Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Salatut elämät -spekulointiketju

Vierailija
16.11.2023 |

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59562)

Vierailija
8721/59562 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linda suuteli enemmän tai vähemmän päihtyneenä Noelia kun taisi kaivata seuraa, mutta Noel torjui Lindan. Sinällään yllättävää tämäkin, että Noel torjui jonkun naisen lähentelyt.

Vierailija
8722/59562 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ismon äitikin voisi yhtäkkiä olla taas elossa.

Maire tulisi takaisin ja paljastuisi olevan sen rakentama kumirobontti 🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8723/59562 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkis tarvitsee ylennyksen! 

Vierailija
8724/59562 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ismon äitikin voisi yhtäkkiä olla taas elossa.

Maire tulisi takaisin ja paljastuisi olevan sen rakentama kumirobontti 🤣

Siis Kalervo 🤣

Vierailija
8725/59562 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kikkis tarvitsee ylennyksen! 

Sairaala oikean kuvauspaikan

Vierailija
8726/59562 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen lämmöllä, miten lopputeksteissä luki Saga Korkiakoski. Nyt Dahlia voisi soittaa Sagalle ja yhteystiedoissa lukee nimi.

Vierailija
8727/59562 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dahlia tarvitsee kartanonsa takaisin. Se on mainittu sarjassa joten turha sitä on kierrellä ja pitkitellä sviitillä.

Vierailija
8728/59562 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasse ja Ismo voisivat aloittaa vihdoin yhteisen kuntokuurin ja laihdutuksen. Lassen viskit ja hirvipaistit ja Ismon makkarat ja pullat takavarikoidaan.

Vierailija
8729/59562 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukan näyttelijä on muuten Inkeriä vuoden nuorempi ja Jarmoa vuoden vanhempi. Itsessään Jukka on kylläkin yllättävän nuorekas. Hassua ajatella jos vertaa Jukkaa ja Seppoa vuonna 1999.

Vierailija
8730/59562 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maija Rissanen (Piritta Salonius) olisi sopinut paremmin Sannin äidiksi kuin valekuoleman tehnyt LisKristiina.

Vierailija
8731/59562 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jukan näyttelijä on muuten Inkeriä vuoden nuorempi ja Jarmoa vuoden vanhempi. Itsessään Jukka on kylläkin yllättävän nuorekas. Hassua ajatella jos vertaa Jukkaa ja Seppoa vuonna 1999.

Ei ajattelisi että on näin saman ikäisiä. Seppokin vaikutti reilusti vanhemmalta kuin Jukka. Jaana Saarinenkin melkein 70.

Vierailija
8732/59562 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasse ja Ismo voisivat aloittaa vihdoin yhteisen kuntokuurin ja laihdutuksen. Lassen viskit ja hirvipaistit ja Ismon makkarat ja pullat takavarikoidaan.

Olenko ainoa joka ei jaksa innostua enää mistään näiden kohdalla? Olen loputtoman kyllästynyt Ismoon ja Lasseen!

Vierailija
8733/59562 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin oon mikään uniikki päivänkakkara, mutta kyllä mua kiinnostaa yllättävän monen hahmon tarina jos niissä on jotain hauskaa tai hyvin kirjoitettua. Suosikkihahmoja ei ole vaan menen enemmän sen mukaan mikä kiinnostaa. Susu ei kiinnosta mutta jos Susulla tulee kiinnostava osuus Noelin kostossa, niin varmuudella olen innokkaasti katsomassa. Lisäksi kaikilla on eri kiinnostuksen kohteet ja tottumukset. Ei pidä omaa ajatusta pitää yleisenä linjana.

Vierailija
8734/59562 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismo ja Lasse samassa sängyssä on varmaan ensi viikolla. Veikkaisin, kun Joonatan sai lähtöpassit Laitelalta. Lasse sanoi että mahtuu kun Nella meni Eetulle, mutta kenties palaa pian. Ismo tunkee itsensä Lassen viereen kun muuten ei mahdu? Joonatan jäi sohvalle, jossa ilmeisesti Ismo bunkkaa normaalisti.

Vierailija
8735/59562 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa että on ollut huojentavaa, kun Ismo ei jatkuvasti jankkaa Petristä tai Kallen asioista. Onkohan Kallella isäänsä ikävä? Pahoin pelkään että viimeistään Lasse ja Jutta kuvion selvitessä Ismo väkisin änkeää kotiinsa.

Vierailija
8736/59562 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin oon mikään uniikki päivänkakkara, mutta kyllä mua kiinnostaa yllättävän monen hahmon tarina jos niissä on jotain hauskaa tai hyvin kirjoitettua. Suosikkihahmoja ei ole vaan menen enemmän sen mukaan mikä kiinnostaa. Susu ei kiinnosta mutta jos Susulla tulee kiinnostava osuus Noelin kostossa, niin varmuudella olen innokkaasti katsomassa. Lisäksi kaikilla on eri kiinnostuksen kohteet ja tottumukset. Ei pidä omaa ajatusta pitää yleisenä linjana.

Itse toivoisin että Noelille kostaisi mielummin Aki ja Camilla kuin Susu ainakaan yksinään. Saga, Dahlia, Tamara ja Elina olisi myös hyviä vaihtoehtoja. Tamata ei tykännyt että kuva tytöistä oli telkkarissa.

Vierailija
8737/59562 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Miki kyseli Matiakselta hakkeroinnista (Ainon pilvipalvelu), mikseivät samalla voisi hakkeroitua Noelin pilveen ja poistaa sieltä se Noelin nauhoittama Mikin tunnustus Matiaksen ampumisesta? Silloin Noelilla ei olisi enää mitään, millä kiristää Mikiä, Susua ja Matiasta.

Vierailija
8738/59562 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Henrik etsii nyt jotain Tinder-seuraa, vaikka vielä jokin aika sitten sitten Henu sai suostuteltua Akin mukaan suunnitelmaansa saada Daniela itselleen Noelilta. Aki lupasi auttaa. Mikä pointti siinä keslustelussa oli, kun sen jälkeen koko asia unohdettiin? Suunnitelmaan ei sen koommin palattu.

Vierailija
8739/59562 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse toivoisin että Noelille kostaisi mielummin Aki ja Camilla kuin Susu ainakaan yksinään. Saga, Dahlia, Tamara ja Elina olisi myös hyviä vaihtoehtoja. Tamata ei tykännyt että kuva tytöistä oli telkkarissa.

Minä toivoisin, että Aki, Dahlia, Susu, Kari, Gunnar, Henu, Matias ja Aino yhdistäisivät voimansa johonkin masterplaniin. Heillä kaikilla on syynsä kostaa Noelille. Camilla, Elina ja Tamara eivät ole sarjassa ja tuskin osallistuvat kostoon. Sen sijaan Seppo voisi piipahtaa ja lyöttäytyä mukaan. Hänhän lupasi löylyttää Noelin, jos satuttaa Elinaa.

Jännä, että Joannakin vaan unohti kaikki Noel-epäilyt, kun Aki ei löytänut sitä maskia Noelin auton takakontista. Elinan yliajon tutkintakin vain lopetettiin.

Vierailija
8740/59562 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun Systemaattinen Alapeukuttajakin herännyt uuteen päivään! 

Ketju on lukittu.