Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Itse uskon mysteerinaisen olevan sen niminen, joka näkyi maskilistassa helmikuussa. Uusi nimi, jota sarjassa ei ole koskaan ollut, mutta sitä voi tietenkin näytellä kuka tahansa. Digi ja väestötietoviraston nimihaun pohjalta kyseinen nimi on ollut suosituin 1960-1979. Sopisi hyvin tähän mikäli on jonkun uuden hahmon nimi eikä vain vierailevan tyypin.
Vierailija kirjoitti:
Henrik ei kovin fiksu oo kun meni pyytämään Mariannalta vapaata kun on lähdössä lomalle Alpeille.
Jep. Olisi voinut vain pyytää vapaata mutta ei sanaakaan mistään lomasta eikä ainakaan alpeista. Tietenkin Marianna kysyy Akilta Henrikin lomasta ja mainitsee ALPIT. Aki osaa nopeasti laskea 1+1 on aina 2.
Jodelissa oli jälleen nähty Matiaksen ja Magnuksen näyttelijät yhdessä kuvaamassa. Toistaiseksi heillä ei ole mitään välejä keskenään ollut. Saapa nähdä käykö ennustukset toteen tai onko ne nyt niin ennustuksia, kun Dahliakin on kerran yrittänyt parittaa Magnusta Matiakselle. Jospa tämän käänteen jälkeen lähentyvät?
Varjoista tuleminen varmaan meinasi sieltä takan takaa saapumista. Eihän Alen tiedä millaisia juonia on menossa, koska hahmo ei ollut enää paikalla Mariannan nähtyä jonkun ikkunan takana.
Laura Kivirannan äiti oli sarjassa kolmesti mukana. Eila Kivirantaa näytteli edesmennyt Helena Notkonen. Oli mukava hahmo. Tomera.
Yrjön näyttelijä palaa Pihlajakadulle. Hänestä ja Kallesta tulee pari.
Vierailija kirjoitti:
Varjoista tuleminen varmaan meinasi sieltä takan takaa saapumista. Eihän Alen tiedä millaisia juonia on menossa, koska hahmo ei ollut enää paikalla Mariannan nähtyä jonkun ikkunan takana.
Ok mutta miten se tuleminen liittyisi siihen että Pekka Strang olisi myös ihmeissään?
Siis en voi mitään mutta mua triggeröi valtavasti noi Saga on paras sarjassa kommentit. Siksi varmaan en pidä hahmosta.
Vierailija kirjoitti:
Siis en voi mitään mutta mua triggeröi valtavasti noi Saga on paras sarjassa kommentit. Siksi varmaan en pidä hahmosta.
No kun se vaan on niin hyvä. Hahmossa on voimaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi niitä aikoja.
Kohta 18:08 on legenda.
Ollin näyttelijä on muuten jakamassa palkinnon Jusseissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menee kenties silti vähän överiksi kun kukaan muu ei sano mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menee kenties silti vähän överiksi kun kukaan muu ei sano mitään.
Miten niin ei sano!? Pelkkää kuvitelmaa vain.
Vierailija kirjoitti:
Yrjön näyttelijä palaa Pihlajakadulle. Hänestä ja Kallesta tulee pari.
Näyttelijä kuollut jo ajat sitten
Tietääkö kukaan, että oliko Eero ikinä missään tekemissä Lindan kanssa
Miksi kaikilla hahmoilla on älypuhelin, eikä kenellekään näppäinpuhelinta tai Doroa? Vaikea uskoa, että jollakin Ismolla tai Gunnarilla olisi oikeasti älypuhelin ja osaisivat sitä käyttää. Karikin on tuossa rajoilla. Ismo tai Kari olikin se, jolle ilmestyi viimeisenä älypuhelin.
Saga ei ole mikään pörssikurssin sketsihahmo. Hänet on saatava takaisin! 😡
Oliko siinä Matiaksen kuvassa KArvoja?? xD