Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Kristianilla on taatusti joku aliravitsemus, ehkä myös nestevajaus. Tuleeko Krisulle anoreksia?
Yllätys hautajaisissa on se että Salla laulaa Laulu yksinäisyydestä joka on oikeasti Hannan puffi laulajana.
Vierailija kirjoitti:
Kristianilla on taatusti joku aliravitsemus, ehkä myös nestevajaus. Tuleeko Krisulle anoreksia?
Onhan Kristianilla selvästi ollut jo monta viikkoa syömishäiriön oireita. Vaikea sanoa mihin suuntaan häiriö etenee ja kuinka pahaksi menee, mutta tällä hetkellä Kristianilla olisi varmaan AFRID eli syömisen välttämis- ja rajoittamishäiriö. Syö pieniä ja mitättömiä annoksia. Valehtelee syömisistään. Kuljetettu mukana sivuroolissa tilanteita, joissa on valehdellut syöneensä kotona tai töissä ja syö sitten vain jonkun maustamattoman rahkan tai salaattia. Samaan aikaan kun lenkkeilee ja pumppaa rautaa, mutta tuo urheileminen ei kai toistaiseksi ole mennyt mitenkään överiksi vaan on ihan normaalia liikuntaa.
Aavistin Magnuksen ihastumisen, mutta jännä nähdä Matiaksen reaktio. Ehkä parempi että asia tällä kertaa tulee kertaheitolla julki ilman mitään pitkää vatvomista. Saati mitään kiusaamistarinaa, joka nähtiin Lariaksen ja Miolan kohdalla. Uskon ettei Matias ole ihastunut Magnukseen, mutta luultavasti aikaa kuluu ja jossakin kohtaa käykin että Matias suutelee Magnusta. Matias on aina ollut vähän erikoinen persoona ja en yllättyisi jos hänkin olisi biseksuaali.
Hmm. Olisikohan sittenkään se hoitokoti ollut Sveitsissä vai sittenkin jonkun suomalaisen hotellin käytävä...
Livessä kysyttin mieleenpainuvinta tai vaikeinta kohtausta niin Leevi sanoi ettei hänen ole vielä tullut. Liittyy varmaan joko tähän suhdejuttuun tai Gunnarin asioiden selvittelyyn. Sami S mainitsi sen kun Miki katkoi Ollin sormea.
Erika on niin ihana! Tosi nätti. 🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Livessä kysyttin mieleenpainuvinta tai vaikeinta kohtausta niin Leevi sanoi ettei hänen ole vielä tullut. Liittyy varmaan joko tähän suhdejuttuun tai Gunnarin asioiden selvittelyyn. Sami S mainitsi sen kun Miki katkoi Ollin sormea.
Kliseisin vastaus. Aina se on vasta tulossa että kannataa katsoa. En katso enää kun tiedän missä ympyröissä se sama paska pyörii.
Mä oon ainakin kuullut tämän vain kaksi kertaa. Jarkolla se oli selvästi tuo lapsen menettäminen, joka oli hänelle mieleenpainuvin kohtaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kliseisin vastaus. Aina se on vasta tulossa että kannataa katsoa. En katso enää kun tiedän missä ympyröissä se sama paska pyörii.
Mä oon ainakin kuullut tämän vain kaksi kertaa. Jarkolla se oli selvästi tuo lapsen menettäminen, joka oli hänelle mieleenpainuvin kohtaus.
On sanottu jossain livessä monta vuotta sitten jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan se silti olla ihan totta. Monesti sarjassa tapahtuu hurjia asioita.
Onko Erikaa illan jaksossa. Jos ei en tiedä miten selviän. Selviänkö??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan se silti olla ihan totta. Monesti sarjassa tapahtuu hurjia asioita.
Näen tuon valheen läpi. Aina sarja on olevinaan kiinnostava ja sitä parhainta kohtausta ei olla vielä nähty. Olen kuullut sen varmaan kymmenen kertaa eri näyttelijän suusta jossain instaliveissä.
Ihan miten vaan. Magnukselle ei tietenkään ole sarjassa mitään ihmeellistä ehtinyt tapahtumaan. Siinä mielessä vaikka Aaron kanssa hankaluuksiin joutuminen voisi olla mieleenpainuvaa tai ensimmäinen intiimikohtaus.
Vierailija kirjoitti:
Ihan miten vaan. Magnukselle ei tietenkään ole sarjassa mitään ihmeellistä ehtinyt tapahtumaan. Siinä mielessä vaikka Aaron kanssa hankaluuksiin joutuminen voisi olla mieleenpainuvaa tai ensimmäinen intiimikohtaus.
Mahdotonta Aaron hengissä oleminen. Magnuksen intiimikohtaukset herättää tuskin mitään. On nähty Kalle, Heli ja Larias + kaikki heterojutut.
En osaa sanoa oliko Sara raskautunut mutta vähintään yrittivät lasta samaan aikaan, kun kuvattiin Noelin ja Danielan vauvan menehtymistä. Mikko näytti monessa kohtauksessa siltä, että pidättää itkua ja aito tunne puskee päälle.
Matias ja Magnus. Mutta kumpi on bottom? 😳
Vierailija kirjoitti:
Mä suhtaudun Magnuksen enemmänkin homona kuin joku bi, pan tai mitä näitä nyt oikein on. Tavallinen heteroksi luokiteltu suomi mies ei tiedä. Magnuksen aiemmista mahdollisista seurustelusuhteista ei ole tietoa, erityisesti naispuolisiin. Epäilen että ei ole mitään suhteita ja neitsyt. Nyt on varmaan idea se, että yritetään sanoa ihmisille, ihmisten ei tarvitse olla joko hetero versus gay tai edes bi vaan laajemmin. Ts. tätä Panseksuaalisuutta on rummutettu viimeaikoina kuten näitä polyamorisia suhteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdotonta Aaron hengissä oleminen. Magnuksen intiimikohtaukset herättää tuskin mitään. On nähty Kalle, Heli ja Larias + kaikki heterojutut.
Nämä ovat yleensä näyttelijän näkökulmasta. Mikä on itselleen ollut mieleenpainuva kohtaus tehdä. Se mikä katsojalle on mieleenpainuva ei välttämättä ole näyttelijälle sama asia. Kallenkin näyttelijä jaksaa mainita joka kerran sen kun Kosonen meinasi kosia ja Kalle samaan aikaan tunnustaa sukupuolitaudin. Ilmeisesti se oli hänestä jotenkin hauska tehdä. Katsojana en välttämättä edes muistaisi kohtausta. Lähinnä kiusallisuus muistuu mieleen.
Bi ja pan on mun mielestä lähes samat. Itse olen bi-seksuaali. Sinkkuna ollessa nämä menee jännästi aallossa. Joskus sinkkuna baarista tekisi mieli löytää kiva mies ja seuraavalla kerralla enemmän naiseen päin. Suhteessa kiinnostus ei muutu. Jos rehellisiä ollaan en jaksaisi määritellä itseäni mutta jos kysytään kerron olevani bi.
https://www.seiska.fi/katso/salkkareiden-juonipaljastukset-poikien-vali…