Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Sairaalan voisi purkaa ja tilalle rakentaa Sagan työhuoneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhun Sagasta hahmona. En siitä millainen Susunna on näyttelijänä. En aio muuttaa mielipidettä.
Tuostakin pätkästä näkee jo että on parempi kuin Susun kaikki kohtaukset yhteensä.
Mä en vertailekaan Sagaa mihinkään Susuun tai Sallaan. Vaan niihin muihin parempiin.
Ketkä sitten nykyisistä on parempia? Sanoisin että Ismokin menee Sagan alapuolelle.
Dahlia? Vuokko? Kari? Aki? Kalle? Paitsi jos et itse pidä heistä mutta minä pidän ja menevät Sagan ohi heittämällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhun Sagasta hahmona. En siitä millainen Susunna on näyttelijänä. En aio muuttaa mielipidettä.
Tuostakin pätkästä näkee jo että on parempi kuin Susun kaikki kohtaukset yhteensä.
Mä en vertailekaan Sagaa mihinkään Susuun tai Sallaan. Vaan niihin muihin parempiin.
Ketkä sitten nykyisistä on parempia? Sanoisin että Ismokin menee Sagan alapuolelle.
Dahlia? Vuokko? Kari? Aki? Kalle? Paitsi jos et itse pidä heistä mutta minä pidän ja menevät Sagan ohi heittämällä.
Itsellä menee Dahlia ja Vuokko ohi, mutta Saga noiden miesten ohi. Kuitenkin Saga olisi vahvoilla nykyisten hahmojen kärjessä. Varmasti aika moni ottaisi Sagan vaikka poistuvan Joannan tilalle.
Hanna Kinnunen on kyllä älyttömän kova laulamaan vaikka en Sallan hahmosta kauheasti pidä.
Kuinka pitkään sarjassa meni että Kallen nussiminen esitettiin ensikerran tv:ssä ja kuka nussi Kallea, tuskin Valtteri?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkään sarjassa meni että Kallen nussiminen esitettiin ensikerran tv:ssä ja kuka nussi Kallea, tuskin Valtteri?
Ei taidettu vanhoissa jaksoissa mitään sellaista näyttää. Pelkästään pussailuja ja kerran Kalle ja Valtteri olivat samassa sängyssä mutta mitään ei tapahtunut, koska kaikki oli tapahtunut aikaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taidettu vanhoissa jaksoissa mitään sellaista näyttää. Pelkästään pussailuja ja kerran Kalle ja Valtteri olivat samassa sängyssä mutta mitään ei tapahtunut, koska kaikki oli tapahtunut aikaisemmin.
Kallen ja Valtterin suudelma, tuo sängyssä makoilu ja "tulin minä kaapista ulos" vitsi oli 224-225 jaksoissa. YouTubesta turha etsiä. Niistä jaksoista on leikattu nämä pois, koska uudelleen nauhoittaja ei ilmeisesti pitänyt ollenkaan homojen jutuista.
Miks nää Kalle ja Lari jutut meni aina niin, että nimenomaan Kalle oli aina se joka otti Larin paidan pois, miks Lari ei riisunut koskaa Kallen paitaa?
Kummelin Silvennoinen on varmaan Pääkköseltä kopioinut tämän loistavan "tonnin seteli ilmeen"??
Vierailija kirjoitti:
Miks nää Kalle ja Lari jutut meni aina niin, että nimenomaan Kalle oli aina se joka otti Larin paidan pois, miks Lari ei riisunut koskaa Kallen paitaa?
Lari on seksiobjekti seksikkäissä boksereissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lari on seksiobjekti seksikkäissä boksereissa.
Jep selkeesti Larin kroppaa korostetaan. Kalle tavallinen ja Kallen persekin vilkkui videolla 🤣
Susanna Snellman on vanhojen näyttelijöiden tasoinen. Siksi toivon takaisin.
Kallella ollut joskus ruskea trenssi. Ruskeita takkeja 🤭
Olen jo unohtanut monet Noelin pahat teot. Siinä ei ole mitään järkeä että joku voi tehdä loputtomasti pahaa jäämättä koskaan kiinni. Alunperin ajattelin että täytyy odottaa korkeintaan vielä vuosi Susun paluuta mutta sekään ei johtanut mihinkään. Kaikki jatkuu kuten ennenkin ja ehkä Susu vielä kuolee. Voisihan vankilan perustaa uudelleen ja Noel olisi välillä siellä.
Vierailija kirjoitti:
Olen jo unohtanut monet Noelin pahat teot. Siinä ei ole mitään järkeä että joku voi tehdä loputtomasti pahaa jäämättä koskaan kiinni. Alunperin ajattelin että täytyy odottaa korkeintaan vielä vuosi Susun paluuta mutta sekään ei johtanut mihinkään. Kaikki jatkuu kuten ennenkin ja ehkä Susu vielä kuolee. Voisihan vankilan perustaa uudelleen ja Noel olisi välillä siellä.
Sagan antamat potkut ja oikeudenkäynti vastaan Aki, Elina, Kajanderit olisi tehokkain keino. Sellaista tuskin tulee 😴
Ismokin asunut samassa asunnossa yli 10 vuotta. Tämä sarja on jämähtänyt paikoilleen, eteenpäin ei mennäkään 😆 Amanda, lavastesairaala, Moose, kuulusteluhuone. Sama kauppakin vuodesta 2017.
Vierailija kirjoitti:
Kallella ollut joskus ruskea trenssi. Ruskeita takkeja 🤭
Villein varmaan se viininpunainen villakangastakki 😂
Vierailija kirjoitti:
Ismokin asunut samassa asunnossa yli 10 vuotta. Tämä sarja on jämähtänyt paikoilleen, eteenpäin ei mennäkään 😆 Amanda, lavastesairaala, Moose, kuulusteluhuone. Sama kauppakin vuodesta 2017.
Ihan luonnollista, kun on omistusasunto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan luonnollista, kun on omistusasunto.
Pointti oli siinä että aika moni muukin asia jämähtänyt huonolla tavalla kun sarjaa ei enää uudisteta kunnolla.
Sievisen perhe kun kaikki lapset asui vielä kotona tai sitten Salinien perhe?