Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks tää sarja täyttä sontaa, mutta spin-offit erittäin viihdyttäviä?
Ei se ihan niin ole. Rantabaari on viihdyttävä ja ne muut sontaa.
Mä en Rantabaarista tykännyt. En vaan päässyt sisään siihen. Joka kausi tuntui vieraalta.
Mä tykkäsin. Salkkarit alkoi tuntua enemmän vieraalta ensimmäisten kausien jälkeen enkä sitten runkosarjasta ollenkaan tykännyt.
Mulle tyyliin 2003-2009 tuntuu vieraalta. Jäi joskus välistä enkä sitten pääse siihen enää sisään. 2010-luvusta eteenpäin tähän päivään tuntuu kotoisalta.
Miksei sitä traileria näy telkkarissa? Spin offien mainokset tullut monta kertaa viimeisten tuntien aikana. Kai sen Instasta näkis mutta ei oo tiliä sinne.
Mistäköhän johtuu, että joka hemmetin kevät spoilaantuu etukäteen. Oliko viime vuonna myös Seiska, jolla oli peräti videohaastattelu sivuillaan Parikasta? Nyt tuo Koskelan kuva. Tosin en tiedä olisiko se ollut siltikään mikään yllätys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks tää sarja täyttä sontaa, mutta spin-offit erittäin viihdyttäviä?
Ei se ihan niin ole. Rantabaari on viihdyttävä ja ne muut sontaa.
Mä en Rantabaarista tykännyt. En vaan päässyt sisään siihen. Joka kausi tuntui vieraalta.
Mä tykkäsin. Salkkarit alkoi tuntua enemmän vieraalta ensimmäisten kausien jälkeen enkä sitten runkosarjasta ollenkaan tykännyt.
Mulle tyyliin 2003-2009 tuntuu vieraalta. Jäi joskus välistä enkä sitten pääse siihen enää sisään. 2010-luvusta eteenpäin tähän päivään tuntuu kotoisalta.
Ne on parhaita. Nykyiset kuraa 2020 lähtien.
Eikä oo jos multa kysytään.
Vierailija kirjoitti:
Miksei sitä traileria näy telkkarissa? Spin offien mainokset tullut monta kertaa viimeisten tuntien aikana. Kai sen Instasta näkis mutta ei oo tiliä sinne.
Instassa on vain kuvia Lindasta kännykällä ja Aaro kuristaa terapeuttiaan.
Taisi olla mysteerinaisen auto joka kaahasi. Eikös sen auto ollut sininen? Tuskin Nadjaa kaappaa jos tulee vakituisesti sarjaan mukaan vaikka voisihan se olla yhdenlainen plot twist.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi olla mysteerinaisen auto joka kaahasi. Eikös sen auto ollut sininen? Tuskin Nadjaa kaappaa jos tulee vakituisesti sarjaan mukaan vaikka voisihan se olla yhdenlainen plot twist.
Mysteerinainen on pedotäti joka kaappaa Nadjan ulkomaille.
Nadjan kaapparilla taitaa olla musta auto.
Tarkotin vaan että Koskelan hahmo ilmeisesti lisätään tunnariin ja sellaiset hahmot ovat vakkareita. Ei mitään puolen vuoden pikakäyntejä.
Aaroko kaappaa Nadjan vai kuka!!
Milloin Aaron ja Eeron pikkuveli Iiro saapuu Pihlajakadulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saatana taas spin-off mainos. Näyttäkää nyt se perkelee mainos :D
Mtv ei näytä mainosta, koska sekin tietää sarjan surkean laadun.
Kuulemma on Instagramissa julkaistu, mutta mulla ei edelleenkää ole tiliä sinne.
Vaikuttaa kyl siltä että Aaro tekee jotain Dahlialle.
Eihän siinä olisi mitään järkeä, jos Dahlia menehtyisi heti kun Gunnar on takaisin. Paitsi tietysti jos Inkerillä on haluja lähteä sarjasta pois. Mahtaisiko Monica ja Camilla ilmaantua hautajaisiin? Noloahan olisi skipata niiden näyttäminen kun juuri vedettiin pitkälle kohtukuolleen lapsen hautajaiset.
Vielä eilen kaikki oli sitä mieltä, että mysteerinainen on Laura :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa kyl siltä että Aaro tekee jotain Dahlialle.
Päätösjaksossako? Jakson sisältömerkintänä on seksuaalinen sisältö.
Ahdistusta ei merkitä jos se on esimerkiksi K7. Jaksossa Dahlia kaatuu sviitin lattialle ja Aarokin puhui jotain elämän arvaamattomuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkotin vaan että Koskelan hahmo ilmeisesti lisätään tunnariin ja sellaiset hahmot ovat vakkareita. Ei mitään puolen vuoden pikakäyntejä.
Se on vaan vittuilua Sagasta. Vielä vähemmän harkitsen katselun jatkamista. Yksi Koskela ei herätä mitään kiinnostusta.
Vittuilua? Sagastako sit ois pitänyt tulla Ismon nainen :D
Ymmärsit väärin. Tarkoitin niitä korkokenkiä ja sitä että tulee vakituinen hahmo.
Niin no käytännössä ymmärtää että pakkohan siihen rooliin on joku ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Minna Kivelä se tästä vielä puuttuu. Hänellä oli joskus terapeutin rooli. Pöllötöllössä sanoi niin.
Minna Koskela ja Minna Kivelä, vieläkö kolmas Minna saadaan mukaan.
Minna Koskela on hyvä näyttelijä, mutta mulle hän on silti Kumman Kaa sarjan Ellu Jokinen. Taivaan Tulissa oli tosi samanlainen kuin Ellu. Toisin sanoen on näyttelijälle luonnollista ilmaisua. Voisin helposti kuvitella Ismon kanssa hössöttämässä keskenään. Enkä pistäisi pahakseni jos nähtäisi joskus Kallen kanssa rimpsalla :D Koskela on aivan huikea esittämään humaltunutta. Jokainen Kumman Kaa katsoja tietää sen.
Päätösjakson traileri oli kieltämättä pettymys minullekin. Toivon silti, että parhaat yllätykset oli jätetty pois ja katsojat saisivatkin vielä kokea jotain hurjaa. Mutta ei vaikuta todennäköiseltä. Jos eivät ole muuta keksineet, olisivat edes jättäneet tuon terapeutin murhan päätösjaksoon.
Vuoden 2025 päätösjakso tulee voittamaan vuoden 2009 päätösjakson.