Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Molemmat Viola Ja Mira ovat Ilon vanhempia, mutta toinen on kantanut/synnyttänyt ja biologinen ja toinen adoptioäiti, vaikka Mira on ollut hoidossa ja eikä pystynyt olemaan Ilon elämässä siinä aikana kyllähän Violakin puhuu Ilosta myös Miran lapsena ja etenkin Nella sanoi sinä et olen ainut Ilon vanhempi
Vierailija kirjoitti:
JP olisi ollut hyvä homoseksuaali 😔
JP ylisliipatulla pukeutumisella ja niillä viiksillään toi kyllä mieleen aika typisen homon! 😁
Oisin lainannut eilisen illan kommentin, jossa puhuttiin ettei Petri ole vakkarihahmo. Sen kyllä huomaa ihan siitäkin, ettei Eskolla ole kuin keskimäärin 1-2 kuvauspäivää viikossa. Joskus vain yksi. Kaikki kuviot liittyvät todennäköisesti Kalleen. Muilla näyttelijöillä on enemmän koska hahmoilla on muitakin tarinoita.
Vierailija kirjoitti:
Surkeat suhdekäänteet ja muut hömpötykset. Ei jaksa tätä huonoa laatua. Paska mikä paska kelpaa eikä siksi muutu 😖
No sittenhän lopetat katselun. Ei se sen vaikeampaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat Viola Ja Mira ovat Ilon vanhempia, mutta toinen on kantanut/synnyttänyt ja biologinen ja toinen adoptioäiti, vaikka Mira on ollut hoidossa ja eikä pystynyt olemaan Ilon elämässä siinä aikana kyllähän Violakin puhuu Ilosta myös Miran lapsena ja etenkin Nella sanoi sinä et olen ainut Ilon vanhempi
Niinhän ne ovat, mutta minkäs teet kun keskustelijoissa on mukana myös heitä, joiden mielestä nämä eivät mene näin eivätkö samansukupuolen avioliitotkaan ole oikeita avioliittoja vaan lastenleikkiliittoja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Linda on muka edelleen ihastunut tohon junttiin?
Kuule, olen ihmetellyt samaa, jos tarkoitat Lindaa? Samaa olisi voinnut kysyä Lindan ystävä Joanna Lindalta mutta kun muistaa tämän majuri Sievisen, niin anti olla. Mutta samaa voi kysyä hienostelevalta Sallalta. Salla ehkä siksi Karin kanssa että Karia voi kyykyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien muiden naisten paitsi Cindyn kanssa sängyssä Sampo laittoi aina naiset tekemään hommat.
Ja sekin oli lähinnä todistelua, että naisetkin kiinnostaa. Sampo on aika epäaktiivinen sängyssä tai en tietenkään tiedä Kallen kanssa :D
Laittoihan Sampo Kallenkin hoitamaan hommat ainakin ensimmäisellä kerralla.
Epäuskottava tilanne, mutta oisivat voineet näyttää että esimerkiksi Sampo toivoi sitä. Oli vaan pakko vääntää siitä mahdollismman hurja kohtaus.
Vierailija kirjoitti:
Huom! Henrik on edelleen Beigessä. Ei siitä kovin kauaa ole kun Aki marmatti hämärähommista ja mainitsi että Henrik saa palkkaa kahvilasta ja Beigestä.
Mitä se sitten siellä tekee? Olisi kiva että firmaa näytetään jos se on olemassa. Ihan tyhmä että vain puhutaan tuollaisesta mutta ei edes yhtä kohtausta saada missä näkyisi jotain toimistoa. Eetun asuntoa ja muuta turhempaakin on kuvattu niin miten tuollaista ei sitten saada tehtyä? Olen täynnä näitä suhdekäänteitä. Eikös nekin tilat olleet ihan Konalan studioilla missä Cindy viimeisenä esitti firmaa Noelille ja Danielalle? Kai sinne nyt saa jonkun työhuoneen tai kokouksen tehtyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti Sampon seksuaalisuus on kohdistunut viime aikoina vain Kalleen, ei nyt varsinaisesti miehiin yleisellä tasolla.
Sampo on aina jäänyt jumittamaan. Sampo ei myöskään ole rakastanut kauhean montaa. Itse laskisin vain Pepin, Sabrinan ja Kallen. Sabrinan kanssa ei koskaan tullut suhdetta. Sampo itse on sanonut että tunsi olevansa ensimmäistä kertaa elämässään rakastunut, Sabrinaan. Anu ja Linda olivat jotenkin toissijaisia ja Cindy pelkkää kulissia. Kyllä mua hiukan kiinnostaa pystyykö Sampo unohtamaan Kallen ja rakastumaan tähän Atteen.
Tai vieläkö Sampo haluaa naista tai rakastuu naiseen jos kerran on BI? 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surkeat suhdekäänteet ja muut hömpötykset. Ei jaksa tätä huonoa laatua. Paska mikä paska kelpaa eikä siksi muutu 😖
Niin ja kaikki muutkin sanovat että katsovat vaikka miten paskaa olisi. Myös se yksi fani siinä haastattelussa 🤣
Vierailija kirjoitti:
Jodelissa ollaan innoissaan Sallan ja Evan ystävyydestä. Pakko nostaa tänne, koska tässä näkyy erot. Täällä kaikki on suunilleen jo lytätty kun muita ulkopuolisia sitten aidosti kiinnostaa tuokin juonikuvio.
Kysyin eilen tästä täällä, onko Eva Sallan uusi Cindy? Jos näin, koska on Amandan osaomistaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja kaikki muutkin sanovat että katsovat vaikka miten paskaa olisi. Myös se yksi fani siinä haastattelussa 🤣
Jokainen tekee miten omaksi parhaaksi näkee mutta en minä ainakaan katsoisi jotain jonka kokisin paskaksi!
Kajanderit, Tammiset, Sieviset, Taalasmaat ja Laitelat pitäisi häätää ulos talosta. Niin turhia minuutteja. Yhtä paljon kiinnostaa kuin Olli Oksa.
Beige on aina tehnyt koneella töitä ja tapaamiset muualla. Aina vuorotellaan, mitä käsitellään. Nyt on vaihe jossa Akin ja Henrikin elämässä on ihmissuhteet eikä niinkään mitkään bisnekset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen tekee miten omaksi parhaaksi näkee mutta en minä ainakaan katsoisi jotain jonka kokisin paskaksi!
Sarja on muuttunut paskaksi. Se on fakta. Ihan yleisesti valitettu samoista kolmiodraamoista.
Mulla semmoinen fiilis, että Ilo jää kokonaan Miralle, kun Viola tulee takaisin sarjaan syksyllä ja muutenkin eikö sarjassa yleensä nuoret lapsi näyttelijät lähde sarjasta pois, kuten Magnus, Toivo ,Ilja ja nytten Ilo ja varmaan heidän vanhempien eivät halua lapsiaa liian pitkäksi aikaa sarjaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitähän tämä on ollut viime ajat ja viime vuodet. Kuka on vuorollaan kenenkin kanssa ja kuka pettää ketäkin. Muut mahdolliset juonenkäänteet ovat hyvin harvassa ja päättyvät yhtä nopeasti kuin alkavatkin.
Kuten Beige. Odotin Camillan lähdön jälkeen koko ajan että se jatkuisi mutta ei. Sitten Aki vain lupasi Noelille etteivät vie enempää asiakkaita ja homma unohdettiin. Henrik tarjoilee Moosessa vaikka isänsäkin on jonkun firman töissä. Vielä Aki menee sinne tarjoilemaan! Dahliakin oli kaupalla sairaalaan asti joten eipä tämä mikään ihme. Kaikki laitetaan töihin kun ei uudisteta sarjaa. Pysytään samoissa vanerikomeroissa samoilla naamoilla.
Olen 100 varma, näemme vielä Akin Moosen tiskin takana Moosen paita päällä. Täysin varma. Luultavasti jaksossa jossa Aki alentuu Barbaariksi.
Vierailija kirjoitti:
Beige on aina tehnyt koneella töitä ja tapaamiset muualla. Aina vuorotellaan, mitä käsitellään. Nyt on vaihe jossa Akin ja Henrikin elämässä on ihmissuhteet eikä niinkään mitkään bisnekset.
Voihan v 🤣 Dahlialla oli sviittivaihe ja alkoi uudet remontit vaikka sekin piti valvoa loppuun 🤣
Varalahtea nähdään poliisina, mutta menee johonkin syksyn kahteen ekaan viikkoon nämä jaksot. Mainitsi myös huhtikuulta jostain poliisigaalasta. Ilmeisesti sellaista ollaan kuvattu syksyn jaksoihin? Saako rikosetsivä Kajander tai Eerikäinen kunnian olla vuoden poliisi ja tekee Aarniot? :D Jotain juhlia toki Helsingissä kuvattiin huhtikuussa. Periaatteessa voisi hyvin ollakin gaala. Hän toivoisi tägien perusteella isompaa roolia. Varalahdelle voisi tehdä roolin.
Huom! Henrik on edelleen Beigessä. Ei siitä kovin kauaa ole kun Aki marmatti hämärähommista ja mainitsi että Henrik saa palkkaa kahvilasta ja Beigestä.