Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Eikö tähän saada yhtäkään hyvää hahmoa Dahlian ja Vuokon lisäksi? 😖
Mä ajattelen, että me ei tulla enään Iloa näkemään tämän jaksojen jälkeen ja jää kokonaan Miralle, kun Viola on tulossa takaisin sarjaan ja olisi myös Miralle myös onnellinen saisi olla oman lapsensa kanssa
Vierailija kirjoitti:
On siellä hyviä hahmoja. Et vain itse pidä heistä muista.
Violankaan paluu mitenkään varma ole. Studiolla oli mutta omissa kuteissa. Meni sen jälkeen Emman kanssa johonkin pr-tilaisuuteen. Ehkäpä oli siellä siksi odottamassa. Sen jälkeen ei ole vihjaissutkaan mitään kuvauksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On siellä hyviä hahmoja. Et vain itse pidä heistä muista.
Tämä oli vain kärjistetty. Käsikirjoitus on täyttä kuraa niin ne muut ei voi olla hyviä. Aki oli joskus hyvä mutta ei enää.
Aloittaakohan Tukku syksyllä jo koulun? Vai onko ensikeväänä jo esiteini?
Vierailija kirjoitti:
Kurjaa, jos kerran Kalle ja Petri ovat vielä nytkin kuvattavissa jaksoissa yhä yhdessä. Nämä jaksothan esitetään vasta joskus myöhään syksyllä. Kallelle kuuluisi joku paljon Petriä tai Sampoa paljon tasokkaampi mies.
Millainen on tasokas mies? Kalle kuitenkin mokaisi senkin jutun.
Voihan Violakin lähdössä sarjasta pois kokonaan ja ainakin jäähyväiset näyttävät olevan tunteelliset ja muutenkin Violakin tarina pyörii vain Mirassa ja eikä ole ollut hirveesti mielenkiintoisia juoneja
Vierailija kirjoitti:
Aloittaakohan Tukku syksyllä jo koulun? Vai onko ensikeväänä jo esiteini?
Tukku voisi painua Sallan ja Karin kanssa pois. Ei sellaista nimeä ole olemassakaan.
Ulkolavasteen purkaminen pitäisi saada käyntiin. On hitaasti etenevät juonet.
Olin tosi pettynyt että Gunnar ei ollutkaan Tukun isä vaikka niin monin tavoin asialla leikittiin. Tosin voihan asia vieläkin sarjassa muuttua esmes Salla ja Gunnar laitetaan yhteen niin keksitään taas käänne, että nyt siellä isyystutkimuksissa olisi mokattu.
Mulla on sellainen tunne, että Gunnarin toive täyttyy syksyllä...
Oon tosi pettynyt että juonikuviot ja hahmot on surkeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurjaa, jos kerran Kalle ja Petri ovat vielä nytkin kuvattavissa jaksoissa yhä yhdessä. Nämä jaksothan esitetään vasta joskus myöhään syksyllä. Kallelle kuuluisi joku paljon Petriä tai Sampoa paljon tasokkaampi mies.
Millainen on tasokas mies? Kalle kuitenkin mokaisi senkin jutun.
Millainen on tasokas mies, varakas vai isomunainen?
Dahlia heittää Mäntsälästä ostetun markettijuuston Amandan seinään ja sitten ne kaatuu.
Anneli Mansikan paluu on kauan odotettu tapahtuma. Vie kaikki adoptiolapset turvaan huonoilta vanhemmilta.
Heidi viskaisee padan Moosen seinään ja paikka räjähtää.
Sarjan olisi pitänyt päättyä viime vuonna. Turhaa tätä samaa hömppää kuvataan.
Aaron valinnassa lienee Coopin oliiviöljyä?
Kunkahan kioskin Durum jauhot?
Aaro tuskin edes kuullut koko nimeä tai sanaa... Ukko jolla kujalla oleva perusilme.
Vierailija kirjoitti:
Aaron valinnassa lienee Coopin oliiviöljyä?
Kunkahan kioskin Durum jauhot?
Aaro tuskin edes kuullut koko nimeä tai sanaa... Ukko jolla kujalla oleva perusilme.
Aaro tuskin on tietoinen siitä että hänen kaksi veljeään ovat kuolleita.
Imdb ei voi täysin luottaa. Sinne ei merkitä läheskään kaikkea.