Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vierailija kirjoitti:
Jarmo Koski on tainnut uudelleen lämmetä sarjalle, kun ennen Seppoa ei missään tapauksessa näkynyt vierailemassa ja myöhemmin käynyt parikin kertaa. Jarmo mainitsi yhdessä eilisessä haastattelussa sarjan olevan saippuasarja ja Sepolla on jälkeläisiä Pihlajakadulla, niin ei tiedä jos Seppo tulee käymään joskus. Toivon kyllä Ullan ja Sepon pysyvän yhdessä mutta eihän se sulje pois vaihtoehtoa, jossa nimenomaan Seppo lentää auttamaan jos sellaista tarvitaan. En olisi uskonut Sallan vaihtavan sukunimeä. Taalasmaiden uusi aika, Kari ja Salla Taalasmaa. Tosin trailerista päätellen Kari ja Linda alkavat haikailemaan toistensa perään. Mahtaako Taalasmaiden avio-onni kestää kevään loppuun asti....
Kyllä Karin ja Lindan saunasessio joskus paljastuu ja ehkä tämän tiedon myötä Salla haluaakin erota Karista. Periaatteessa Kari petti tuolloin Sallaa Lindan kanssa, vaikka palasivatkin kunnalla yhteen vasta Tukun ristiäisten aikaan. Kari oli kuitenkin tuolloin jo lupautunut jatkamaan avioliittoa Sallan kanssa, vaikka vasta myöhemmin pääsivätkin kunnolla sopuun. Mikäli Elina palaa vielä sarjaan Innan äitiysloman tultua päätökseen, Kari ja Elina asuvat sitten jatkossa varmaan Tukun kanssa Taalasmaiden asunnossa samalla kun molemmat vanhempansa lokoilevat Malagan auringon alla.
Kallen pitäisi muuttaa ehdottomasti asumaan yksin jos noin kovin iloinen ja onnellinen näyttää olevan omasta rauhasta ilman Ismon jatkuvaa läsnäoloa. Ihan suoraan sitä Karille hehkutti. Kuinka kauan Hani on ollut kadonneena? Ihmettelin kun Kalle ei nähtävästi ole kiinnittänyt mitään huomiota, että täti puuttuu. Tai ehkä ajatteli Hanilla olevan sutinaa tms.
Toisesta ketjusta teillekin luettavaksi:
Kolumni: Salattujen elämien 25-vuotis juhlat ala-arvoiset
Kirjoittanut Maarit Salin
Se on Salkkarit jaksanu porskuttaa tähän päivään asti ysärin lopusta. Hienoja 25-vuotis juhlia mainostettiin upeana tapahtumana, mutta minä en allekirjoita tätä väitettä.
Ensinnäkin juomapuoli. Minulle tuotiin vain yksi lasillinen jotain halpaa kuohuvaa. Epäilen että sekin oli alkoholitonta. Tylsää!
Punainen mattokin oli tylsä. Siinä kävelivät ja seisoivat kuvattavina. Puhuivat jotain jonninjoutavia. Ei kiinnostanut.
Iltalehdellä ihme toimittaja. R-vika oli tahatonta komiikkaa, mutta vielä kamalempaa oli tämän naikkosen kysymykset! Uteli kaikkien rakkauselämää. Lasse meni vähän puihin tästä kysymyksestä, ei kehdannu mies myöntää että minua kaipaa! Nella valitti sinkkuuttaan, vaikka melkein kaikki miehet hekumoivat hänen muotojaan. Mikiltä tiedusteltiin raha-asioita. Evalla ei mitään mielenkiintoista sanottavaa. Kalle kuulemma palaa helve tin lieskoissa. Seppo se jaksaa vielä palata.
Eipä tullu se nainen mun juttusille, vaikka legendaarinen hahmo olen! Toisaalta ei ne mun ryypiskelyt sille kuulu.
Amandalla piti olla jotkut tarjoilut, no eipä näkyny. Jotain kakkua oli ja Ismokin meni sen sotkemaan. Salla oli paisunu! Samoin se mikälie turha vahva ja itsenäinen naispoliisi, mitä lie syöny. Seilistä yritin etsiä mutta varmaan meni piiloon minua. Dahlia piti lupauksensa eikä saapunut paikalle. Hyvä että joku tietää arvonsa!
No sitten oli se juhlajakso. Aivan surkeaa! Ulla lähti ulkolavasteen edestä pois. Tylsät juonet ja kuviot. Olisipa vaikka Eva ammuttu Joonatanin sijasta. Saman näkee viimeistään ensi viikolla telkkarista, ei menetä mitään. Uusi tunnari ihan hieno, vaikke ei tämä sarja sitä ansaitse.
Mitään parannuksia on turha odottaa. Jotain huhuja on Annelien ja Laurojen paluusta, mutta ei tuotanto sellaista saa aikaan. Kartanosta puhumattakaan! Jotain Moosea remontoidaan ja yritetään saada Geelin tunnelmaa. On se saa ta na kumma. Kehuivat niitä drone kuvia. No joo, hienoja ovat, mutta ei riitä!
Enpä tiedä mitä muuta sanoa. Mä menen ryyppäämään. Vi tuttaa huolella. Edes Aaron Paula Paula Paula vitsi ei naurata. Minulla on parempi: Seilis ja Mailis, Mailis ja Seilis, Seilis ja Mailis, Mailis ja Seilis, ihan miten vaan.
Terve!
Esko Kovero ja Maija-Liisa Peuhu nyt telkkarissa (Vanla-gaalan live).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että Huvilakadulla ei voitu kuvata siksi kun se ero paljastuisi heti tai sitten ei saa kuvata oven edessä. Sitä on pitkään vältelty muutenkin kuvaamassa.
Mielestäni tuon olisi voinut tehdä paremmin niin että olisivat vain katsoneet autosta talon julkisivua. Vähän mautonta käyttää ulkolavastetta juhlajaksossa. Dronekuva oli muuten hieno lopussa ja Ullan kommentti.
Kiva idea mutta eikö se häiritse kun oikea talo näyttää erilaiselta mitä lavaste.
Vierailija kirjoitti:
Esko Kovero ja Maija-Liisa Peuhu nyt telkkarissa (Vanla-gaalan live).
Näköjään myös Sami ja Monika paikalla vieraana. Juhlia juhlien perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että Huvilakadulla ei voitu kuvata siksi kun se ero paljastuisi heti tai sitten ei saa kuvata oven edessä. Sitä on pitkään vältelty muutenkin kuvaamassa.
Mielestäni tuon olisi voinut tehdä paremmin niin että olisivat vain katsoneet autosta talon julkisivua. Vähän mautonta käyttää ulkolavastetta juhlajaksossa. Dronekuva oli muuten hieno lopussa ja Ullan kommentti.
Kiva idea mutta eikö se häiritse kun oikea talo näyttää erilaiselta mitä lavaste.
Olen asunut Helsingissä vain 2002-2006. Siitä on jo aikaa. En enää muista miltä Huvilakadun talojen yksityiskohdat näytti.
Ullan näyttelijä ei halunnut/päässyt Salkkareiden 25-juhliin, mutta Kultaiseen Venlaan saapui :) Kertonee kumpaa tilaisuutta arvostaa enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Toisesta ketjusta teillekin luettavaksi:
Kolumni: Salattujen elämien 25-vuotis juhlat ala-arvoiset
Kirjoittanut Maarit Salin
Se on Salkkarit jaksanu porskuttaa tähän päivään asti ysärin lopusta. Hienoja 25-vuotis juhlia mainostettiin upeana tapahtumana, mutta minä en allekirjoita tätä väitettä.
Ensinnäkin juomapuoli. Minulle tuotiin vain yksi lasillinen jotain halpaa kuohuvaa. Epäilen että sekin oli alkoholitonta. Tylsää!
Punainen mattokin oli tylsä. Siinä kävelivät ja seisoivat kuvattavina. Puhuivat jotain jonninjoutavia. Ei kiinnostanut.
Iltalehdellä ihme toimittaja. R-vika oli tahatonta komiikkaa, mutta vielä kamalempaa oli tämän naikkosen kysymykset! Uteli kaikkien rakkauselämää. Lasse meni vähän puihi
Roolipelit voi jättää sinne toiseen ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen asunut Helsingissä vain 2002-2006. Siitä on jo aikaa. En enää muista miltä Huvilakadun talojen yksityiskohdat näytti.
Me ollaan asuttu yhtä aikaa. Kävin myös katsomassa kuvauspaikkoja silloin.
Vierailija kirjoitti:
Ullan näyttelijä ei halunnut/päässyt Salkkareiden 25-juhliin, mutta Kultaiseen Venlaan saapui :) Kertonee kumpaa tilaisuutta arvostaa enemmän?
Tuskin. Maija ois jaksanut pyöriä siellä. Toki ois voinut saapua vain näytökseen.
Vierailija kirjoitti:
Lindan reaktio Mariannaan oli hyvä. Seuraavissa ennakoissa ilmeisesti näemme myös Lassen, Nellan, Ismon ja Kallen Moosessa. Oletettavasti yrittävät tivata vastauksia Hanista. Mariannakin päätyy Laiteloille ainakin vieraaksi Hanin löydyttyä. Kiinnostavaa kuulla muistellaanko tässä menneitä vai sivuutetaanko kokonaan.
Miten on mahdollista, että poliisi, joka tutkii Mariannan ja Raakelin tapausta, ei saa lainkaan infoa siitä, kun näistä kadonnut osapuoli löytyy ja saa tuomion? Vai oliko Linda tuolloin itse vankilassa / Ranskassa ja siitä johtuu tietokatkos?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lindan reaktio Mariannaan oli hyvä. Seuraavissa ennakoissa ilmeisesti näemme myös Lassen, Nellan, Ismon ja Kallen Moosessa. Oletettavasti yrittävät tivata vastauksia Hanista. Mariannakin päätyy Laiteloille ainakin vieraaksi Hanin löydyttyä. Kiinnostavaa kuulla muistellaanko tässä menneitä vai sivuutetaanko kokonaan.
Miten on mahdollista, että poliisi, joka tutkii Mariannan ja Raakelin tapausta, ei saa lainkaan infoa siitä, kun näistä kadonnut osapuoli löytyy ja saa tuomion? Vai oliko Linda tuolloin itse vankilassa / Ranskassa ja siitä johtuu tietokatkos?
Mitä väliä? Tässä sarjassa on kaikki mahdollista. Sekin ettei ole tiedotettu. Se on se äänetön sopimus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin. Maija ois jaksanut pyöriä siellä. Toki ois voinut saapua vain näytökseen.
Ihan samanlaista pyörimistä se olisi molemmissa tilaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samanlaista pyörimistä se olisi molemmissa tilaisuudessa.
Maija-Liisa taisi vaan jakaa palkinnon. Sitten meni istumaan tai lähti pois.
Tennispalatsi on aika iso ja näyttelijät liikkuivat siellä paikoista toiseen. Maija-Liisa kulkee kepin kanssa eteen päin. Näyttelijöillä oli pressi vähän ennen kolmea, joka kesti 1,5h. Sen jälkeen saivat hetken hengähtää kunnes alkoi katsojien tapaaminen ja uusi punainen matto. Sieltä menivät suoraan kutsuvieraiden luokse ja lopulta leffasalissa oli haastattelut. Tarkemmin ottaen 15-18:30 asti oli karkeasti melkein jokainen hetki jotain. Ymmärrän jos Maija-Liisa ja Inkeri jättivät välistä ihan kovan aikataulun takia.
Teemun näytelijä voitti Venlan.
Vierailija kirjoitti:
Eli Mika Kurvinen tyyliin ohjaajana.
Vierailija kirjoitti:
Teemu on hienosti noussut ohjaajana ja käsikirjoittajana viime vuosina.
Jarmo Koski on tainnut uudelleen lämmetä sarjalle, kun ennen Seppoa ei missään tapauksessa näkynyt vierailemassa ja myöhemmin käynyt parikin kertaa. Jarmo mainitsi yhdessä eilisessä haastattelussa sarjan olevan saippuasarja ja Sepolla on jälkeläisiä Pihlajakadulla, niin ei tiedä jos Seppo tulee käymään joskus. Toivon kyllä Ullan ja Sepon pysyvän yhdessä mutta eihän se sulje pois vaihtoehtoa, jossa nimenomaan Seppo lentää auttamaan jos sellaista tarvitaan. En olisi uskonut Sallan vaihtavan sukunimeä. Taalasmaiden uusi aika, Kari ja Salla Taalasmaa. Tosin trailerista päätellen Kari ja Linda alkavat haikailemaan toistensa perään. Mahtaako Taalasmaiden avio-onni kestää kevään loppuun asti....