Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Noita ku pääsis kouriin ja näykkii nänneistä 😛
Sarjassa vanhempien naisten ja nuorempien poikien suhdetta ei paheksuta. Toisin päin ois jo linnaan meno.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lailan näyttelijä oli muistaakseni 15-vuotias kun eka kerta oli joten ymmärrän miksi ei näytetty. Vastanäyttelijä oli myös täysi-ikäinen vaikka ei olisi uskonutkaan. Matiaksen näyttelijä muuten täytti jo 18 tosielämässä. Sarjassa ilmeisesti olivat lukiossa. Erikan Mooli kirja on ainakin vanhan ops mukainen kirja lukiosta.
Minä taas ihmettelin Severin ja Monikan suuteluja, kun poika oli käsittääkseni ollut 15-vuotias kuvausten aikana suhteen alussa ja vastanäyttelijä täysin aikuinen. Tämän selvisi Googlen löytämästä vain hieman vanhemmasta haastattelusta jossa hän oli 14 v. Heillä kesti itse asiaan pääsy niin kauan että pidemmälle mennessä on voinut olla jo 16 v.
Muistaako kukaan oliko asiav tosiaan noin?
Mun muistaakseni kyllä jotkut selvittivät, että kuvauksen aikaan oli vielä 15-vuotias. Sänkyjutut tulivat myöhemmin. Alaikäisillä toki kaikki hyväksytetään vanhemmilla.
Mahtaako muuten Violan takaisin sarjaan pilata Miran ja Violan uuden alun jos Viola tulisi vain yksinään
Oletko pannut koskaan itseäsi 50 vuotta vanhempaa naista? Minä olen 1987 20 vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lailan näyttelijä oli muistaakseni 15-vuotias kun eka kerta oli joten ymmärrän miksi ei näytetty. Vastanäyttelijä oli myös täysi-ikäinen vaikka ei olisi uskonutkaan. Matiaksen näyttelijä muuten täytti jo 18 tosielämässä. Sarjassa ilmeisesti olivat lukiossa. Erikan Mooli kirja on ainakin vanhan ops mukainen kirja lukiosta.
Minä taas ihmettelin Severin ja Monikan suuteluja, kun poika oli käsittääkseni ollut 15-vuotias kuvausten aikana suhteen alussa ja vastanäyttelijä täysin aikuinen. Tämän selvisi Googlen löytämästä vain hieman vanhemmasta haastattelusta jossa hän oli 14 v. Heillä kesti itse asiaan pääsy niin kauan että pidemmälle mennessä on voinut olla jo 16 v.
Mun muistaakseni kyllä jotkut selvittivät, että kuvauksen aikaan oli vielä 15-v
Kiitos. Vanhemmat tietysti ok, itse ajattelin pitkälle ikäeron kautta, ei varmaan ihan tavallista nelikymppiselle naiselle suudella nuorta poikaa, kun ei ne muistaakseni olleet mitään pikkupusuja. Pitivätköhän tarpeellisena harjoitella ilman kameraa 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme vaimoni kanssa jo vuosia kärsineet peräaukon kutinasta (joka on kestänyt vuosia). Luonnollisesti siirryimme perätie ruokintaan.
Aamuisin otamme granola annoksen ja siihen kyytipojaksi maustamaton jogurtti (valio), tämä on ollut suuri asia taisteluun kutinaa vastaan.
Aloitteleville granoloitsijoille vinkki; käyttäkää vaippoja, täten ei pökkystimet mene aivan piloille ja rapsut kestävät pitempään kun on tiukemmassa paketissa.
Salkkareita emme katso.
Granolan täytteistä kesää!
-K68
Voi vit tu kun olet hauska!
Itse en näe tilanteessani juurikaan hauskuutta, vaikka apu onkin löytynyt. Kuinka itse hoidat kutinaasi?
-K68
No onhan se nyt ihan helvetin huvittavaa, että tulet jauhamaan tällaista paikkaan minne se ei kuulu ja oikein ylpeydellä toteat, että sinähän et mitään roskasarjaa katso, vaan sinulla on omat oikeat ja vakavat huolesi.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin juuri tubesta videon Eliaksen hautajaisista. Mariannan ilme oli mahtava kun se tuijotti siellä Sebastiania. Cindy antaisi Mariannalle avarilla päin pläsiä jos nyt saapuisi pihlikselle.
Sebastian miltei kuristi Mariannan kun kuuli tämän tappaneen Eliaksen. Harmi että Cindy ehti poistua juuri ennen Mariannan paluuta. Kieltämättä olisi varmasti mielenkiintoinen kohtaaminen. Varmaan Cindy palaa kuvioihin sitten kun Aki ja Marianna ovat pari ja heillä on asiat hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Oletko pannut koskaan itseäsi 50 vuotta vanhempaa naista? Minä olen 1987 20 vuotiaana.
Olen tällä hetkellä 24 ja sekstailen 56 vuotiaan kanssa. Iso ikäero mutta ei ihan noin iso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme vaimoni kanssa jo vuosia kärsineet peräaukon kutinasta (joka on kestänyt vuosia). Luonnollisesti siirryimme perätie ruokintaan.
Aamuisin otamme granola annoksen ja siihen kyytipojaksi maustamaton jogurtti (valio), tämä on ollut suuri asia taisteluun kutinaa vastaan.
Aloitteleville granoloitsijoille vinkki; käyttäkää vaippoja, täten ei pökkystimet mene aivan piloille ja rapsut kestävät pitempään kun on tiukemmassa paketissa.
Salkkareita emme katso.
-K68
Voi vit tu kun olet hauska!
Itse en näe tilanteessani juurikaan hauskuutta, vaikka apu onkin löytynyt. Kuinka itse hoidat kutinaasi?
-K68
No onhan se ny
Hyvä herra, en suuttuisi kuitenkaan. Roskasarjaksi en ole kutsunut mitään, en omista televisiota. Järviradiota tulee kuunneltua aamuisin ja kohta päästään taas kuuntelemaan linnun laulua.
-K68
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin juuri tubesta videon Eliaksen hautajaisista. Mariannan ilme oli mahtava kun se tuijotti siellä Sebastiania. Cindy antaisi Mariannalle avarilla päin pläsiä jos nyt saapuisi pihlikselle.
Sebastian miltei kuristi Mariannan kun kuuli tämän tappaneen Eliaksen. Harmi että Cindy ehti poistua juuri ennen Mariannan paluuta. Kieltämättä olisi varmasti mielenkiintoinen kohtaaminen. Varmaan Cindy palaa kuvioihin sitten kun Aki ja Marianna ovat pari ja heillä on asiat hyvin.
Eikö myös Akin asenne ja reaktiot Mariannaan ole epäuskottavat. Suorastaan skitsot.
Kuinka moni teistä oli syntynyt kun tämä hömppäsarja alkoi?
En tiedä onko Mia palaamassa Cindyn rooliin, eli oliko lyhyempää poissaoloa vai toistaiseksi kirjoitettu poissaolo. Joka tapauksessa Cindystä ei pahemmin puhuta. Luultavasti juuri siksi, että hänen paluunsa joskus on enemmän yllätys, kun sitä ei jatkuvasti muistutella. Eihän nytkään mainita Camillaa koskaan. Puhutaan vain Monicasta ja Magnuksesta. Onko mitään tietoa, voisiko se Monicakin piipahtaa? Irina ei kai kauhean innokas ole ollut palaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä synnyin puoli vuotta sarjan jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Mä olin 4-vuotias :D Äiti kuulemma katsoi ja leikin lähettyvillä. Et tämä on ollut mulle lapsuudesta asti jollakin tasolla osa elämää vaikka rupesin varsinaisesti katsomaan jaksoja vasta jossain ala-asteen puolivälissä. Puuttuvat jaksot kiritty myöhemmin.
Mä synnyin syksyllä 2000. Ekat muistot taitaa olla sieltä kun Aaro alkoi juonittelemaan.
No granolan täytteistä kesää sitten vaan!