Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
https://scontent-fra5-2.cdninstagram.com/o1/v/t16/f1/m78/484A358F5227D6…
Sagan korkokenkäjuoksut aamulla (Oonan stoorista).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim tämä jossa Kalle ja Saku kiusaa sitä toista Petriä.
Tämä Petri voisi tulla takaisin Eevan tai Stephanien kanssa vierailulle. Jos Camilla tai Katja olisi niin suuremmalla syyllä.
Oiskohan nykyään sallittavaa, että esitetään vammautunutta? Näyttelijä oli Koskisen jossain jaksoissa.
Miksei. Todella hyvin se Joni sitä Petriä esitti ei-vammautuneeksi. Ei nykyään voisi kuvitella niin ammattimaista näyttelijän työtä, koska se on vaatinut osaamista, eikä pelkkää itsensä esille tuomista roolihahmon kengissä. Käsikirjoitus on nykyisin mätä ja tehokkuus edellä mennään laadusta välittämättä. Joku siitä va
otetaan samantien myös oikeita roistoja roistojen rooliin, samoin oikeat lääkärit. siirryttään kuvaamaan ahtaiden lavasteiden sijaan oikesiin koteihin jne.
Mä arvelen, että Joanna lähtee Balille, kun puhui Henrikin kanssa Mirasta ja muutenkin oli vähän random minkä takia yhtäkkiä Joannan oli pakko mainita koko Mira juttu
Eiks tätä h*mmetin Joannaa saada pois sarjasta. Puoli vuotta sitten jo kirjoitettiin, että jäi äitiyslomalle. Raskas hahmo. Tosin Susu on vielä raskaampi. Susu voisi poistua samantien. Ihme pakkomieli Danielasta.
Vierailija kirjoitti:
Eiks tätä h*mmetin Joannaa saada pois sarjasta. Puoli vuotta sitten jo kirjoitettiin, että jäi äitiyslomalle. Raskas hahmo. Tosin Susu on vielä raskaampi. Susu voisi poistua samantien. Ihme pakkomieli Danielasta.
Musta Joanna oli nytki ihan ok, kun sai tietää Mirasta. Kertoi muuten Henrikille surunsa joka oli yllättävää. Johanna jäi kylläkin äitiyslomalle 1.3.2024.
Miksi Joannaa vihataan niin paljon? Tiedoksi että on muualla suositumpi ja nuorten mielestä kunnon boss. Paitsi täällä, jossa Joanna on vihalistoilla.
4584 - Ajattelen, siis olen
4585 - Peukaloitsijan retket
4586 - Jotain mätää Taalasmaalla
4587 - Sinun filmiesi tähden
4588 - Eva työntää kostoskärryjä
Mua oksettaa tuo hiton Viola. Hokee miten Mira on itsekäs ja itse on niin täynnä omaa erinomaisuuttaan, että. Muutenkin saisi poistaa koko sarjasta, puheesta ei saa mitään selvää, kummallista honotusta ja huokailua. Yök.
Tuo Joanna on iljettävän näköinen siinä alussa, näyttelijöiden esittelyssä, kun se ällöttävästi lipuu tyrkylle siihen kameran eteen.
Inhoan myös sitä toista naispoliisia. Ei kai kukaan voisi oikeasti olla tuollainen yökötys.
Huonoksi on mennyt (tai aina ollutkin) sarja. Enpä tuota juuri enää viitsi katsoakaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Joannaa vihataan niin paljon? Tiedoksi että on muualla suositumpi ja nuorten mielestä kunnon boss. Paitsi täällä, jossa Joanna on vihalistoilla.
En tiedä. Inhosin itsekin aluksi mutta sittemmin muuttunut neutraaliksi.
Mä ajattelen, että Joanna kokee syyllisyyttä Miran jutusta ja mitä hän puhui Henrikin kanssa ja tuntuu välittävän Mirasta.
Mikä tuota Lailaa vaivaa? Ensin käskee hankkimaan tyttöystävän ja nyt on maailman loppu, kun tajusi Matiaksen olevan ihastunut Erikaan. Kummallisilla selityksillä on eri mieltä ja koittaa parittaa Erikaa Vertille. Mistä vetoa että Laila poistaa Matiaksen viestin ettei Erika näe sitä tunnustusta, jonka Matias lähetti Erikalle. Vai onko Laila itse ihastunut Erikaan ja ihan helvetin mustasukkainen ettei veljellekään saisi tulla mitään Erikan kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Jonkun muhinoinnit päätyvät taas kuvatuksi ja joku ulkopuolinen näkee pätkät? Eva saa tietää Kristianin pettäneen ja menee itse sänkyyn jonkun kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelen, että Joanna kokee syyllisyyttä Miran jutusta ja mitä hän puhui Henrikin kanssa ja tuntuu välittävän Mirasta.
Joanna taisi ihan ääneenkin sanoa, että tuntuu syyllisyyttä siitä miten kaikki päättyi ja toivoo Miralle parempia aikoja.
Evankin näyttelijä on jo 38-vuotias. Koska on kuitenkin pienikokoinen ja Eva käyttäytyy kuin parikymppinen bimbo niin vaikuttaa itseään nuoremmalta. Jos joku vaikuttaa sarjassa todella vanhalta ja raihnaiselta niin se on kyllä Lasse.
Onneksi Dahlian menneisyyttä ei pilattu. Dahlia Hänninen on tyttönimi. Ja se Pupu lelu. Dahlialle tärkeä ja selkeä, miksi myöhemmin palvelijat ovat olleet Pupuja. Suora leikkaus lapsuuteen, jossa lelu-Pupu on tuonut lapselle turvaa, kun äiti on huidellut muualla.
Vierailija kirjoitti:
4567. Enkelit ja emonit 22.4.2024 on ilmeisesti jakso jossa Nella joutuu jatkuvasti todistamaan kiusallisia tilanteita Evan ja Kristianin asunnossa. Nellaa alkaa kuumottaa...
4568. Aki taantuu barbaariksi 23.4.2024 ilmeisesti jakso jossa Aki ja Marianna "lähentyvät" kuten salkkarit termi kuuluu. Aki jää autteleen Mariannaa Mooseen tiskin taakse, kuten aikoinaan Barbaarissa.
4569. Mis sie tarviit oikein hyvää naista? 24.4.2024 jaksossa Joanna ja Henrik meinaavat jäädä kiinni Akille. Hätävalheen seurauksena Joanna päätyy myös töihin Moosen tiskin taakse, Henrikin kanssa.
4570. Möläyttäjät möläyttää 25.4.2024 Eva möläyttää Eetulle että Nella asui hetken aikaa heillä.
Vierailija kirjoitti:
Mua oksettaa tuo hiton Viola. Hokee miten Mira on itsekäs ja itse on niin täynnä omaa erinomaisuuttaan, että. Muutenkin saisi poistaa koko sarjasta, puheesta ei saa mitään selvää, kummallista honotusta ja huokailua. Yök.
Tuo Joanna on iljettävän näköinen siinä alussa, näyttelijöiden esittelyssä, kun se ällöttävästi lipuu tyrkylle siihen kameran eteen.
Inhoan myös sitä toista naispoliisia. Ei kai kukaan voisi oikeasti olla tuollainen yökötys.
Huonoksi on mennyt (tai aina ollutkin) sarja. Enpä tuota juuri enää viitsi katsoakaan.
VIOLA ON KALSEE EUKKO 😂
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuota Lailaa vaivaa? Ensin käskee hankkimaan tyttöystävän ja nyt on maailman loppu, kun tajusi Matiaksen olevan ihastunut Erikaan. Kummallisilla selityksillä on eri mieltä ja koittaa parittaa Erikaa Vertille. Mistä vetoa että Laila poistaa Matiaksen viestin ettei Erika näe sitä tunnustusta, jonka Matias lähetti Erikalle. Vai onko Laila itse ihastunut Erikaan ja ihan helvetin mustasukkainen ettei veljellekään saisi tulla mitään Erikan kanssa?
Laila on saman tyyppinen tosikko kuten Viola.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Dahlian menneisyyttä ei pilattu. Dahlia Hänninen on tyttönimi. Ja se Pupu lelu. Dahlialle tärkeä ja selkeä, miksi myöhemmin palvelijat ovat olleet Pupuja. Suora leikkaus lapsuuteen, jossa lelu-Pupu on tuonut lapselle turvaa, kun äiti on huidellut muualla.
Itse yllätyin tuosta että Dahlian ristimänimi on ollut Dahlia. Onko sitten toinen nimi kenties Orvokki? Kiva myös että saatiin vihdoin selitys sille miksi palvelijat ovat olleet nimeltään Pupuja Dahlian lapsuuden lelupupun myötä. Ihmeen hyvässä kunnossa oli pysynyt. Tuleekohan Vuokko myöhemmin ihan Pihlajakadulle/Helsinkiin asti? Magnus tulee parin viikon sisällä mukaan kuvioihin. Olisi kiva ja mielenkiintoista jos Vuokko tapaisi lapsenlapsenlapsensa sekä Gunnarin ja Aaron.
Kun katsoo vanhempia kausia niin huomaa aina näyttelijöiden vanhentumisen. Se on siinä mielessä erikoista ettei sitä huomaa samalla tavalla jos näkee ihmistä päivittäin. Noel oli joskus kunnon vauvanaama. Oli 33-vuotias sarjaan tullessa mutta oletettavasti Jarkko esittää hieman vanhempaa hahmoa?