Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vierailija kirjoitti:
Luulen että ihmisillä menee tietyt kommentit hermoon, koska ne kuulostaa hiukan siltä kuin puhuttaisi kaikkian suulla. Kaikki pitävät Sagasta, Pipsasta jne. Kaikki vihaavat Laiteloita, Kajandereita, Honkasia, Tammisia, Juttaa, Ismoa, Joannaa jne. Tulee väkisinkin sellainen tunne, että on paska ihminen kun pitää jostain sellaisista hahmoista, kun monesti mällätään että on vielä tyhmiä, jotka sarjaa jaksaa katsoa. Ei sekään tunnu kovin kivalta.
Joo, ja sitten nahkahameiden pitäjät haukutaana
Vierailija kirjoitti:
Magnus oli taapero kun Nella oli raskaana. Siinä mielessä en näe mahdollisuutta kuin Magnuksen olevan maksimissaan teini-ikäinen. Tosin voisi mun puolesta olla joku 10-12-vuotias. Dahlia opettamassa pikkumiehelle tapoja :D
Joo o. Kuules nyt Magnus Mustavaara ole hiljaa 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että ihmisillä menee tietyt kommentit hermoon, koska ne kuulostaa hiukan siltä kuin puhuttaisi kaikkian suulla. Kaikki pitävät Sagasta, Pipsasta jne. Kaikki vihaavat Laiteloita, Kajandereita, Honkasia, Tammisia, Juttaa, Ismoa, Joannaa jne. Tulee väkisinkin sellainen tunne, että on paska ihminen kun pitää jostain sellaisista hahmoista, kun monesti mällätään että on vielä tyhmiä, jotka sarjaa jaksaa katsoa. Ei sekään tunnu kovin kivalta.
Joo, ja sitten nahkahameiden pitäjät haukutaana
Tekstin välityksellä on niin vaikea tulkita millä äänensävyllä kukakin juttunsa kirjoittaa. Jodelissa huomannut samaa, että Sallasta puhutaan unelmien naisena ja ulkonäön ihanuudesta sillä tavalla, että se kuulostaa vidduilulta, eikä sellaiselta aidolta kommentilta.
En pidä nahkavaatteista tai feikkinahkavaatteista, enkä ikinä itse sellaista käyttäisi, mutta jopa eduskunnassa on naiskansanedustajilla ollut tällaisia vaatteita päällä.
Jos Viola olisi yksinään lähdössä sarjasta jakson nimikään olisi eri, mutta Miola=viitateen yleensä Miran ja Violan rakkausuhteeseen
Mun mielestä lähinnä Sallan nahkahame näyttää siltä, että tuntuu varmaan ahdistavalta päällä. Mulla ainakin isompi kokoisena olisi epämukava olo. Sen sijaan Salla on näyttänyt todella kivalta eilisessä ja tämän päivän jaksossa. Se liila ja vihreät paita sopii hyvin Sallalle. Ja musta farkut taisi olla jalassa. Liian hienostotyyli ei pue kaikkia muutenkaan.
Kyllä ilmeisesti Jiri palaa sarjaan. Jos ei Mikon esittämänä niin jonkun toisen esittämänä sitten. Ps. Mikko sanoi ainakin 2022 ettei näe palaavansa nyt mutta ei voi koskaan sanoa ei koskaan sille, etteikö voisi palata.
Vieläkö tuo Aaro jaksaa motkottaa Kallelle Dahlian perään? Hyvä mies itse mokasi tilanteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä Jirikin sitten piipahtaa vähintään. En ole huomannut että Mikolla olisi kauheasti ollut mitään muita töitä. Somea toki mutta ei taida siitä rakkausohjelmastakaan tulla uutta kautta?
Eikös tämä pariskunta Mikko ja Sara tiennannut , ja tienaa edelleen HUIMIA SUMMIA SOMESSA ?
Mitä ne Sarankin vuositulot olivat...jotain yli 100 000 € ...?
Rakensivat hulppean omakotitalon ym ym ym.. Eikä Sara ole kai (?) tehnyt mitään muuta työtä ?
Tuo ei kuulu meille mitenkään! Huolehditaan omista raha-asioista!
Antakaa vielä Venla Savikujalle töitä niin saadaan Heidi, Marinanna, Jiri ja Joonatan draamaa!
Sanna Sepponen haluaa palata! Soittoa sinne suuntaan niin saadaan Amandaan kokki.
Vierailija kirjoitti:
Antakaa vielä Venla Savikujalle töitä niin saadaan Heidi, Marinanna, Jiri ja Joonatan draamaa!
Mulla on semmonen fiilis, että tätä porukkaa ei enää saada kasaan samaan muotoonsa. Paljon puhuttiin että Jirin ja Pepin näyttelijöillä meni välit Joonatanin ja Heidin näyttelijöihin. Senpä takia olen jopa hieman yllättynyt jos Jiri palaa ja kuinka paljon Jirillä olisi kohtauksia Joonatanin kanssa. Tiedän että aikaa kuluu ja sovintokin on voitu tehdä ja olla vähintään puheväleissä. Oishan se muuten kiusallista olla samassa työpaikassa jos mitään välejä ei olisi.
Vierailija kirjoitti:
Sieltähän se Magnus taitaa tulla. Teininä vai aikuisena on asia erikseen.
4576 - Yksi näistä yksinäisistä
4577 - Mööpeliin mä kaipaan niin
4578 - Magnus opus
4579 - Käyn stagen laitaa, minä ilman paitaa
4580 - Ei estä kukaan, kun vatkaa teen
4581 - Matiaksella menee shoe kurkkuun
4582 - Erikalle tehdään popotomia
4583 - Riviin järjesty!
Tämä oli niin selvä kun Gunnarin puhelu oli Magnukselle. En usko että kysymyksessä on Lailan ja Matiaksen ikäluokkaa vaan pikemminkin Henrikin. Gunnar ei puhunut Magnukselle kuin 13-15 vuotiaalle. Todennäköisesti Magnus Muutta asumaan Gunnarin ja Dahlian luokse mutta minne, tuskin nyt Amandaan.
Matiaksen Shoe ja Erikan popotomia liittyy ilmeisesti jotenkin kenkiin.
Muuten, enkeleitä ja emonia liittyi taatusti Nellaa ja Evaan.... Ja Kristianiin.
Vierailija kirjoitti:
Sanna Sepponen haluaa palata! Soittoa sinne suuntaan niin saadaan Amandaan kokki.
Susanna Snellmaniin pitäisi ottaa yhteyttä että tarvitaan hallitus koolle ja Noel pois yhtiöstä.
Kumpi on limaisempi, Alex vai Atte?
Musta Alex oli limaisempi mutta tavallaan homompi. Siis silleen top homo. Atte on jotenkin babyface ja jotenkin bottom. Aika hylje.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on semmonen fiilis, että tätä porukkaa ei enää saada kasaan samaan muotoonsa. Paljon puhuttiin että Jirin ja Pepin näyttelijöillä meni välit Joonatanin ja Heidin näyttelijöihin. Senpä takia olen jopa hieman yllättynyt jos Jiri palaa ja kuinka paljon Jirillä olisi kohtauksia Joonatanin kanssa. Tiedän että aikaa kuluu ja sovintokin on voitu tehdä ja olla vähintään puheväleissä. Oishan se muuten kiusallista olla samassa työpaikassa jos mitään välejä ei olisi.
No tuo on heidän välinen asia, että huolehditaan vaan omista ihmissuhteista.
4575. 3.5.2024
Ei ole jakson nimeä. Miksi, mitä peitellään?
Kannattaa myös vinkata, että voi ottaa näyttelijä itsekin yhteyttä. Esimerkiksi Kallen paluu tapahtui näin.
4580. Ei estä kukaan, kun vatkaa teen 10.5.2024
Ei puhuta matkasta vaan teestä.
Oon edelleen varma, että tämä mies oli oikeasti deitti joka Kallen piti tavata. Oli somessa paremmilla kuvilla ja tartutti klamydian. Toki koskaan ei voinut mitenkään selvittää kummalla se oli ensin. Ilmeisesti Kalle ja Tero olivat oireettomia kummatkin.