Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Valehteleva kusipää!
Kaikkihan tuo näki, et se oli ihan vahinko? 😂
Itse veikkaan että Jeren putoamiseen ei palata mitenkään. Eli se tapahtunut ei kuulu tähän 2025 todellisuuteen mitenkään. Koko Jereä ei ehkä edes mainita.
Se että Severi selvisi tuosta hommasta ilman mitään rangaistus seuraamuksia on niin tätä sarjaa. Jere ei nostanut kannetta. Tuollainen ei ole enää asianomistajarikos vaan menee syyttäjälle.
Vierailija kirjoitti:
Itse veikkaan että Jeren putoamiseen ei palata mitenkään. Eli se tapahtunut ei kuulu tähän 2025 todellisuuteen mitenkään. Koko Jereä ei ehkä edes mainita.
Se että Severi selvisi tuosta hommasta ilman mitään rangaistus seuraamuksia on niin tätä sarjaa. Jere ei nostanut kannetta. Tuollainen ei ole enää asianomistajarikos vaan menee syyttäjälle.
Se oli Ainon aikoihin. Ei sitä Ainoa ollutkaan tässä todellisuudessa.
Kohta varmaan selviää, että koko sarja tähän asti on ollut vain Ismon kuvitelmaa ja sarja alkaakin kertomaan ns. oikeasta todellisuudesta, jossa Jutta on ihan cis-nainen, Eva kunnollinen ja siveellinen, Noel umpitylsä työnarkomaani, Aaro, Sampo ja Aki ova ne suurimmat pahikset, Anniina ja Kristian ovat pari ja mikä tärkeintä Kallella ei ole alkoholiongelmaa, mutta ei juo ollenkaan alkoholia kun ei halua, eikä syö punaista lihaa ja on suhteessa jonkun kunnollisen miehen kanssa, jonka Ismo hyväksyy täysin.
Mulla sellainen tunne että se hahmo Alex jengottaa Sallaa niin että kassit vaan takoo kun viddu soikoon.. Huutaa sallaliini. 🤪
Vierailija kirjoitti:
Olen sitä mieltä että Monica ei palaa sarjaan edes hetkeksi vaikka Monica mainittu sarjassa kun Magnus kertoi soittaneensa hissi asiasta äidille. Sitä puhelua ei tosin näytetty siten että ääntä olisi kuullut, siis Monican.
En usko että Monica tulee. Kun tiedämme että myös Severi tulee niin se olisi liian 1+1. Mitä jos tämä yllätys on se, että Severi on muka lukenut itsensä lakimieheksi ja siksi palaa Pihlakadulle?
Räjähdän nauramaan jos Severi Sievinen, 23, on muka juristi 😂 Siinä missä Nella on kaupan kassa ja Henrik tarjoilija. OF-Severin näyttelijä Rufushan opiskelee oikeesti lakia.
Noel ulkonäöltään pahis. Osaa juuri näytellä sen veemäisen ilmeen. Yäks vaikka onkin vain sarja.
Nyt sinä lähdit tästä yhtiöstä pois. Saga potkaisee Noelia perseelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä yhtään ihmettelisi jos Kalle kokisi ettei ole tervetullut heteroiden seuraan. Ihan tässä ketjussa myös tehty selväksi joidenkin kohdalta, etteivät koskaan astuisi homon kanssa samaan saunaan, koska varmasti kurkkisi toisten miesten munat läpi ja olisi haaveilemassa päästä panemaan heitä.
Joo. En sanoisi homon kanssa kaksin. Ettei synny puheita ja vääriä käsityksiä. Kyllä pitää olla muita mukana. Heteroita. 😁
Luulet siis olevasi jokaisen homon kiinnostuksen kohde? Minä olen ainakin saunassa saunomassa enkä miettimässä mitään seksuaalista. Mieluiten olen siellä vielä yksin.
Joo. Siinä käy niin että Noel saa kännisen Kallen nimen paperiin ja näin Kallen omistusasunto siirtyy Axelssonin omistukseen.
Vierailija kirjoitti:
Onko Lasse teidän mielestä seksikäs?
Lasse voisi alkaa bodaamaan siellä Amandan salilla. Joonatan voi alkaa personal traineriksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalle on ennenkin himoinnut munaa, mikä tekee tästä poikkeuksen?
Kyllä Kalle on rauhoittunut viime vuosina. Ei ole sitä Samuli-himoa tai Samin perään kuolausta.
Jos alkuperäisessä viestissä meinattiin Magnusta, niin Kallea tuskin kiinnostaa Magnuksen kaltainen mies tai oikeastaan poika vaikka olisikin täysi-ikäistynyt.
Laitelan bottomi-poika ei mistään Magnuksista kiinnostu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komisario Pandassa on just sellaista ällöä jota kutsun heteroiden homoflirttailuksi. 🤮
Ärsyttävä sarja. Sain tarpeekseni siitä pervoiluista ja sekoilusta.
Kiitos että vinkkasitte. Mun täytyy ehdottomasti alkaa katsomaan tätä. Joskus meinannut, mutta ei siitä oikein ottanut selvää millanen sarja se on.
Vierailija kirjoitti:
Paremmin on näytellyt Kallea kuin tuota kuvottavaa tyyppiä Valmentajassa. Veti tuon roolin ihan yli. Tosin Valmentajassa kaikki näyttelivät huonosti, joten ohjauksessa on ollut jotain vikaa.
Aku Sipola taas äskettäin sanoi stooreissaan, että Valmentaja on Temosen paras leffa, koska siinä on loistavat näyttelijän työt. Tietenkin tuo perustuu tosielämään ja jokainen henkilöhahmo esittää jotain olemassa olevaa ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalle on ennenkin himoinnut munaa, mikä tekee tästä poikkeuksen?
Kyllä Kalle on rauhoittunut viime vuosina. Ei ole sitä Samuli-himoa tai Samin perään kuolausta.
Jos alkuperäisessä viestissä meinattiin Magnusta, niin Kallea tuskin kiinnostaa Magnuksen kaltainen mies tai oikeastaan poika vaikka olisikin täysi-ikäistynyt.
Laitelan bottomi-poika ei mistään Magnuksista kiinnostu!
Enemmän mua kiinnostaa miten joku 8.9.2024 viesti yhtäkkiä nousee keskusteluun :D Kyllä Kalle pikemmin kiinnostuisi Kristianista vaikka muuta väittääkin.
Kalle on kyllä sarjan legendaarisin peppumies. 😎👍
Maikkarin juonarit kertoo että Severi tulee selvittää sukuriitoja eli luultavasti Joonatanin ja Lassen välejä. Taikka ei täsmällisesti kerrota tuleeko tälläisen asian vuoksi vai joutuuko tullessaan tälläisen asian keskelle. Juonipaljastukset on myös hyvin harhaanjohtavia.
Severi on kuulemma kasvanut ja itsenäisempi. Tietenkin Severin pitäisi Lassen mukaan majoittua ilman muuta Sievisille mutta ehkä Jutasta johtuen päätyy aluksi Amandaan mutta tietenkin jossain välissä päätyy sitten Sievisille.
Se mikä on Severin rooli sarjassa jatkossa tai se mitä Severi tekee "elääkseen" on vielä täysi arvoitus. En yllättyisi jos Severi olisi jo muka juristi! 😁