Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tolla viestillä vain jää käsitys että ärsyttää kun homojen seksiä näytetään. Ja se pitäisi sulkea pois? Tehden siitä käsityksen ettei ole tasavertaista. Muussa tapauksessa on vain tahallista ällötystä vai?
Katsojille yritettiin myydä ajatusta että Kalle oli top 🤣
Ehkä Kalle ei ole niin tarkka asiasta, kunhan saa seksiä tai vaihtoivat, jos todella viettivät koko yön yhdessä.
Munuainen, sunuainen, meidänuainen (vai mikä olikaan 🤣) Jestas mitä jaksojen nimiä... tätä mietin, että jos kerta Aaro on aikoinaan luovuttanut toisen munuaisensa Lasselle, nii voisko se sekopää vähän leikellä Lassea ja ottaa omansa pois?? 😳 Vai onko se jo varmaa tietoa, että joku luovuttaa munuaisensa juuri Lasselle ja mistä syystä?
Miten ihmeessä Anniina ei huomannut Jirin ja Evan katse jumitusta?
Nähdyn perusteella Jirin ja Anniinan suhde on yhtä last season kuin Henrikin ja Nellan 🤭
Kartsa puhui ikkunan tilauksesta, mutta kuitenkin siihen menisi vain pari tuntia tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Tampere on kuvattu '60-luvun tuppukylänä', ei taida hotelli olla edes Tampereelta.
Tamperelaiset naikkosetkin oli 'halppiksia'
Tampereella edes ole hotellia jonka laudotus muodostuu jostain vihersienestä. Tamperelaiset tytöt eivät puhuneet edes yhtä ainoaa tavua Tampereen aksenttia.
Tampereella asuu paljon eri-ikäistä porukkaa, jotka eivät ole syntyperäisiä tamperelaisia. Olen asunut Tampereella vähän yli 12 vuotta ja suurimmaksi osaksi olen kuullut muuta kuin Tampereen murretta ihmisten suista. En edes muista, millon olen kuullut livenä Tampereen murretta. Täällä ei Tampereen murre ole todellakaan mitenkään yleistä, ellei liiku tietyssä porukassa.
Vierailija kirjoitti:
Kartsa puhui ikkunan tilauksesta, mutta kuitenkin siihen menisi vain pari tuntia tehdä.
Taalasbiilissä on 3D-tulostin, jolla saadaan yks Rellun sivuikkuna äkkiä tulostettua ja asennettua paikoilleen. Se on sitä nykyaikaa. Kari vähän panostanut laitteisiin rahalla, jotka tuli panimo laitteiston myynnistä. Sitten on kymmeniä tuhansia niistä seksipalveluista matureille. Gunnari ei niistä päivistä enää mitään muistakaan. Eikä sarjassa ole näytetty edes kymmenesosaa.
Helmikuussa vahingossa eräällä näyttelijällä näkyi käsikirjoituksesta pätkä. Mut siis siitä kävi ilmi, että pollarit löytävät jonkun kuolleena mutta iloitsevat että ehtii luovuttamaan munuaisensa ja Kalle kertoo Lassen läheisille, että on löytynyt munuainen. Mutta miten Lasse menettää omansa. Luultavasti Aaron sekoiluiden takia kun hänhän haluaisi Lassesta eroon. Lassella tosiaan on vain yksi munuainen jonka sai Aarolta..
Munkin mielestä Linda vastasi puhelimeen sillä tavalla, että varmasti ovat jollakin tasolla pitäneet yhteyttä. Ehkäpä Linda myös tietää mihin päätökseen Joanna tuli raskautensa kanssa ja siksi siitä ei ns. puhuta. Joanna palaa sitten kunnolla hetken päästä sarjaan. Ties vaikka olisi se mukula sitten kainalossa Henrikin mieliksi :D
Vierailija kirjoitti:
No totta hemmetissä Kartsan pajalta hyllystä löytyy nyt yks Clion sivulasi! :D
Kari kävi kusella ja vilkas Torin ilmoituksia ja kappas, Espoosta yksi Clion sivuraami. 🤭
Sarjassa ei tunneta vakuutuksia tai edes rikosilmoituksia, edes poliisi 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kari kävi kusella ja vilkas Torin ilmoituksia ja kappas, Espoosta yksi Clion sivuraami. 🤭
Mä vaan sanoin mitä Kartsa sanoi, että katsoo onko sopivia jossain tukussa tai varaosakaupassa. Sitä ihmettelin ettei sieltäkään nyt sekunnissa tule, ellei ollut pk-seudulla ja mennyt suoraan hakemaan.
En ees tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa, mutta Telsussa on jaksoja torstaille 3. heinäkuuta asti...
Alkaako uusi kausi myöhään elokuun lopussa? Vai mennäänkö jollakin kuukauden tauolla.
Mitä, jos jättiyllätys onkin, että kesätaukoa ei ole ja sarja loppuu kokonaan joskus joulukuussa?
Eikö tuota ainaista ryyppäämistä voisi jo lopettaa? Kalle ei ole ainoa alkkis sarjassa. Kaunareissakaan ei enää aikoihin ole näytetty edes sivistynyttä alkon käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Helmikuussa vahingossa eräällä näyttelijällä näkyi käsikirjoituksesta pätkä. Mut siis siitä kävi ilmi, että pollarit löytävät jonkun kuolleena mutta iloitsevat että ehtii luovuttamaan munuaisensa ja Kalle kertoo Lassen läheisille, että on löytynyt munuainen. Mutta miten Lasse menettää omansa. Luultavasti Aaron sekoiluiden takia kun hänhän haluaisi Lassesta eroon. Lassella tosiaan on vain yksi munuainen jonka sai Aarolta..
Ei niitö munuaisia niin vaan siirrellä🤣 kudostyypin täytyy sopia yhteen siirretävältä ja siirrettävälle. On myös jonotus elinsiirtoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Tampere on kuvattu '60-luvun tuppukylänä', ei taida hotelli olla edes Tampereelta.
Tampereella edes ole hotellia jonka laudotus muodostuu jostain vihersienestä. Tamperelaiset tytöt eivät puhuneet edes yhtä ainoaa tavua Tampereen aksenttia.
On kuvattu hotelli Rantapuistossa, Vuosaaressa. Ennen hotellia toiminut ilmeiseti jonain osuuspankin talona, ulko-oven kahvat on pankin logot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tampereella asuu paljon eri-ikäistä porukkaa, jotka eivät ole syntyperäisiä tamperelaisia. Olen asunut Tampereella vähän yli 12 vuotta ja suurimmaksi osaksi olen kuullut muuta kuin Tampereen murretta ihmisten suista. En edes muista, millon olen kuullut livenä Tampereen murretta. Täällä ei Tampereen murre ole todellakaan mitenkään yleistä, ellei liiku tietyssä porukassa.
Jos menee Nokia Areenalle Tapparan tai Ilveksen peliin, ei t
Joo, se on jos liikkuu tietyissä porukoissa, niin sitten sitä kuulee. Tampereen murretta. Aika paljon Tampereella asuu ihmisiä, jotka eivät Tampereen murretta puhu. Kun on muualta tultu. Olen tämän huomannut tässä 12 vuoden aikana, mitä olen täällä asunut. Hämettä kyllä kuulee, kun tänne on tultu eri puolilta Hämettä, mutta itse Tampereen murretta ei niinkään. Sittenhän on niitäkin, jotka puhuu Tampereen murretta oikein silleen korostaen ja liioitellen. Semmosta ei ole tullut kyllä mua vastaan pitkiin aikoihin.
Tapahtuukohan ensi viikolla jotain joka halutaan pitää salassa ennen ensi yön ennakoita? Seiskan sivuilla ei nimittäin ole julkaistu juonipaljastuksia. Onko lehdessäkään?
Mitä ihmeen sormilla syötävää sotkua se oli? Mistä noilla penskoille rahaa jatkuvasti notkua Moosessa ja syödä jopa siellä??