Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vierailija kirjoitti:
Kuvitelkaa jos Ismo rakastuisikin mieheen, alkais vegaaniksi ja liittyisi elokapinaan 😩
Niin, rakastuihan Lassekin Juttaan joka on alunperin mies ja lsmokin oli Juttaan rakastunut.
Vierailija kirjoitti:
PUUTTAANE PUUTTAANE PUUTTAANE
Onko nyt hyvä, kun pääsit sanomaan asiasta? Mulla tuli totaalinen stoppi viimeistään tähän. Mulla palstailu on ollut mukava harrastus ja ollut todella antoisaa keskustella teidän muiden kanssa. Mulla on enemmän mieli maassa ja joskus ihan kunnolla paha mieli, että ne hiipii yöllä omiin ajatuksiin. Ei harrastuksen kuulu olla kauheeta ja negatiivista. En saa tästä enää mitään iloa, kuin olen usein ilkunnan kohteena palstalla.
Mua ainakin kiinnostaa juonipaljastukset, koska olen mielenkiinnolla odotellut uuden mieshahmon saapumista. Mihin ammattiin kirjoitetaan ja kenelle luodaan samalla kontakteja hahmoon. Joka viikko saa 'jännittää' olisiko tällä viikolla jotakin uutta luvassa. Linda jatkaa ensi viikolla Luukon kuoleman tutkintaa. Jos poliisiksi tulisi niin ehkäpä miestä nähtäisi pian ensikertaa ruudussa. Kenties Maikkarikin tekee heti juttua siitä.
Tuo Iisan näyttelijä on 58v, mutta hahmona saattaa pyöristyä 60v. Voisi helposti olla teinin mutta myös ihan nelikymppisenkin äiti, jos on parikymppisenä saanut lapsensa. Mitään pientä lasta hänellä tuskin on, ellei ole mummo. Iisan kaveri Hertta oli kanssa mummon roolissa hakemassa lasta päivähoidosta.
https://www.seiska.fi/katso/salatut-elamat-lassen-seksileikit-menevat-k…
Uusi mieshahmo on nimeltään Tatu. Samalla Lindan uusi kollega ja työpari. Hänen lapsensa on potilaana sairaalassa ja tietenkin Laitela ihastuu Tatuun. Saa tosin nähdä onko ihan hetero kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Tatu. On taas typerä nimi keksitty hahmolle.
Mikä siinä on typerää? Kysyn mielenkiinnosta, kun kaikki on täällä huonoa. Itse tunnen muutamankin Tatun. Oon aina ajatellut että ihan normi nimi.
Elsa Toivio nousee haudasta ampumaan hahmot vainaaksi ukko vainaan vanhalla metsästysromulla.
Kallen viimeinen työ sairaalan vanerien keskellä on ommella Sallal suu umpeen.
Oisko Tatun ihan hetero ja Kalle joutuu pettymään tai voiko sitä edes pettyä, jos kyse on potilaan isästä 😅 Tai sitten Ismoa ollaan oikeasti kirjoittamassa loppukeväästä sivuun Iisan kanssa ja Kallelle kirjoitetaan oma pikku perhe ja adoptoi myöhemmin Tatun pojan (jos sillä ei ole toista vanhempaa tai kuollut).
Sallan suuta ei voi jättää auki. Se on ommeltava kiinni lääkärin määräyksestä.
Miksi kaikilla poliiseilla on muuten joku lapsi
Tuomolla oli Tale ja Lindalla on Viola ja Mikillä on Laila ja Matias ja Joannalla on Mira ja nyt Tatu on lapsi
Parempi Tatu on kuin Arpo vai onko se Tatun pojan nimi?
Miksi kaikilla poliiseilla on muuten joku lapsi
Tuomolla oli Tale ja Lindalla on Viola ja Mikillä on Laila ja Matias ja Joannalla on Mira ja nyt Tatu on lapsi
Trailerin sänky ei ollut Dahlian, koska on väärin päin. Joutuisiko Henrik sairaalaan? Katoaa sitten reissuilleen. Samalla kasvaa parta kun narkkaa kaduilla.
Pikemmin voisi kysyä ovatko Tatu ja poika Iisan sukulaisia? Miksei myös Anniinan.
Rantabaarissa on näyttelijä Tatu Arminen. Munkin luokalla oli yksi Tatu 90-luvulla.
Huomasin vasta nyt että Iisa Havun lisäksi Kerttu on otettettu alkutunnukseen.
Mutta kuka helvetin Tatu?
Jotenkin ikävää että juonipaljastukset valehtelee. Seiskan juonarit väitti, että Dahlia joi myrkkyä. Dahlia joi viiniä johon laitettu unilääkettä joka ei itsessään ole myrkky.
Tosin Aaron laittama unilääke oli nestemäistä kun kotikäytössä olevat ovat tabletti muotoisia. Toki Aaro on voinut liottaa unilääkettä veteen.
Kuvitelkaa jos Ismo rakastuisikin mieheen, alkais vegaaniksi ja liittyisi elokapinaan 😩