Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salatut elämät -spekulointiketju

Vierailija
16.11.2023 |

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59562)

Vierailija
6541/59562 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi voitu mielummin näyttää niitä tanssivideoiden kuvaamisia sen sijaan, että vaan tuijotellaan luuria ja kommentoidaan videoita somessa. Olisi ollut kiva nähdä onko esim. Ollilla rytmi veressä.

Vierailija
6542/59562 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin se Roomeo oli tulossa takas?

Sitten kun duunit Ylellä loppuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6543/59562 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan kyllä, että Noel jäisi kiinni, mutta käntöpuolena: olisi iso menetys sarjalle, jos hahmo poistuisi. Jarkko Miettinen on niin hyvä näyttelemään, että jättäisi ison aukon. Siksi ehkä toivoisin, että Noel saisi rangaistuksen jollain muulla tavalla kuin tuomitsemalla vankilaan. 

Vierailija
6544/59562 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeastaan kyllä samaa mieltä Ismon kanssa. Kalle ansaitsisi ihan jonkun muun miehen Sampon ja Petrin sijasta. Minäkin olen kyllästynyt molempiin.

Vierailija
6545/59562 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaron valinnan logo on kyllä aika hirveä. 

Vierailija
6546/59562 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Salkkareissa kaupan työntekijöillä on pakko olla juuri essu? Eikö voisi olla ihan normaalit työvaatteet, housut ja paita, jossa kaupan värit ja logo? Ei muista nähneeni s- ja k-kaupoissakaan essullisia työntekijöitä, paitsi ehkä kala- ja lihatiskillä.

Vierailija
6547/59562 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutta on sairaalalla jakamassa naisellista voimaantumista ja paljastelemassa tissejä. Liian kiireinen siis näkyäkseen jaksoissa. Eva ottanut jo oppia vastaan kun rintaliivit näkyvät niin selkeästi.

Vierailija
6548/59562 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaron Valintaan voisi tulla mudikas smoothie-piste, josta asiakkaat saisivat mukaansa juuri koneella surautettua juomaa omavalintaisista aineksista.

Vierailija
6549/59562 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutta on sairaalalla jakamassa naisellista voimaantumista ja paljastelemassa tissejä. Liian kiireinen siis näkyäkseen jaksoissa. Eva ottanut jo oppia vastaan kun rintaliivit näkyvät niin selkeästi.

Itse en ole edes huomannut. Joillakin taitaa pyöriä mielessä aina vain seksi sarjaa katsoessa?

Vierailija
6550/59562 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dahlia on rautaa. Joillakin sitä vaan on enemmän karismaa kuin muilla. Dahlia best.

Vierailija
6551/59562 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaron kaupan logo olisi voinut olla:

AA RO N   VA LIN TA

2024

Vierailija
6552/59562 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kari ja Salla olivat Amandassa (Kari söi aluspaitasillaan aamupalaa?), mutta Gunnar oli sviitissä ilman Tukkua. Kuka sitä hoitikaan? Vai ehtikö Kari käydä jossain välissä jo hakemassa Tukun?

Vierailija
6553/59562 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikseihän kukaan perustellut Aarolle puotipuksuilun hyvänä puolena sitä, että saisi viettää kaupalla laatuaikaa tyttärentyttärensä Violan kanssa.

Vierailija
6554/59562 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muutoksia kaupalla oli tehty logon lisäksi? Tiskin takana olevat paljaat leivät oli ainakin hävinneet ja nyt paistotuotteet oli paperipusseissa. Ja ne juuttisäkit oli kai kadonneet.

Vierailija
6555/59562 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen oikeastaan kyllä samaa mieltä Ismon kanssa. Kalle ansaitsisi ihan jonkun muun miehen Sampon ja Petrin sijasta. Minäkin olen kyllästynyt molempiin.

Ehkä vielä selviää, että Ismo on pitänyt salaa yhteyttä Lariin ja kertonut kuulumisia.

Vierailija
6556/59562 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lari

Vierailija
6557/59562 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vielä selviää, että Ismo on pitänyt salaa yhteyttä Lariin ja kertonut kuulumisia.

No oliskin, mutta tuskinpa :(

Sen kohtauksen, jossa Ismo paasasi Kallen löytävän hetkenä minä hyvänsä jonkun uuden paremman miehen, tarkoituksena oli vain luoda kontrastia sille, että seuraavassa kohtauksessa Kalle olikin jo Petrin luona suuteloimassa.

Sama juttu oli toisessakin kuviossa. Ensin Lasse hykerteli sohvalla julistaen, ettei hänen ja Joannan suhde ole todellakaan vielä päättynyt, ja sen perään Joanna laukoo Lindalle, ettei tunne enää yhtään mitään Lasse kohtaan.

Vierailija
6558/59562 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Monikan ja Emman eilisessä livessä mitään kiinnostavaa? Kannattaako katsoa tallennetta?

Vierailija
6559/59562 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Henrik istui Moosessa välillä siellä tiskin toisella puolella ihan kuin olisi työntekijä. 

No kun 100 varmaan Henrik on käsittämättömästi Moosen myyjä kuten myös Kristian 🤣

Vierailija
6560/59562 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi Sampon vaatteet on ihan kamalia tyyliltään! 

Ketju on lukittu.