyään kun kaiken katson nimenomaan Katsomosta.
Normaalit vanhemmat eivät anna alakouluikäisten lastensa katsoa tätä törky sarjaa.
Pakko kuvata huonoa laatua kiireellä ja surkealla budjetilla. Se on aina sama laulu! 😡