Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Surkeaa laatua pitää arvostella. Ei kukaan jaksa vuosikaupalla Noelin juonia tai ulkolavasteen käyttöä.
Ei sitten kannata julkisuudessa kertoa elämästään jos se ei muille kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Mihin se Akin ja Henrikin firma unohtui? Se, millä kaapattiin asiskkaita Noelilta? En muista edes firman nimeä.😂
Älä huoli. Käsikirjoittajatkaan eivät enää muista firman nimeä saati sitä, että se olisi joskus ollut olemassa.
Atte on yhtä limainen kuin Alex. 🤮
Jaanan näyttelijää saa kiusata mutta Nellan ei. Asia selvä.
Henrik sanoi Iloa pikku herraksi. Ihme kun Viola ei vetänyt hernettä nenään. Ilohan piti kasvattaa sukupuolivapaasti. Mutta käsikirjoittajat unohtivat senkin.
Sieltähän se Magnus taitaa tulla. Teininä vai aikuisena on asia erikseen.
4576 - Yksi näistä yksinäisistä
4577 - Mööpeliin mä kaipaan niin
4578 - Magnus opus
4579 - Käyn stagen laitaa, minä ilman paitaa
4580 - Ei estä kukaan, kun vatkaa teen
4581 - Matiaksella menee shoe kurkkuun
4582 - Erikalle tehdään popotomia
4583 - Riviin järjesty!
Kaikki homot pitää esittää limaisina ja seksihulluina. Tää mitään tasa-arvoa ole. 🤢
Onkohan se uusi teini sitten Magnuksen tyttöystävä?
Ehkäpä Jirikin sitten piipahtaa vähintään. En ole huomannut että Mikolla olisi kauheasti ollut mitään muita töitä. Somea toki mutta ei taida siitä rakkausohjelmastakaan tulla uutta kautta?
En mitään kommentoinut Emmaan liittyen, mutta itse ajattelin että ehkä meinattiin ettei voida tietää Emman miesasioista. Vaikka ohjelmassa olikin ja haastatteluissa sanonut asioita, mutta ei sillä tavalla jaa mitään suhdeasioita tai deittailua someensa. Kuka sitä tietää onko muutamassa kuukaudessa tapahtunut jotain. Siihen asti toki sinkku ulospäin kunnes itse jossain avautuu mahdollisista suhteistaan.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä Jirikin sitten piipahtaa vähintään. En ole huomannut että Mikolla olisi kauheasti ollut mitään muita töitä. Somea toki mutta ei taida siitä rakkausohjelmastakaan tulla uutta kautta?
Jirin nimi on näkynyt yhdessä Elmerin livessä studiolla ennen jo näitä Magnus juttuja sarjassa. Magnuksen isänä voisi olla jopa realistista käydä kääntymässä. Valitettavasti Monicaan en usko koska Irina keskittyy muuhun. Esim. nytkin tehnyt sitä Koskisen uutta kautta.
Vierailija kirjoitti:
Ei aio naamaansa näyttää sarjassa, sanonut itse. Usko nyt jo. Somemainoksilla tienaa tuhansia euroja, ei tarvitse raataa päivittäin perze hiessä.
Vierailija kirjoitti:
En mitään kommentoinut Emmaan liittyen, mutta itse ajattelin että ehkä meinattiin ettei voida tietää Emman miesasioista. Vaikka ohjelmassa olikin ja haastatteluissa sanonut asioita, mutta ei sillä tavalla jaa mitään suhdeasioita tai deittailua someensa. Kuka sitä tietää onko muutamassa kuukaudessa tapahtunut jotain. Siihen asti toki sinkku ulospäin kunnes itse jossain avautuu mahdollisista suhteistaan.
On todella törkeää että tuosta suututtiin. Harmitonta siihen nähden, miten Jaanan näyttelijän elämää on täällä avattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aio naamaansa näyttää sarjassa, sanonut itse. Usko nyt jo. Somemainoksilla tienaa tuhansia euroja, ei tarvitse raataa päivittäin perze hiessä.
Koska Mikko on näin sanonut? Irina on sanonut että ei ole pitänyt keltaisen lehdistön Salkkarit-tähteydestä.
Vierailija kirjoitti:
Merja voisi jäädä pysyvämmin, mutta tuskin. Välillä mietin itsekin miksi roikun tämän sarjan parissa edelleen. Nyt vielä poistui viimeisen hyvän kauden jaksot Katsomosta. Nopeasti on aika siitäkin mennyt. Riittäisi kun olisi sen kevään tasoista niin en valittaisi. Yleinen suhtautuminen tuntuu olevan sitä luokkaa että katson vaikka miten paskaa olisi. Se yhden fanin haastattelukin osoitti sen.
Ois tärkee huomata että meitä katsojia on tosi paljon erilaisia. Sinulla on oma mielipide, minulla on omani ja niin edespäin. Ei kuitenkaan yleistetä liikoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merja voisi jäädä pysyvämmin, mutta tuskin. Välillä mietin itsekin miksi roikun tämän sarjan parissa edelleen. Nyt vielä poistui viimeisen hyvän kauden jaksot Katsomosta. Nopeasti on aika siitäkin mennyt. Riittäisi kun olisi sen kevään tasoista niin en valittaisi. Yleinen suhtautuminen tuntuu olevan sitä luokkaa että katson vaikka miten paskaa olisi. Se yhden fanin haastattelukin osoitti sen.
Ois tärkee huomata että meitä katsojia on tosi paljon erilaisia. Sinulla on oma mielipide, minulla on omani ja niin edespäin. Ei kuitenkaan yleistetä liikoja.
Yleisellä tasolla sarjaa on alettu kritisoida entistä enemmän että juonet laahaa paikoillaan. Samaa Ismo, Jutta, Lasse kolmiodraamaa yms.
Jiri voi tulla sarjaan, mennä elämänsä rakkauden, Evan kanssa uudelleen yhteen, naimisiin ja ulkomaille.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki homot pitää esittää limaisina ja seksihulluina. Tää mitään tasa-arvoa ole. 🤢
Musta Elias, Lari, Petri tai Kalle ei ole olleet limaisia. Sampossa ja Alexissa oli jotain sellaista. Eikä välttämättä Atessakaan.
Minä en ole arvostellut ketään. Sanoin vain että turha noista kehuista loukkaantua