Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Kansainvälinen asiakas herra Martin, joka on tulossa hakemaan tärkeitä papereita on varmasti saksalainen, kun haettiin saksaa puhuvaa avustajaa.
Eikö yhtä hin naisella olla välivuodet voi tulla raskaaksi, koska mun äiti oli 40,kun hän sai mun isoveljen ja mut, kun hän oli 42
https://www.seiska.fi/kotimaa/salkkarit-nayttelija-monika-lindeman-murt…
Monikan postaus kollegan surusta näköjään päätyi Seiskaan. Yllätys, mutta mua häiritsisi jos olisi julkisuudessa että periaatteessa mun jokaisesta julkaisusta voitaisi tehdä uutisia. Jotkut sitten vielä luulee että soittavat itse lehdille.
Oli kiva että Noelia epäonnisti viimein ja lapsi kuoli. Tottakai Danielakin oli surullinen mutta Noelin tuskasta otettiin kaikki irti ja sillä oikein mässäiltiin jotta katsojat vihdoin näkevät mitä ovat odottaneet pitkään. Varmaan ensi viikolla on luvassa itkukohtaus ruumishuoneella.
Vierailija kirjoitti:
Oli kiva että Noelia epäonnisti viimein ja lapsi kuoli. Tottakai Danielakin oli surullinen mutta Noelin tuskasta otettiin kaikki irti ja sillä oikein mässäiltiin jotta katsojat vihdoin näkevät mitä ovat odottaneet pitkään. Varmaan ensi viikolla on luvassa itkukohtaus ruumishuoneella.
Tosin voi olla, että Noel kostaa lapsen kuoleman Noelille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosin voi olla, että Noel kostaa lapsen kuoleman Noelille.
Siis pitää Danielaa syyllisenä ja kostaa tälle.
Jaksot oli ohjannut Kimmo Mäkinen. Hän on omasta mielestäni paras nykyisistä ohjaajista. Kimmo on ohjannut jaksoja vuodesta 2006 ja muun muassa päätösjakson 2009. Ja Rantabaarissa pääohjaajana kaikissa 320 jaksossa. Salkkareissa on monia muitakin ohjaajia kuten Teresa Pajunen ja Jonni Kullas, mutta monesti hyvän jakson jälkeen huomannut että nimenomaan Kimmon nimi näkyy listassa. Kunpa voiskin ohjata kaikki sarjan jaksot yksinään.
Hyvään aikaan Jarkko avautuu julkisuudessa keskenmenon kokemisesta. Tempaus ei saa mitään pisteitä niin että alkaisin katsomaan sarjaa uudelleen. Toiset saa keskenmenoja ja toiset tekevät vapaaehtoisen abortin. Nämä kaikki epäreiluudet kuuluu elämään. Ei mitään uutta Salkkareissa. Samojen aiheiden kierrätys saa välttämään uusien jaksojen katselua.
Vierailija kirjoitti:
Jaksot oli ohjannut Kimmo Mäkinen. Hän on omasta mielestäni paras nykyisistä ohjaajista. Kimmo on ohjannut jaksoja vuodesta 2006 ja muun muassa päätösjakson 2009. Ja Rantabaarissa pääohjaajana kaikissa 320 jaksossa. Salkkareissa on monia muitakin ohjaajia kuten Teresa Pajunen ja Jonni Kullas, mutta monesti hyvän jakson jälkeen huomannut että nimenomaan Kimmon nimi näkyy listassa. Kunpa voiskin ohjata kaikki sarjan jaksot yksinään.
Mulla ei oo mitään tietoa ollut kuka ohjannut tietyn jakson, enkä siitä syystä ole mitenkään tietoinen ollut että joku ohjaaja olisi parempi. Ohjaajan työ on samalla tavalla näkymätön kaikkien muidenkin kameran takana olevien kanssa ja ohjaajaa ei voi aina syyttää kohtauksen toteutuksesta jos kiire pakottaa suorittamaan kaiken yhdellä otolla.
Vierailija kirjoitti:
Hyvään aikaan Jarkko avautuu julkisuudessa keskenmenon kokemisesta. Tempaus ei saa mitään pisteitä niin että alkaisin katsomaan sarjaa uudelleen. Toiset saa keskenmenoja ja toiset tekevät vapaaehtoisen abortin. Nämä kaikki epäreiluudet kuuluu elämään. Ei mitään uutta Salkkareissa. Samojen aiheiden kierrätys saa välttämään uusien jaksojen katselua.
Sinä sen sanoit, asiat kuuluvat elämään ja niin myös Pihlajakadulla tapahtuu samanlaisia asioita. Tosin kovin usein ei saada keskenmenoja tai menetetä lasta.
Kätilö taisi olla Helen Karim? Se joka juontaa Kolmosvaihde ohjelmaa. Mietin miksi oli tutun näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä sen sanoit, asiat kuuluvat elämään ja niin myös Pihlajakadulla tapahtuu samanlaisia asioita. Tosin kovin usein ei saada keskenmenoja tai menetetä lasta.
Salkkarit pitäisi olla myös sarja jossa käsitellään jotain uutta. Ei minua kiinnosta että Daniela saa keskenmenon. Olen nähnyt sen muiden hahmojen kohdalla aikaisemmin. Se että olen katsonut jaksot alusta asti niin pitää olla jotain muita aiheita.
Marianna a.k.a Oona on myymälävaras vuodelta 2010. Missikisatkin jäi siihen😂
Vierailija kirjoitti:
Ei pitäisi painaa Tomi Laihon näyttelijän rötökset. Kuka ex-näyttelijä on tehnyt niin pahan rikoksen ettei voisi tulla takas? Ei tule mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salkkarit pitäisi olla myös sarja jossa käsitellään jotain uutta. Ei minua kiinnosta että Daniela saa keskenmenon. Olen nähnyt sen muiden hahmojen kohdalla aikaisemmin. Se että olen katsonut jaksot alusta asti niin pitää olla jotain muita aiheita.
Samaa mieltä uudesta, mutta mitä se voisi olla? Hyvät jaksot vaikka ei Noelista ja Danielasta välitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pitäisi painaa Tomi Laihon näyttelijän rötökset. Kuka ex-näyttelijä on tehnyt niin pahan rikoksen ettei voisi tulla takas? Ei tule mieleen.
Mika Pajun, tosin Mika muutenkin kuoli sarjassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mika Pajun, tosin Mika muutenkin kuoli sarjassa.
No se olikin paha rikos eikä voi työskennellä enää missään kaupallisessa tuotannossa. Ei vaan muista kaikkea. Järkyttävää miten sellaiseen päätyi.
Ylen Linna-sarja on tosin antanut mahdollisuuden tuoda pahoja rikoksia tehneitä julkisuuteen. Harvemmin tuollaisia ihmisiä mitenkään isommin on näytetty. Ei ainakaan Suomessa.
Senkö takia tätä sanotaan vaihdevuosiksi koska yksi ihminen on tulkinnut niin suun liikkeistä?