Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Kun Ismoa ja Seppoa haastateltiin, Eivät meinanneet ymmärtää kysymystä. Haastattelijalla oli niin paha ärrävika
Musta jotkut rakentaa vähän liian suuria pilvilinnoja sarjan suhteen ja pettyy, kun ei menekään sillä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteko huomannu saman, että näyttelijät tuntuu hyvin usein ymmärtävän kysymykset väärin tai ottaa taiteellisia vapauksia vastauksista. Jos kysytään lempikohtausta Tiia puhuu Tuhmiksista vaan.
Tuhmikset oli naurettava kertakäyttöinen spin-off muutenkin. Eipä Evakaan ole erityisen hyvä hahmo ja silti roikkunut 10 vuotta.
Suosittu se silti oli koska ekallakin kaudella oli yli miljoona käynnistystä Katsomossa.
Mitäpä sitä juhlistamaan sarjan merkkipäivää telkkarin puolella, kun voi tehdä halvemmalla jaksoista koostetun ja tuottavan näytöksen Finnkinoon. 10 vuotista taivalta osattiin vielä juhlistaa oikein ja ilman rahastuksen makua. Sarja ollutkin ihan yliajalla kun hiljaiset sopimukset ja kuolleista heräämiset eivät laskeneet tarpeeksi katsojalukuja. Huvittavaa että näyttelijät puhuvat että voi tapahtua mitä vain. Tuskin sarjan alussa kukaan olisi voinut kuvitella että Venla Saartamo olisi tullut jonain päivänä niin mauttomana Miia Laitelan kaksoisolentona kuin Kirsi Huovisena takaisin tai että Liisa Laitela onkin elossa Kristiina Pohjosena.
En usko, että Joonatan poistuu/kuolee.
Mutta jos näin käy, niin on kyllä harmi. Lasselta lähtisi viimeinenkin sukulainen, jonka kanssa voi heittää mustaa huumoria. Sievisissä parasta on ollut aina nämä Lassen, Severin, Joonatanin, Jirin ja Jeren keskinäinen leukojen louskuttelu ja naljailu.
Kuten myös Stuban ja Segen välinen veljellinen päänaukominen.
Nyt jos Joonatankin poistetaan, niin kyllä jää tympeä sakki Sievisille. Ainoa hyvä hahmo on Lasse. Tosin sekä Lasse että Roinatan on menneet liian pehmeään suuntaan muutenkin. Samalla voisi Lassekin lähteä ja sarjaan tulisi jokin uusi perhe tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Musta jotkut rakentaa vähän liian suuria pilvilinnoja sarjan suhteen ja pettyy, kun ei menekään sillä tavalla.
Tai sitten typerät ihmiset maksavat mistä tahansa paskasta. Se jos joku pitää yllä tätä surkeaa tasoa. Ei varmasti luovuta Amandasta tai ulkolavasteesta kun nähdään että sekin kannattaa ja riittää hölmöille jotka eivät edes erota oikeaa katua siitä. Sori vaan jos olen jonkun mielestä töykeä.
Ulkolavaste olisi ollut hyvä selfie-seinä. Varmaan sekin liian painava raahata Tennispalatsiin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten typerät ihmiset maksavat mistä tahansa paskasta. Se jos joku pitää yllä tätä surkeaa tasoa. Ei varmasti luovuta Amandasta tai ulkolavasteesta kun nähdään että sekin kannattaa ja riittää hölmöille jotka eivät edes erota oikeaa katua siitä. Sori vaan jos olen jonkun mielestä töykeä.
Kyllä se vähän kirpaisee ja tulee fiilis, että mua pidetään alempiarvoisena ja tyhmänä ihmisenä. Kirjotin silloin sen pitkän viestin mutta ei mennä siihen. Sain viettää ensimmäistä kertaa pitkästä aikaa juhlapäivän seuraten tapahtumia. Muutamana viime vuotena on pitänyt olla sairaalassa tai päivystyksessä läheisten takia. Tunnelma ei täällä toki ihan sellainen ollut kuin odotin mutta ei voi mitään. Yöllä ennakot ja niistä olen ihan innoissani.
Vielä ehtii Maikkari yllättää, että Noel onkin Jarkko Tammisen maailman pääosassa.
Minkä takia Maikkari ei näyttänyt sitä koko pressiä? Yleisesti edes verkossa? Oliko teknisiä ongelmia vai mistä mahtoi johtua kun Iltalehti kuitenkin näytti kaiken suorana. Näyttelijöiden esittelystä, kakunleikkuusta ja punaisesta matosta alkaen. Yli 1,5h kokonaisuus. Hemmetti vaan ei jälkeen päin niin meni puolet ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteko huomannu saman, että näyttelijät tuntuu hyvin usein ymmärtävän kysymykset väärin tai ottaa taiteellisia vapauksia vastauksista. Jos kysytään lempikohtausta Tiia puhuu Tuhmiksista vaan.
Tuhmikset oli naurettava kertakäyttöinen spin-off muutenkin. Eipä Evakaan ole erityisen hyvä hahmo ja silti roikkunut 10 vuotta.
Suosittu se silti oli koska ekallakin kaudella oli yli miljoona käynnistystä Katsomossa.
Edelleenkin suosittu voi olla todella paskaa. Yleensä se on juuri niin.
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia Maikkari ei näyttänyt sitä koko pressiä? Yleisesti edes verkossa? Oliko teknisiä ongelmia vai mistä mahtoi johtua kun Iltalehti kuitenkin näytti kaiken suorana. Näyttelijöiden esittelystä, kakunleikkuusta ja punaisesta matosta alkaen. Yli 1,5h kokonaisuus. Hemmetti vaan ei jälkeen päin niin meni puolet ohi.
Iltalehdenkin livestä puuttui alussa jonkun aikaa äänet kun Sami ja Monika juonsivat. Eli todella huonosti näytetty koko tilaisuudesta. Haastattelutkin sitä samaa turhaa lätinää. Ei edes mitään paljastuksia tai infoa tulevasta. Todella tylsä.
Suosittu on lähes aina vihattu ja rakastettu. Kaikille suunnattu jää päällisin puolin aina hyvänmielensarjaksi mutta jossain määrin kädenlämpöiseksi. Esimerkiksi Uusi Päivä ei koskaan kerännyt lähellekään samoja katselukuja mutta tuskin kovin monella on mitään pahaa sanottavaa sarjasta.
Vierailija kirjoitti:
Suosittu on lähes aina vihattu ja rakastettu. Kaikille suunnattu jää päällisin puolin aina hyvänmielensarjaksi mutta jossain määrin kädenlämpöiseksi. Esimerkiksi Uusi Päivä ei koskaan kerännyt lähellekään samoja katselukuja mutta tuskin kovin monella on mitään pahaa sanottavaa sarjasta.
Itse olen tykännyt Salkkareista ja erityisesti alkutaipaleesta, kun taas Uudesta päivästä en ole koskaan välittänyt. Kyse vain siitä että nykyinen kokoonpano ja juonikuviot ovat surkeita. Salkkareiden potentiaali vain hukkuu jaksomäärään ja surkean saippuan tuottamiseen.
Tiinan näyttelijä opiskelee nykyään lakia muistaakseni.
Eipä tullut viikon kurkistusta. Varmaan juhlajakson takia. No, pistän itse palstan tässä kohtaa kiinni jotta voisin jotenkin nauttia ennakoista ennen kuin joku spoilaa kaiken. Saa siis puhua vapaasti en vain halua nähdä niitä itse. :)
Vierailija kirjoitti:
Eipä tullut viikon kurkistusta. Varmaan juhlajakson takia. No, pistän itse palstan tässä kohtaa kiinni jotta voisin jotenkin nauttia ennakoista ennen kuin joku spoilaa kaiken. Saa siis puhua vapaasti en vain halua nähdä niitä itse. :)
Nyt se on sitten nähty. Pelkkää rahastusta, kun ei edes tunnaria tai kurkistusta julkaisseet juhlapäivänä. Kansikuvasta voisi päätellä myös ettei Rantabaaria jatketa enää julkaisemattoman 6. kauden jälkeen. Aikaisemmassa oli nimittäin sen logo.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa, että valitsin MTV:n liven, koska oletin, että heillä on pidempi ja kattavampi kuin jollain ip-lehdellä. Pieleen meni, olisi pitänyt valita Iltalehti-TV.
En ymmärrä miksi tämmöiset viestit saa aina väistämättä heti alapeukkua. Mulle tilanne on juurikin tämä ollut viime vuosina. Aikaisemmin katsoin eri silmällä sarjaa. Väistämättä tulee semmoinen viesti ettei tätä mieltä saisi olla, sarjasta ei missään olosuhteissa saisi tykätä. Kaikki näyttelijöidenkin hehkutukset käännettään aina negatiiviseen valoon.