Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Kokkis voi myrkyttää ruokia. Kikkis ja Kukkis voi tehdä yhteistyötä ja olla sairaalalla yhtäaikaa tihutöissä. Näin saadaan turhia hahmoja pois.
Gunilla pitäisi saada Dahlian sarjaan. Maarit Peltomaa tai Kristiina Halttu re-casting.
Mä tulin vaan katsomaan että se hömppäsarja on todellakin lopettanut!
T. Maire
Jonkun mielestä JP:n pidätys oli upea loppuhuipennus. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sinne Mooseen kukaan halua mennä, kun nähdään millainen Geeli kopio se yrittää olla. Siis voiko läpinäkyvämpää juonta enää olla?
Huono yritys päästä halvalla. Dahlian kartano siihen ois pitänyt tulla.
Eipä näy Kaunareiden ravintolassakaan keittiötä.
Emmerdalessa upeat lavasteet. Salkkareilla ei ole edes neljäsosaa siitä budjetista.
Vierailija kirjoitti:
Eipä näy Kaunareiden ravintolassakaan keittiötä.
No Kauniit ja rohkeat onkin, no Kauniit ja rohkeat!
T. Dahlia
Mitä, onko Oona mainostamassa täällä NAMS tomaatteja?
Vierailija kirjoitti:
Emmerdalessa upeat lavasteet. Salkkareilla ei ole edes neljäsosaa siitä budjetista.
Niinpä. Kylässäkin on ihan kivitaloja ulkolavasteena. Salkkareissa vain ahdas vanereista kasattu kyhäelmä. Leveyttä ei saada millään seinän siivekkeillä korjaamon käännettyjen ovien päälle.
Rantabaaristakin kannattaisi ottaa mallia. Siinä taitaa olla se syykin miksi Salkkareiden taso on niin jyrkästi laskenut.
Elä käy ehottelee, kyllä minä tuottajat tunnen!
Täh? Ni? Nii! No, ei paljoo Salkkareiden tuotannon meininki kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Rantabaaristakin kannattaisi ottaa mallia. Siinä taitaa olla se syykin miksi Salkkareiden taso on niin jyrkästi laskenut.
Vaikka en Rantabaarista niin välitä, niin onhan siinä paljon uskottavammat kuvauspaikat.
Onko Henri Lammasniemi käynyt Mustavaarojen konttorilla? Ainakin talonsa on siinä vieressä. Uudet dronekuvat olivat jopa siitä rakennuksesta. Harmittaa kun ei ole koskaan ulkokohtauksia tai mitään aulaa ja hissiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka en Rantabaarista niin välitä, niin onhan siinä paljon uskottavammat kuvauspaikat.
Jos nyt vaikka vertaa Trissan terassia ulkolavasteeseen.
Minä olen hirvveen hirvveen laadun puutteessa! Qartano pitäisi saada näkhyvviin!
Dahlian sarja voisi alkaa remontista. Rouvan olisi parempi siirtyä siihen.