Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Sagan paluu 2024 ja potkut herra toimitusjohtajalle.
Suhdehömppää huoh. Tason laskusta kertoo sekin ettei enää tehtäisi mitään Joulujaksoa tai Seppo Goes Shakespearea. Pelkkää panoa kaikki, sanoisi Pamela!
Nina Jääskeläisen paluu telkkariin on kauan odotettu tapahtuma.
Vierailija kirjoitti:
Oon varmaan huono, mutta musta Pipsa oli ärsyttävä. Jumppapirkko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö sitten Sallasta? Mun mielestä Pipsa ois paljon parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö sitten Sallasta? Mun mielestä Pipsa ois paljon parempi.
En, mutta ei myöskään kaikki hahmot voi olla mielekkäitä kaikille. Oli sitten vanhoja tai uusia.
Mäkin kaipaan Samia välillä. Samalla harmittaa ettei ole enää yhtäkään jaksoa Katsomossa, jossa Sami on mukana. Kaipaisin niitä 2018 jaksoja. Mielellään 2017 kun siellä puolella Samin ja Kallen juttu virallisesti alkoi.
Oli muuten myös hyvä sivuhahmo se vankilan johtaja. Sanoi Lindalle että mä sanoin että istu alas! Nina Hall oli näyttelijä.
Tuotannossa ei varmaan ajatella kuinka tyhmältä ja halvalta se ulkolavaste näyttää.
Toiset rakentaa omakotitaloja sarjasta saaduilla tuloilla, mutta käytössä on halpa ulkolavaste.
Vierailija kirjoitti:
Toiset rakentaa omakotitaloja sarjasta saaduilla tuloilla, mutta käytössä on halpa ulkolavaste.
No näyttelijöillekin on nykyään määrätyt palkat. Ei mua haittaa ulkolavaste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten et varmasti edes huomaa eroa niihin jaksoihin missä on Huvilakadun ovea käytetty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten et varmasti edes huomaa eroa niihin jaksoihin missä on Huvilakadun ovea käytetty?
Totta kai huomaan. Seuraan sarjaa tiiviisti mutta en vain jaksa välittää kaikesta. Mielummin juonikuviot kuntoon. Ne on pääasia kuin lavasteet.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin kaipaan Samia välillä. Samalla harmittaa ettei ole enää yhtäkään jaksoa Katsomossa, jossa Sami on mukana. Kaipaisin niitä 2018 jaksoja. Mielellään 2017 kun siellä puolella Samin ja Kallen juttu virallisesti alkoi.
Onneksi katsomossa on joitain kivoja pätkiä olemassa. Ne on vain vaikea löytää.
https://www.mtv.fi/lyhyet/3ff54acab4379ed79528/video-kalle-ja-kosonen-r…
Ulkolavasteen käyttöä ei voi mitenkään perustella! Niin huono se on että rakennusinsinöörit naurais.
Seilis:
Ulkolavasteen purkutalkoot huomenna, kello 19.30. Tervetuloa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai huomaan. Seuraan sarjaa tiiviisti mutta en vain jaksa välittää kaikesta. Mielummin juonikuviot kuntoon. Ne on pääasia kuin lavasteet.
Juonikuviot ei pelkästään riitä. Pitäisi hahmotkin vaihtaa joihinkin siedettäviin. Ismo, Lasse, Kari, Salla yms on tylsyyteen asti nähtyjä hahmoja. Liian pitkään olleet mukana.
Sitä pettymystä ei tarvitse purkaa tänne. Näinhän vähän aikaa sitten tunnustaa.
https://www.mtv.fi/lyhyet/044cf374756bf99a78f9/video-aki-saa-kenkaa
Tämän voi aina näyttää kun joku kyselee kuka Saga on.
Karin pitäisi ensin lopettaa Lindan perään haikailu, ja keskittyä perheeseensä, kun kerran valintansa teki. Kunhan luottamus palaa, niin loppuu vakoilukin, kun ei ole aihetta. Ja kyllä, vakoilu on naurettavaa, mutta omalta osaltaan ymmärrettävää, kun Linda tuollainen tyrkky vielä on, ettei kunnioita muiden avioliittoa, jossa on pieni lapsikin.
Ja mitä siihen Sallan ja Gunnarin väliseen hairahdukseen tulee, ei ole vielä missään kai ollut esillä, että Salla luuli Gunnaria Kariksi, eli ei tieten tahtoen halunnut paneskella Gunnarin kanssa. Meni vaan taju kankaalle ja muisti pois.