Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miksi Ismo ei voi hyväksyä Petriä. Joo, Petri on alkoholisti mutta niin on Kallekin. Sentään Kalle on ollut yli kaksi vuotta kuivilla. Se on todella pitkä aika. Mielestäni olisi korkea aika antaa hyväksyntä. Toisaalta se vain korostaa syitä, miksi Kallen kannattaa pitää Ismoon etäisyyttä. Kalle edelleen on myrtsinä isänsä suuntaan.
Joko Ismo on vääntänyt naaman alamutruun ja päätään keikuttaen todennut vaikka "Petri ja Petri. Samposta Kalle olisi saannut kunnon miehen" 😁
Ei kai Ismo nyt enää tyrkytä Sampoa Kallelle, kun tietää Sampon huijanneen Kallelta ison summan rahaa ja aiheuttaneen Kallen retkahtamisen. Tämän lisäksi Ismo myös pitää Sampoa syyllisenä hänen ja Kallen välirikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naira Laitelan Kallea niin että jyystää jytkyttää. Sitä se on, elämä Pihlajakadulla.
Sen takia kiinnostavaa että Kalle jää muutamaksi kuukaudeksi yksin ja rakas huitelee maailmalla :D
Ääh. Ei Kalle ole sitä aikaa tulppa perseessä vaan naira jytkyttää Sampon kanssa 🤭😁
Ahdistaa vähän, koska oon ihan varma että ne vääntää tähän jonkun puhelinseksikohtauksen johonkin väliin. Kiinnostavaa kuitenkin nähdä otetaanko aikaerot huomioon. Olikohan se seitsemän tuntia jäljessä. Voi olla hankala sovittaa kun kummallakin on töitäkin.
Henrikille ja Kristianille hieman tanssimusaa. Taas yksi Suomen lahja maailmalle.
Eihän Kalle varmaan ois siitä kihlauksestakaan mitään sanonut Sampolle, mutta Sampo näki sen sormuksen kun Kalle jotain heilutti käsiään. Selvästi oli kiusaantunut ja nolostunut tilanteesta. Ei ehkä olisi uskaltanut kertoa?
Vierailija kirjoitti:
Eihän Kalle varmaan ois siitä kihlauksestakaan mitään sanonut Sampolle, mutta Sampo näki sen sormuksen kun Kalle jotain heilutti käsiään. Selvästi oli kiusaantunut ja nolostunut tilanteesta. Ei ehkä olisi uskaltanut kertoa?
Tämä on musta jotenkin omituista koska Kallen ja Sampon avioero ei mielestäni ole vielä selvä, eikä se voisi olla edes ajallisesti. Eikä mitenkään ole mainittu että niiden ero olisi astunut voimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on musta jotenkin omituista koska Kallen ja Sampon avioero ei mielestäni ole vielä selvä, eikä se voisi olla edes ajallisesti. Eikä mitenkään ole mainittu että niiden ero olisi astunut voimaan.
En mäkään usko, että avioero on astunut voimaan. Yleensä näistä mainitaan erikseen.
Sallan mustasukkaisuus nostaa päätään Salkkareissa, ja Eva vaan pahentaa tilannetta omilla muisteloillaan Karin ja Lindan saunasessioista. Salla virittääkin Linda-loukun.
Veikkaan, että Salla laittaa viestin Karin puhelimesta Lindalle, että nähtäisikö saunalla. Voi olla että onnistuu laittamaan samanlaisen viestin Lindan puhelimesta Karille ja sitten itse piiloutuu jotenkin saunalle ja odottaa että hiirenloukku laukeaa. Laukeaahan se, mutta Sallan omille näpeille.
Voi olla, että päätösjakso on kuvattu kun ensi viikolla on pääsiäisloma. Usein osunut suunilleen tähän ajankohtaan. Tavallaan uudella energialla uuteen kauteen tv tahdin mukaan jaksoissa.
Ihan mielenkiintoista kuinka erilaisia näkemyksiä palstalaisilla on seksuaalisuudesta. Jonkun mielestä Sampo on täysi homo vaikka on biseksuaali. Jonkun toisen mielestä voi olla hetero vaikka kävisi painamassa sivussa miehiä. Voisiko Kallekin olla homo jos alkaisi harrastamaan seksiä naisten kanssa? Itse asiassa jotkut homot väittää, että paremman puutteessa sekin menee. Onko sekään sitten homoseksuaalisuutta vai puhtaasti biseksuaalisuutta. Jokainen saa määritellä seksuaalisuutensa itse tai olla määrittelemättä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiintoista kuinka erilaisia näkemyksiä palstalaisilla on seksuaalisuudesta. Jonkun mielestä Sampo on täysi homo vaikka on biseksuaali. Jonkun toisen mielestä voi olla hetero vaikka kävisi painamassa sivussa miehiä. Voisiko Kallekin olla homo jos alkaisi harrastamaan seksiä naisten kanssa? Itse asiassa jotkut homot väittää, että paremman puutteessa sekin menee. Onko sekään sitten homoseksuaalisuutta vai puhtaasti biseksuaalisuutta. Jokainen saa määritellä seksuaalisuutensa itse tai olla määrittelemättä sitä.
Voimakkaasti päihtyneinä tai bilehuumeissa on tämmösiä hairahduksia sattunut. Tavallaan se voisi olla kiinnostava aihe sarjassa. Miten kaksi heteroa reagoisi, vaikenisi iäksi? Tai Kalle sekoilisi itselleen lapsen. Lohtu ku lohtu.
Vierailija kirjoitti:
Tärkein sääntö näissä kuitenkin on, että itse haluaa tehdä sitä mitä tekee, kukaan ei pakota mihinkään, eikä itse pakota ketään mihinkään eli touhuihin on molemminpuolinen suostumus ja yhteisymmärryksessä hommat tapahtuu. Kaikki muu on sitten vasta tämän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen viehättynyt vain miehistä, enkä voisi kuvitella meneväni naisen kanssa sänkyyn. Se sukupuoli tai sukupuolet joihin kokee vetoa määrittelee sen. Niin yksinkertaista. Sampo on bi, kun tämän ihan sanonut. Tuskin olisi muuten jahdannut Peppiä ja mitä tapahtuikin aikoinaan. Violan seksuaalisuus vaikuttaa epäselvältä kun pitää itseään lesbona, mutta oliko suhteet Benjaminiin ja Severiin sitten kulissia? Mielestäni vaikutti nauttivan niistä ennen Miraa. Larikin meni sänkyyn Sannin kanssa joten sekin on hämmentävä juttu. Toisaalta oli yhdessä Iidan kanssa, mutta on se omituista jos kaapista tulon jälkeenkin vielä ja pitäisi itseään silti homona. Ehkä kuitenkin bissejä kaikki nämä?
Mun mielestä Lari oli Iidan kanssa vaan, koska peittele homouttaa. Vähän kuten Kalle oli sen Kristiinan kanssa. Silleen kuitenkin hassua, että Kallellakin oli aktiivinen seksielämä Kristiinan kanssa. No, ehkä se meni jotenkin nuoruuden piikkiin kun hormonit jylläsi niin oli helpompi feikata. Aikuisena ei enää kyennyt Katariinan kanssa sänkyyn.
Ja tosiaan Viola tuntui olevan ihastunut Severiin ja Benjaminiin. Muistaakseni Violan kohdalla epäiltiin bi aluksi, mutta yhtäkkiä vai pelkkä lesbo. En muista määriteltiinkö Miran suuntausta koskaan mutta Miralla oli kulissisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Lari oli Iidan kanssa vaan, koska peittele homouttaa. Vähän kuten Kalle oli sen Kristiinan kanssa. Silleen kuitenkin hassua, että Kallellakin oli aktiivinen seksielämä Kristiinan kanssa. No, ehkä se meni jotenkin nuoruuden piikkiin kun hormonit jylläsi niin oli helpompi feikata. Aikuisena ei enää kyennyt Katariinan kanssa sänkyyn.
Se oli ihan selkeä juttu. Kallekin oli Kristiinan kanssa vain koska halusi peitellä homouttaan. Oli ne nakut rantaleijonat ja Sakun alastonkuva tyynyn alla.
Ne jotka ovat jo katsoneet tulevan viikon jaksot, niin, käviks tässä nyt niin että se Mikin saama 100,000e tuli ja meni ja siitä ei enää mitään mainintaa Kajanderin elämässä?
4552. Puhelinlakanat laulaa 27.3.2024
Onks tämä nyt sitten Kolumbiaan lähtevän Petrin ja Kallen "puhelinseksiä" vai liittyykö Juttaan ja Lasseen?
Mun mielestä Sampo on "täyshomo" koska ei ole tämän kuvion jälkeen ollut minkäänlaisessa seksuaalisessa kanssakäymisessä naispuolisen kanssa eikä muutenkaan katso naisia enää sillä silmällä. Tämä biseksuaalin kautta homohahmoksi on ihan pelleilyä. Eikö tälle Sampolle keksitty muuta vai eikö Kallen hahmolle haluttu tuoda sarjaan omaa random homoa?
Uskotteko, että Eetu lopulta onkin väkivaltainen tai jonkinlainen narsistinen henkilö. Eetun ja Kristianin aikaisempi kina ja lyönti oli selvää ärsytystä ja Lassen varoitukset tehty siihen nähden liian oudoiksi, mutta tietyllä tavalla tuntuu, että Eetusta paljastuu hämärämpi puoli. Tai ehkä pitää kohta Nellaa entisenä vaimonaan Emiliana.