Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Jarkko on sanonut syyn minkä takia Noelia pidetään sarjassa. Joka ikinen kerta kun Noel häröilee ja sekoilee tulee sadoittain viestejä ja se kuumentaa tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Mihin tuo jaksonimi "Käsi joka säilykettä keinuttaa" liittyi? Tiedän kyllä leffan, johon viitataan, mutten hoksannut yhteyttä. Kuka jaksossa piteli säilykettä kädessä? Sopisi Aaroon muuten, mutta Aaron juonikaarta ei käsitelty näissä ennakoissa.
Sori, jos aihe on jo käsitelty.
Nimi on apinointia elokuvasta KÄSI JOKA KEHTOA KEINUTTAA mutta tässä sillä on naurettava viittaus siihen kun Sallalle selvisi että Linda komautti hedelmäkoktailtölkillä Evaa päähän. Käsikirjoittaja ajattelee olevansa fiksu ja näppärä.
Odotan että Salla kuulisi saunaan mennessä kun karitsan ääni karjaisi sieltä JA JA ICH KOMME ZU SHCNELL ja sitten kuuluisi Lindan ääni ME TOO ME TOO 🤣
Vierailija kirjoitti:
Jarkko on sanonut syyn minkä takia Noelia pidetään sarjassa. Joka ikinen kerta kun Noel häröilee ja sekoilee tulee sadoittain viestejä ja se kuumentaa tunteita.
Ilkeä tuotanto. Kiusanhenkiä.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Tamara Sensuelan oikea nimi joku Tarja Virtanen 😂
Ei kai nyt sentään Tarja? Ehkä joku Tanja tai Teresa II.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan tarvitaan hahmoja jotka ärsyttää porukkaa. Mitä enemmän tekin ärsyynnytte Noelista, Kallesta, Lassesta, Ismosta jne. sitä enemmän ne vain näkee syytä pitää sellaisen hahmon sarjassa mukana.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämä Tamara pommitus nyt on? Eilen alkoi ja tänään jatkuu. Tamara, Tamara...
Saa hullu ryhtynyt Tamara hulluksi. Voi toki olla myös Dahlia hulluksi.
Tamara palaa niin sit heillä on Noelin kanssa vihaseksiä ja naiivi Daniela näkee kaiken.
Homo hahmo keskusteluun, että Maikkarin sarjoissa on todella monesti heterot näyttelemässä. Harjunpään uuden kauden startissa ei näyty palstatermein "homoilua" mutta kolme hahmoa olivat homoja. Heitä esitti keski-ikäiset miehet, jotka kaikki ovat hetero-oletettuja. Yksi oli Tuomon näyttelijä Ville Seivo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan tarvitaan hahmoja jotka ärsyttää porukkaa. Mitä enemmän tekin ärsyynnytte Noelista, Kallesta, Lassesta, Ismosta jne. sitä enemmän ne vain näkee syytä pitää sellaisen hahmon sarjassa mukana.
Minä en katso. Jos muut tekisivät kuin minä tai muut kaltaiseni niin ei olisi syytä pitää mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tamara ärsyttää hyvällä tavalla. Mä tykkään ja nunnat provosoituu.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa kokoontuu suomen sairaimmat ihmiset
Eipäs kuin nyymeimmät arvostelijat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provosoidun ainoastaan tavasta esittää asiat. Sinun viesteistäsi saa monesti sen ajatuksen, että vain sinun suosikit on ainoita oikeita hyviä hahmoja. Muiden suosikit on vääriä, koska et itse pidä niistä ollenkaan. Se minua rassaa kun mitään mielipidettä ei saisi mihinkään suuntaan olla. Ne minun kommentitkin poistettiin kun sanoin etten pidä Sagan näkki-videosta. Että se on ärsyttävä mainos. Mikään nunna tai siveellinen minä en ole. Hyvin kaukana siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provosoidun ainoastaan tavasta esittää asiat. Sinun viesteistäsi saa monesti sen ajatuksen, että vain sinun suosikit on ainoita oikeita hyviä hahmoja. Muiden suosikit on vääriä, koska et itse pidä niistä ollenkaan. Se minua rassaa kun mitään mielipidettä ei saisi mihinkään suuntaan olla. Ne minun kommentitkin poistettiin kun sanoin etten pidä Sagan näkki-videosta. Että se on ärsyttävä mainos. Mikään nunna tai siveellinen minä en ole. Hyvin kaukana siitä.
Niin olen kai vähemmistöä täällä kun te jaksatte nykylaatua. En ilmiantanut kommenttiasi. Se oli joku muu ja myös se minun laittama pystyyn tehty näkkivideo katosi 😡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän Kallen ryyppäystä katsoo mielellään.
Saa nähdä meneekö Kalle ottaa näkäräiset kun sille selviää että se myi Talen ja Sannin muiston Äxelssonille. 😎
Ei ne taida enää muistaa mitään muistoja. Muuta kuin Kalle olisi halunnut muuttaa asumaan sinne. Nyt Kalle voisi ostaa uuden kämpän muualta. Tietenkään ei osta vaikka rahaa olisi.
Ei tietenkään osta eikä muuta ees vuokralle minnekään. Paljon muka vampi on rähistä Ismon kanssa samassa kämpässä.
Ja näin saatiin kaappihomosta kaappijuoppo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän Kallen ryyppäystä katsoo mielellään.
Saa nähdä meneekö Kalle ottaa näkäräiset kun sille selviää että se myi Talen ja Sannin muiston Äxelssonille. 😎
Ei ne taida enää muistaa mitään muistoja. Muuta kuin Kalle olisi halunnut muuttaa asumaan sinne. Nyt Kalle voisi ostaa uuden kämpän muualta. Tietenkään ei osta vaikka rahaa olisi.
Ei tietenkään osta eikä muuta ees vuokralle minnekään. Paljon muka vampi on rähistä Ismon kanssa samassa kämpässä.
Ja näin saatiin kaappihomosta kaappijuoppo.
Kalle kyllä kertoi Ismolle mitä tapahtui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti se loppukeväästä/syksyllä tuleva mieshahmo olisi Kallen uusi mies. En enää jaksa samaa Sampo kierrätystä. Muutenkin olisi mukavaa jos Kalle löytäisi suhteen joka etenee hitaasti. Kun tuo uusi mieshahmo on tulossa sarjaan vakituisesti. Ei olisi mitään kiirettä saattaa suhdetta heti alkuun ja kohta loppumaan.
Parasta Kallelle olisi vihdoin viimein onnen löysi porttina oksa ja rasvattu köysi.Ei tarviis kuunnella Ismon jupinoita.
Oksettavia tekstejä, samaa sanon edellisen sivun Sallan pään leikkuusta.
Joskus on alamäkiä. Se autossa asuminen ja syöpäkuvio. Oispa ollut oikeasti. Noel oli hetkellisesti siedettävä.