Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salatut elämät -spekulointiketju

Vierailija
16.11.2023 |

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59562)

Vierailija
56521/59562 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seiliksen johdolla sarjan laatu putosi entisestään alaspäin. Vielä Äijön aikaan laatu oli parempaa.

No kerroppa sitten mitä Äijö tekee paremmin? Panot pysyy sarjassa? 

Olen eri mutta ajat ennen helikopterin putoamista olivat paljon parempia.

Vierailija
56522/59562 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seiliksen johdolla sarjan laatu putosi entisestään alaspäin. Vielä Äijön aikaan laatu oli parempaa.

Korona, korona... mut kuten og kyssäri meni, niin kiinnostaa miten ihmiset perustelee että vuoden aikana on mennyt huonompaan. Mitkä ne syyt ovat? Siinä missä tosi moni muu näkee parempana, vai onko tämä taas näitä, joita vituttaa woke ja tämmöset asiat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
56523/59562 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko ilman Äijöä tullut ulkolavaste?

Vierailija
56524/59562 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa hauskaa jos kaikki luulisi Evan ja Jirin panevan, mutta niin käykin Anniinalle ja Kristianille. Varmasti tulee tapahtumaan. Ovat olleet hahmot naunomassa maaliskuun lopussa kuntosalin saunalla eli sellasta kuvattu syksylle :D

Vierailija
56525/59562 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korona, korona... mut kuten og kyssäri meni, niin kiinnostaa miten ihmiset perustelee että vuoden aikana on mennyt huonompaan. Mitkä ne syyt ovat? Siinä missä tosi moni muu näkee parempana, vai onko tämä taas näitä, joita vituttaa woke ja tämmöset asiat.

Alkoi kyllästyttää saman veivaaminen. En ole kuullut sanaakaan Kertun tai Alexin suusta ja niin paljon olen sarjaa vältellyt.

Vierailija
56526/59562 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oispa hauskaa jos kaikki luulisi Evan ja Jirin panevan, mutta niin käykin Anniinalle ja Kristianille. Varmasti tulee tapahtumaan. Ovat olleet hahmot naunomassa maaliskuun lopussa kuntosalin saunalla eli sellasta kuvattu syksylle :D

En jaksa loputonta paneskelua. Tamara ja strippiklubi on paljon parempaa. Tamara voi perustaa myös erotiikkaliikkeen.

Ei yhtään sen järkevämpää. Ihme ehdotuksia.

Vierailija
56527/59562 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin tuossa yksi päivä miettimään kuinka herkullinen hahmo Janne olisi kilpailemaan Noelin kanssa mut en vaan jaksa Noelia enää yhtään.

Vierailija
56528/59562 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnittelen Seilistä henkilökohtaisesti, jos hän saa ulkolavasteen katoamaan lopullisesti.

Sen käyttöä on vähennetty. Käytetään vain tietyissä pakkotilanteissa, kun oikeata rapun ovea ei saa kuvata. Ilmeisesti sen edessä käveleminen on myös kiellettyä, koska eivät koskaan ole oven kohdalla.

Vierailija
56529/59562 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa loputonta paneskelua. Tamara ja strippiklubi on paljon parempaa. Tamara voi perustaa myös erotiikkaliikkeen.

Onpas. Herukan saapuminen tuuletti sarjaa ja se oli maailman mittakaavassa poikkeuksellista saippuasarjoissa. Strippiklubi kiinnostaa enemmän kuin vuosien ajan jatkuvat samat käänteet. Aaron Valinta on tunkkainen hillokauppa.

Vierailija
56530/59562 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismo ja Anneli Mansikka hyppää päätösjaksossa sänkyyn ja syksy alkaa sillä että Ismosta tulee isä. Ville Mansikka-Laitela on lapsen nimi sitten. Laura tulee väijymään Aaroa. Ja Matias saa Magnukselta kupan.

Vierailija
56531/59562 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sitten varmaan tosi pervo jos teidän mielestä Noelin juonittelut ja Sallan kailotus on Tamaran erotiikkabisnestä parempaa 🤣

Vierailija
56532/59562 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas. Herukan saapuminen tuuletti sarjaa ja se oli maailman mittakaavassa poikkeuksellista saippuasarjoissa. Strippiklubi kiinnostaa enemmän kuin vuosien ajan jatkuvat samat käänteet. Aaron Valinta on tunkkainen hillokauppa.

Ihan sama, nämä on mielipiteitä. Lopetan tähän ennen kuin tästä tulee jankkaus.

Vierailija
56533/59562 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naunomassa Naunomassa Naunomassa...

:)))))))))))))))

Anteeksi, tämä lukihäiriöinen kirjoittaa seuraavalla kerralla paremmin.

Vierailija
56534/59562 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamaran yksityiselämä on kiinnostavaa. Sanoi Akille siinä ainoaksi jääneessä ulkokohtauksessa ettei tapaa asiakkaita työn ulkopuolella. Mä haluan nähdä Tamaran asunnon.

Vierailija
56535/59562 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen sitten varmaan tosi pervo jos teidän mielestä Noelin juonittelut ja Sallan kailotus on Tamaran erotiikkabisnestä parempaa 🤣

Sinut tunnistaa joka kerran tuosta tavasta ilmoittaa, että joku muu tykkää Sallasta/Evasta/vanerisairaalasta jne. En ole missään kohtaa sanonut pitäväni nykyisiä juonia hyvinä tai saatikaan jostain Noelista tai Sallasta, mutta voin silti olla sitä meiltä, ettei mua kiinnosta Tamarankaan raskas tapa puhua ja katsoa kun hän myy seksileluja.

Vierailija
56536/59562 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinut tunnistaa joka kerran tuosta tavasta ilmoittaa, että joku muu tykkää Sallasta/Evasta/vanerisairaalasta jne. En ole missään kohtaa sanonut pitäväni nykyisiä juonia hyvinä tai saatikaan jostain Noelista tai Sallasta, mutta voin silti olla sitä meiltä, ettei mua kiinnosta Tamarankaan raskas tapa puhua ja katsoa kun hän myy seksileluja.

Ei Tamara puhunut jokaisessa kohtauksessa raskaasti. Se vaihteli hyvin paljon, mutta mä nyt tykkään hyvällä tavalla övereistä hahmoista. Salla on mennyt siinä äänenkäytössään liian pitkälle ja se on todella väsynyttä. Ei naurattanut vuosiin enää.

Vierailija
56537/59562 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisen viikon maanantain jaksossa Henrik ja Aki ovat Moosen tiskillä hiukan murheellisen näköisenä. Varmaan siinä Aki kertoo Henrikille Lindan alkaneen tutkia tapausta. Kunpa selväisi että on oikea vainooja vaikkei kasvoja näkyisi.

Vierailija
56538/59562 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en sitten taas nimenomaan voi sietää tietyllä tavalla puhuvia. Vika ei ole heidän mutta en vain jotenkin jaksa kuunnella sitä ja menee sitä myöten mielenkiinto, jos kyse on kuvitteellisesta hahmosta.

Vierailija
56539/59562 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeisen viikon maanantain jaksossa Henrik ja Aki ovat Moosen tiskillä hiukan murheellisen näköisenä. Varmaan siinä Aki kertoo Henrikille Lindan alkaneen tutkia tapausta. Kunpa selväisi että on oikea vainooja vaikkei kasvoja näkyisi.

Mä uskon edelleen, että oikea vainoaja on, vaikka tämän vikan jutun takana olikin Aki ja Henrik.

Vierailija
56540/59562 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salatut Elämät - Kevätkauden päätöstraileri | 2025:

Ketju on lukittu.